ale problematiku znáš, jestli zajíždět softly or hard, tedy opatně a nehonit to jak říkávaj manuály nebo naopak jak radí ten maník, tomu po prohřetí motoru "dávat za uši" maximální akcelerací a decelerací. Plus to radí zajíždět na olej 10W 40 pro auta, ne na plně syntetické bike oleje.
On popisuje lepší zajetí kroužků, když to zkrátím, popisuje tam vliv vysokých tlaků. Plus jak to zajet takhle na brzdě, v provozu nebo na okruhu, což je prý ideální.
Osobně nevím, ale ani to řešit nějak nemusím
naposledy jsem zajížděl dodávku kdysi, zkusili jsme u jedné jezdit tak nějak normálně a pak ji honit a u druhé naopak opatrně a netočit to, výsledek byl takovej, že ta první se mi zdálo lítala jako prase ale myslím že motor měl sílu spíš ve vyšších točkách a druhá šla odspodu ale pak byla líná jako prase.
Tak čert ví
