Zapalování KLX 650C

Zdenos Mlcek
Příspěvky: 29
Registrován: stř čer 24, 2009 13:44:14
Bydliště: Hostice, Ruda nad Moravou, Šumperk

Příspěvek od Zdenos Mlcek » pát bře 19, 2010 08:05:38

Tak je tam nová origo indučka s káblem+fajka........a nic.........pořát je to uchlastaný a ani to neškytne..........fakt už nevím..... :cry:

Zdenos Mlcek
Příspěvky: 29
Registrován: stř čer 24, 2009 13:44:14
Bydliště: Hostice, Ruda nad Moravou, Šumperk

Příspěvek od Zdenos Mlcek » pát bře 19, 2010 08:10:10

Zkoušel jsem různě měnit bohatost, volnoběh a hladinu karbce......bez výsledku......

Kawa
Příspěvky: 24
Registrován: úte led 12, 2010 15:21:23
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od Kawa » pát bře 19, 2010 23:28:01

Nechapem tomu,preco kazdy hlada problem v karbosi...Je tolko variant,ako riesit tento problem...V prvom rade zisti,ci ti to vobec hadze iskru,teda,ci ti ju hadze tam,kde ma,potom skus odpojit skratovacku(vypinac motora),ak sa to nezmeni,niekoho si ku tomu zavolaj,co ti kukne a nasteluje zapalovanie...
Ale v prvom rade by som riesil byt na tvojom mieste to,ze by som skusil vymenit sviecku!Bud klasicku NGK,co tam ma byt,alebo nejaku Championku...
Moj osobny nazor na vec je taky,ze mas nahovno nastelovane zapalovanie.
Vyskusaj a napis ako si dopadol...
Tu mas typ sviecky,aky tam ma byt: DPR8EA-9(NGK) original pasuje na vsetky KLX 650
Kawa KX 1989,kostra z KX 125 1993...

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » sob bře 20, 2010 08:12:09

Zkontroluj vůle ventilů a funkci dekompresoru.
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » sob bře 20, 2010 14:15:28

Kawo,ty seš šoumen.Zkus si přečíst,co všechno už s tím ten kluk dělal...
A prosím vysvětli mi,jak se "šteluje" zapalování na KLX.To by mě fakt zajímalo...
Když má celou elektriku novou,tak se zaměřil na karburaci,což je logické...
Poradil bych zkontrolovat rozvody,protože nic jiného mě nenapadá.A taky tlak ve válci.
Jeden stačí....na všechno....

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » sob bře 20, 2010 20:22:25

Ještě zkontroluj velikost hlavní a volnoběž. trysky, jestli je třeba někdo nepřevrtal a správný typ jehly. Ty rozvody bych asi vyloučil, ta motorka jela dobře, spíš byl problém s ulíváním svíce a s nastavením volnoběhu.
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » ned bře 21, 2010 09:25:49

Seklý sytič?Ulejvání jsem zažil na ostré soutěžní Jawě kde jsme laborovali s velikostí trysky.Ten čtyřtakt by neměl být tak háklivý.Pokud dotyčný laboroval s bohatostí a hladinou,tak by karburace měla být v pořádku.
Ještě mě napadlo,má KLX podtlakově ovládaný palivový kohout?Pokud praskne membrána,tak tou trubičkou od podtlaku valí do karburace spousta benzínu.
Jeden stačí....na všechno....

Zdenos Mlcek
Příspěvky: 29
Registrován: stř čer 24, 2009 13:44:14
Bydliště: Hostice, Ruda nad Moravou, Šumperk

Příspěvek od Zdenos Mlcek » ned bře 21, 2010 12:13:36

Díky za rady, podle toho co jsem si přečetl a co vím...jsem usoudil, že nejlepší volba bude prostě měsíc šetřit a koupit nový karbec u Parts depot( jestli víte o levnější alternativě prosím pište)......jinak bych zbytečně zase honil nějakou chybku.....a nasypal do dílů dost peněz....a nic s toho.... když stejně sám vidím, že i ty membrány jsou už tak,tak akorát zralé na výměnu. Kohoutek je tam klasický a palivo se uzavírá konusovím kuželem v plovákové komoře....takže tam je to asi OK...... Ještě jednou díký a jestli víte, kde levněji koupit nový karbec nebo znáte někoho kdo by mohl zhlédnout karbec nebo celou moto, tak se prosím ozvěte. Díky Zdenoš Mlček

Zdenos Mlcek
Příspěvky: 29
Registrován: stř čer 24, 2009 13:44:14
Bydliště: Hostice, Ruda nad Moravou, Šumperk

Příspěvek od Zdenos Mlcek » ned bře 21, 2010 12:28:45

Sytič jsem taky zkoušel a volnoběžnou trysku tam mám novou.....

Zdenos Mlcek
Příspěvky: 29
Registrován: stř čer 24, 2009 13:44:14
Bydliště: Hostice, Ruda nad Moravou, Šumperk

Příspěvek od Zdenos Mlcek » ned bře 21, 2010 17:35:59

Cena karbecu na Partsdepot je cca: 11300Kč

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » ned bře 21, 2010 17:39:12

Neblázni,novej karboš to nezachrání....Škoda že bydlíš tak daleko,rád bych ti pomohl.Nech mě ještě chvilku dumat...
Jeden stačí....na všechno....

Zdenos Mlcek
Příspěvky: 29
Registrován: stř čer 24, 2009 13:44:14
Bydliště: Hostice, Ruda nad Moravou, Šumperk

Příspěvek od Zdenos Mlcek » ned bře 21, 2010 22:21:55

OK ......tak zatím díky :)

Zdenos Mlcek
Příspěvky: 29
Registrován: stř čer 24, 2009 13:44:14
Bydliště: Hostice, Ruda nad Moravou, Šumperk

Příspěvek od Zdenos Mlcek » čtv bře 25, 2010 19:27:26

Tak jsem se bavil s jedním bývalým mechanikem závodních motorek a spolu jsme přišli na to, že to nejspíše je tedy karbecem a to šoupatkém......já jsem nevěděl.....že by to tím mohlo být......nemám s tím zkušenosti.......ale šoupátko má vůly tak cca 0,7mm takže tam volně lítá.....což by mohlo způsobit změny otáček a přechlastávání a poslední dobou to už ani nenastartuju.........ani na roztlačení......jestli někdo tedy ví kde levně pořešit karbec jetý funkční, nebo nový........popřípadě může to tím být? Jde o karburátor KEIHIN CVK 40

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » pát bře 26, 2010 07:48:18

Nějaké karburátory jsem viděl před časem na motoinzerci, občas se tam objeví. Problém u tveho kabecu je taky ve vůli hřídelky klapky, tama si to saje a pak nereaguje volnoběh. Bývá oporřebený komínek hlav. trysky, membrána. Vše před nákupem prohlídnout, ať nekoupíš něco špatnýho.
Vůle ventilů máme změřený? Mě blbě startovala kroska a měl jsem bez vůle sací ventily!!
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
Jana Kawa
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5538
Registrován: ned úno 05, 2006 18:07:35
Bydliště: Vysoké Veselí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jana Kawa » pát bře 26, 2010 19:24:01

Zdeno, napiš číslo telefonu, třeba i přes PM, zavoláme :wink:
Jana ZX6R 05
Život je jízda, jízda je život.
*62* CKC

Odpovědět