Slicky a Prorezane slicky na silnici?

a taky vejfuky, brzdy, gumy a jiný drobnosti...
Uživatelský avatar
MARTY
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5936
Registrován: sob srp 25, 2007 15:35:15

Příspěvek od MARTY » ned úno 07, 2010 15:56:31

marek píše:Jenom to shrnu: Jak bylo řečeno, prořezáním riskuješ porušení kordu a destrukci pneu. Ale pokud by to prořezal někdo šikovný tak to není až tak zásadní problém a pneu bude držet. Druhý problém: při nehodě pojišťovák zjistí že jedeš na nehomologovaných pneu a celou škodu zaplatíš ať už za havárku můžeš nebo ne. Pravděpodobnost opět celkem malá, vzal to čert. Hlavní problém je v tom že tu gumu v normálním provoze prakticky nikdy nezahřeješ na provozní teplotu cca 50 až 70 st. A studený slick má podstatně horší vlastnosti než jakákoliv turistická guma a bude klouzat a ustřelovat. A konečně, vetšinou se prodávají řezané slicky staré 5 a více let, a i když prodavač říká "to je voe guma voe z motogp voe ta lepí voe jako žvejkačka voe" tak pravda je taková že tři a více let starý slick je ztvrdlý jako cihla a hodí se akorát na pověšení na kříž u silnice. Ale těch už je tam dost, tak to radši fakt nee.
uz jsi stary..uz jsi rozunmy,uz to pises tak jak to je....
ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!

Odpovědět