ZRX zadnou nabijecku nepotrebuje... nespotrebovava pri stani nic a tak nikdy nebyl problem po 4 mesicich stani s nastartovanim, vlastne jsem ZRX za celou dobu co jsem ho mel, nikdy nenabijel a v zime nikdy nestartoval
U Z1000 je to jine... tam jsem na jare nameril 6V a samozrejme motorka nedelala nic

Proste moderni smejd. Reseni: odpojil jsem na podzim kontakt od baterky a pred tydnem mela stale 12,3V

...na jare pripojim a jedu... tedy Blanka... alespon doufam
U ZZR jsem ji nechal pripojenou, protoze se mi nechtelo rozdelavat celou kapotaz... nejhorsi pristup k baterce jaky jsem kdy videl ! U Z1000 jsem nadaval jak se musi odmontovat kryt a prepazka pod sedlem a jak je to idiotske, u ZZR je to zoufalstvi, tam se musi rozebrat sundat bocni prava kapotaz, pak horni kapotaz kolem nadrze, zebrovani z boku a kdyz mate krabici plnou sroubku, konecne vidite na baterku, rozebirani vsak zdaleka nekonci... no nebudu popisovat dale, minuly tyden jsem to udelal a baterku vyjmul s vedomim ze bude v haji jak loni u Z1000 a ejhle, nebyla... nevim jak je to mozne, imobilizer to ma stejne jak Z1000, moderni je to taky podobne a baterka po zmereni 12,4V proste OK, mozna uz se soudruzi poucili a opravili chyby z predchozich verzi
..tak a je to... jdu zase neco delat kdyz nemusim nabijet a pripojovat k optimate 3 nebo 4
