
Zapalování KLX 650C
-
- Příspěvky: 29
- Registrován: stř čer 24, 2009 13:44:14
- Bydliště: Hostice, Ruda nad Moravou, Šumperk
-
- Příspěvky: 29
- Registrován: stř čer 24, 2009 13:44:14
- Bydliště: Hostice, Ruda nad Moravou, Šumperk
Nechapem tomu,preco kazdy hlada problem v karbosi...Je tolko variant,ako riesit tento problem...V prvom rade zisti,ci ti to vobec hadze iskru,teda,ci ti ju hadze tam,kde ma,potom skus odpojit skratovacku(vypinac motora),ak sa to nezmeni,niekoho si ku tomu zavolaj,co ti kukne a nasteluje zapalovanie...
Ale v prvom rade by som riesil byt na tvojom mieste to,ze by som skusil vymenit sviecku!Bud klasicku NGK,co tam ma byt,alebo nejaku Championku...
Moj osobny nazor na vec je taky,ze mas nahovno nastelovane zapalovanie.
Vyskusaj a napis ako si dopadol...
Tu mas typ sviecky,aky tam ma byt: DPR8EA-9(NGK) original pasuje na vsetky KLX 650
Ale v prvom rade by som riesil byt na tvojom mieste to,ze by som skusil vymenit sviecku!Bud klasicku NGK,co tam ma byt,alebo nejaku Championku...
Moj osobny nazor na vec je taky,ze mas nahovno nastelovane zapalovanie.
Vyskusaj a napis ako si dopadol...
Tu mas typ sviecky,aky tam ma byt: DPR8EA-9(NGK) original pasuje na vsetky KLX 650
Kawa KX 1989,kostra z KX 125 1993...
Kawo,ty seš šoumen.Zkus si přečíst,co všechno už s tím ten kluk dělal...
A prosím vysvětli mi,jak se "šteluje" zapalování na KLX.To by mě fakt zajímalo...
Když má celou elektriku novou,tak se zaměřil na karburaci,což je logické...
Poradil bych zkontrolovat rozvody,protože nic jiného mě nenapadá.A taky tlak ve válci.
A prosím vysvětli mi,jak se "šteluje" zapalování na KLX.To by mě fakt zajímalo...
Když má celou elektriku novou,tak se zaměřil na karburaci,což je logické...
Poradil bych zkontrolovat rozvody,protože nic jiného mě nenapadá.A taky tlak ve válci.
Jeden stačí....na všechno....
Seklý sytič?Ulejvání jsem zažil na ostré soutěžní Jawě kde jsme laborovali s velikostí trysky.Ten čtyřtakt by neměl být tak háklivý.Pokud dotyčný laboroval s bohatostí a hladinou,tak by karburace měla být v pořádku.
Ještě mě napadlo,má KLX podtlakově ovládaný palivový kohout?Pokud praskne membrána,tak tou trubičkou od podtlaku valí do karburace spousta benzínu.
Ještě mě napadlo,má KLX podtlakově ovládaný palivový kohout?Pokud praskne membrána,tak tou trubičkou od podtlaku valí do karburace spousta benzínu.
Jeden stačí....na všechno....
-
- Příspěvky: 29
- Registrován: stř čer 24, 2009 13:44:14
- Bydliště: Hostice, Ruda nad Moravou, Šumperk
Díky za rady, podle toho co jsem si přečetl a co vím...jsem usoudil, že nejlepší volba bude prostě měsíc šetřit a koupit nový karbec u Parts depot( jestli víte o levnější alternativě prosím pište)......jinak bych zbytečně zase honil nějakou chybku.....a nasypal do dílů dost peněz....a nic s toho.... když stejně sám vidím, že i ty membrány jsou už tak,tak akorát zralé na výměnu. Kohoutek je tam klasický a palivo se uzavírá konusovím kuželem v plovákové komoře....takže tam je to asi OK...... Ještě jednou díký a jestli víte, kde levněji koupit nový karbec nebo znáte někoho kdo by mohl zhlédnout karbec nebo celou moto, tak se prosím ozvěte. Díky Zdenoš Mlček
-
- Příspěvky: 29
- Registrován: stř čer 24, 2009 13:44:14
- Bydliště: Hostice, Ruda nad Moravou, Šumperk
-
- Příspěvky: 29
- Registrován: stř čer 24, 2009 13:44:14
- Bydliště: Hostice, Ruda nad Moravou, Šumperk
-
- Příspěvky: 29
- Registrován: stř čer 24, 2009 13:44:14
- Bydliště: Hostice, Ruda nad Moravou, Šumperk
-
- Příspěvky: 29
- Registrován: stř čer 24, 2009 13:44:14
- Bydliště: Hostice, Ruda nad Moravou, Šumperk
Tak jsem se bavil s jedním bývalým mechanikem závodních motorek a spolu jsme přišli na to, že to nejspíše je tedy karbecem a to šoupatkém......já jsem nevěděl.....že by to tím mohlo být......nemám s tím zkušenosti.......ale šoupátko má vůly tak cca 0,7mm takže tam volně lítá.....což by mohlo způsobit změny otáček a přechlastávání a poslední dobou to už ani nenastartuju.........ani na roztlačení......jestli někdo tedy ví kde levně pořešit karbec jetý funkční, nebo nový........popřípadě může to tím být? Jde o karburátor KEIHIN CVK 40
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Nějaké karburátory jsem viděl před časem na motoinzerci, občas se tam objeví. Problém u tveho kabecu je taky ve vůli hřídelky klapky, tama si to saje a pak nereaguje volnoběh. Bývá oporřebený komínek hlav. trysky, membrána. Vše před nákupem prohlídnout, ať nekoupíš něco špatnýho.
Vůle ventilů máme změřený? Mě blbě startovala kroska a měl jsem bez vůle sací ventily!!
Vůle ventilů máme změřený? Mě blbě startovala kroska a měl jsem bez vůle sací ventily!!
ZRX 1200 R