Nestačila mě tuhost tlumiče řízení (origo Ohlins), stále sem jej měl nastaven na max útlum, nebo spíše než nestačila bych měl napsat "vadilo mě, že to je na max" a kdybych potřeboval třeba na okruhu přitvrdit už to prostě nešlo. Po několika konzultacích se zkušenějšíma a pročtení témata na zx10r.net jsem se rozhodl pro začátek jít cestou výměny oleje za hustší.
Co budeme potřebovat: imbus (5 nebo 6 nepamatuju si to), Torx TX-40 s dírkou uprostřed, klíč na matici tlumiče řízení - musíte si vyrobit z plechu nebo lze po úpravě použít takovéty origo socialistické klíče na kolo - po prohlédnití matice to pochopíte (matice má nútu která je rozdělena na dvě části a uprostřed prochází píst tlumiče), nádobu na olej a nový olej.
Olej zvolte dle Vaší požadované tuhosti (origo by měl být 2,5W) já použil motorák 5W-30.
Vyšroubujte matici tlumiče a pohybem pístu vytlačíte těsnění, těsnění vyndejte, vyndejte podložku a vylijte olej, zbytek vypumpujte pohybem pístu.
Nalijte ový olej a pomalým pumpováním vyžeňte z tlumiče všechen vzduch, nasaďte podložku, nasaďte těsnění a zašroubujte matici, zkontrolujte těsnost.
A namontujte tlumič zpět na motocykl.
Tlumič řízení zx10r 06/07 zvýšení tuhosti
Tlumič řízení zx10r 06/07 zvýšení tuhosti
ZX-10R 06/07