

Pravda, pravda. Udělaná moc pěkně. Světlo z HD jí sluší.
Koukám, že si taky jihočech. Můžem se někdy sčuchnout a skouknout ty naše hambatý mršky.Tomast33 píše:Zdar,mám podobnou úpravu ZX9 na naháče,ale zatím jsem tohle neřešil. Myslím,že když to nechám bez těch trubek nic se nestane. Náporový tlak je do tak malého průměru a dlouhé hadice skoro nic. Mám položené pod airboxem je ty hadice s filtrama. tzn. nápor do airboxu není a do těch trubuček taky né. Tlaky jsou tedy vyrovnané.Podle mě vše OK. Max. to nebude mít ten správný výkon od 200km/h a to na naháči stejně nejezdím
jestli ti nejde vytocit ani na miste tak to asi nebude naporovym sanim... ze jo?Tomast33 píše:Dneska byla první jízda a asi na tom sání něco bude.
Mašina mi jede super tak do 4tis. otáček a pak se dusí.
Ani na místě nejde vytočit víc jak do asi 6-7tis. ot a to byla ohřátá na 85 stupňů.
Nevíte někdo jak to udělat?
Zkusil jsem to napojit na ty trubičky a nechal jsem je pod airboxem. Zítra to zase projedu a uvidíme.
Pak dám vědět.
rekl bych ze byla jen blbe serizena... protoze na miste musi jit vytocit jako prd... navic naporove sani prida jen nejakeho toho konika az v opravdu velike rychlosti... pri mereni na brzde se take vykon meri dost casto bez zapojeni naporovenho sani a vykon je jen nepatrne mensi...Tomast33 píše:Tak pánové to tlakování karburátorů je tam opravdu třeba,bez toho to nejede.
Dneska jsem udělal několik pokusů jak to předělat. Stačí do těch trubiček lehce fouknout a otáčky jdou nahoru.
Nakonec bylo nejlepší nechat ty hadičky (samotné fitry) ležet pod air boxem a přidat tomu na bohatosti směsi. Místo 1,5 otáčky na 2,15.
Tzn. že si to i při menším podtlaku v sání cucne potřebné množství benzínu.
Mašina jede najednou jako kráva.
Byl jsem z toho až vyděšený jak moc to jede.