Dotaz ohledně ZX-9R
Dotaz ohledně ZX-9R
Zdravím,
mám teď možnost koupit ZX-9R, rok '01. Ale je tu pár nesrovnalostí..
1. Barevné provedení je rok '00
2. Nápisy na nádrži jsou samolepky a ne lak
3. Spodek není černý, ale stříklý na šachovnici
4. Je normální, že vám občas nafackuje řidítkama při ostřejším výjezdu ze zatáčky?
Vím, že jde o prkotiny, ale jinak motka vypadá hodně slušně, jen mi výše zmíněné leží v hlavě a rád bych viděl váš názor.
mám teď možnost koupit ZX-9R, rok '01. Ale je tu pár nesrovnalostí..
1. Barevné provedení je rok '00
2. Nápisy na nádrži jsou samolepky a ne lak
3. Spodek není černý, ale stříklý na šachovnici
4. Je normální, že vám občas nafackuje řidítkama při ostřejším výjezdu ze zatáčky?
Vím, že jde o prkotiny, ale jinak motka vypadá hodně slušně, jen mi výše zmíněné leží v hlavě a rád bych viděl váš názor.
No ten rozkmit udělá dojebaná přední guma a spousta motorek má v papírech jeden ročníkk dobru, pokud byla vyrobená koncem jednoho a prodaná začátkem dalšího roku..
Padlá byla prakticky každá starší motorka, jde jen o to jak moc. Koukni na dorazy řidítek, pod plasty, na rám jestli není leštěnej (dost často to zakrývá opravu) a nebo si sebou vezmi někoho kdo do toho vidí..
Říct "opravená totálka" na základě těhle indicií bych si asi netroufl... všechny jetý motorky který jsem si kdy koupil byly padený, ale kupoval jsem je včetně informací jak moc, popřípadě s fotkou jak vypadala po pádu.
Padlá byla prakticky každá starší motorka, jde jen o to jak moc. Koukni na dorazy řidítek, pod plasty, na rám jestli není leštěnej (dost často to zakrývá opravu) a nebo si sebou vezmi někoho kdo do toho vidí..
Říct "opravená totálka" na základě těhle indicií bych si asi netroufl... všechny jetý motorky který jsem si kdy koupil byly padený, ale kupoval jsem je včetně informací jak moc, popřípadě s fotkou jak vypadala po pádu.
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!

CKC # 209
Taky mě napadlo, že to bude rok výroby 2000 a provoz 2001. To poznám podle techničáku, snad. Jinak motka vypadá slušně. Rám je v pohodě, kapotáž taky. Žádné sváry ani náznak nehody. Údajně najeto jen 13,5 tis. Prý stála 5 let v salonu, pak byla dovežená do ČR a na ní tu bylo nalítáno jen cca 3 tis. km. Je na ní pár úprav - sportovní filtr, panc. hadičky, miniblinkry a má přestříkaný spodek kapotáže na motiv šachovnice cíl. praporku. Jinak nápisy "Kawasaki" na nádrži jsou samolepky pod lakem, což mě na jinak slušně vypadající motorce zarazilo. Že by to tak v Kawě flákali?
Bohudík většina dovežených motorek stála většinu času na showroomu (každej prodejce s oblibou vystavuje 5let starej model) nebo ji vlastnil nějakej důchodce kterej na ni nejezdil (na západě má každej důchodce jednu nebo dvě motorky), v nejlepším případě ji vlastnil jako svoji osmou motorku nějakej zazobanej motorkář, ketrej na ni vůbec nejzdil.. von to nějakej koloušek vždycky koupí 

ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!

CKC # 209
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9360
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
tim ovsem Zdrahy nechce rict ze by tebou vybrana motorka mela byt spatna... jen ze tyhle kecy v CR rika kazdej kdo neco prodava a cim vic ti je tluce do hlavy, tim vetsi srot to ve finale byva... Nahod par slusnych fotografii, mrknem na to a reknem ti alespon priblizne co tam vypada prinejmensim podezrele...
...jo a nejlepsi jsou ti, co prodavaji motku 10 let starou s 10 tis.km a vytunenou jinyma riditkama, vyfukem, blinkrama, zrcatkama... takze clovek tunil celych deset let aby kazdy rok dojel do servisu a na technickou, protoze by presvihl rocni kilometry co mel k dispozici
...nemluve o tom ze prave tyto vytunene veci jsou po padu v originale neskutecne drahe, takze kdyz nahradit rozbite, pak jedine tunningem
jedine tak se da vydelat...
...jo a nejlepsi jsou ti, co prodavaji motku 10 let starou s 10 tis.km a vytunenou jinyma riditkama, vyfukem, blinkrama, zrcatkama... takze clovek tunil celych deset let aby kazdy rok dojel do servisu a na technickou, protoze by presvihl rocni kilometry co mel k dispozici






----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
Zdrahy píše:Bohudík většina dovežených motorek stála většinu času na showroomu (každej prodejce s oblibou vystavuje 5let starej model) nebo ji vlastnil nějakej důchodce kterej na ni nejezdil (na západě má každej důchodce jednu nebo dvě motorky), v nejlepším případě ji vlastnil jako svoji osmou motorku nějakej zazobanej motorkář, ketrej na ni vůbec nejzdil.. von to nějakej koloušek vždycky koupí



a když je škrábnutá tak spadla při mytí ze stojánku



EAGLE FLY FREE ZRX 1100R
Já věděl, že si jí mám vyfotit
Tak podezřele může vypadat následující. Má jen jeden klíč, má laďák, ale bez homolog. vložky a origo výfuk k tomu není. Pak ten sport. filtr na tom trochu nesedí. Leda by byl předchozí majitel nějaký hrotil a hned se chtěl odlišit.. (VIZ natříkaná šachovnice). Jenomže jsem asi udělal nehoráznou kravinu. Dal jsem prodejci zálohu, aby mi ji podržel a tak už mi asi nic nepomůže, když to bude vrak. Leda si držet palce, že to bude v pohodě. Byl tam se mnou kamarád, který ZX9 má a říkal, že v pohodě. Jinak souhlasím s tím, že je na svůj stav km přetuňená 

