ZX6R r.v.99 nejde v nizkych otackach
- farmář
- Ghostrider
- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
ono to zkoušet teď v zimě, když neohřeješ pořádně motor a neprojedeš je trochu naprd, protože to živíš sytičem a to se pak nediv.Kdyby ti žrala olej, za a) by ti ubejval, za b) by hulila modře. Pokud to nezkoušíš u Michala v Athénách, kde je prý jaro, jak psali na webu, kde by se jistě jezdit dalo, tak být tebou to odložím na rozumnější počas. 

Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060
CKC #1060
Farmář má pravdu. K tomu aby se svíčka začadila stačí tak 2minuty běhu na sytič. Takže je namontuj zpátky a hlavně je nečisti
( drátěným kartáčem bys je mohl poškodit). K tomu aby svíčka dosáhla samočistící teplotu je potřeba svižnější jízda.

NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
Tak mě napadá, že jsem se s podobným chováním již setkal u mojí bývalý ZZR600. Sice to byla moje chyba, ale taky se dusila. Bylo to tím, že když jsem startoval na sytič, tak jsem ho postupně stahoval až k minimu, ale abych nemusel čekat, než bude sama držet volnoběh, tak jsem s tím pootevřeným sytičem vyjel a po chvilce ho vypnul. Jenže párkrát se stalo, že jsem na něj zapomněl a když se ohřála tak se začala dusit. Když se mi to stalo poprvé, tak jsem vůbec netušil co je špatně, a taky to jelo ve vršku normálně, jak dostala nažrat vzduchu.
Takže zkontroluj, jestli ti spolehlivě zavírá sytič a jestli má dostatečnou vůli na lanku ( asi tak 2mm).
A ještě jeden tip, zkontroluj jestli máš ucpávky (nebo propojky) na přípojkách podtlaků, aby to nesálo falešnej vzduch.To by byl podobný problém.
Takže zkontroluj, jestli ti spolehlivě zavírá sytič a jestli má dostatečnou vůli na lanku ( asi tak 2mm).
A ještě jeden tip, zkontroluj jestli máš ucpávky (nebo propojky) na přípojkách podtlaků, aby to nesálo falešnej vzduch.To by byl podobný problém.

NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
- krtecek.css
- Babyrider
- Příspěvky: 49
- Registrován: ned lis 01, 2009 14:22:23
Chlapi diky moc za rady.Svice jsem vymenil a stale se dusi i kdyz start se mnohem zlepsil.Myslim si ze studena byt nemuze kdyz je v garazi kde je 25 stupnu.Proste chytne krasne na vsechny ctyri hrnky ale jak se ohreje a ostre ji pridam tak chcipne samozrejme na miste dnes uz se jezdit neda.Ale kdyz ji jako by napumpuju plynem tak ji dostanu do otacek.Tak uz to vypada opravdu jen na ty karbce.Jak to vidite vy.


Kawasaki ZX6R r.v.99
Sice tomu moc nerozumím, mám už stříkačku, ale chodím teď v zimě dobíjet baterku, když nastartuju, tak to je v pohodě na volnoběh a přidám a taky v poho, ale když v nádrži není skoro benzín tak i ta stříkačka při přidání plynu chcípne. Stalo se mě to, jel jsem pro dva litry benzínu na pumpu, dolil a zase to jede bez problémů. Tak mě napadlo, jestli třeba Ti tam taky jde málo benzínu přes ty karburátory.
ZX-6R (636) 2005
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148
- krtecek.css
- Babyrider
- Příspěvky: 49
- Registrován: ned lis 01, 2009 14:22:23
myslim si ze kdyby tam slo malo benzinu tak by to neslo ve vysokych otackach ale treba se mylimPepa píše:Sice tomu moc nerozumím, mám už stříkačku, ale chodím teď v zimě dobíjet baterku, když nastartuju, tak to je v pohodě na volnoběh a přidám a taky v poho, ale když v nádrži není skoro benzín tak i ta stříkačka při přidání plynu chcípne. Stalo se mě to, jel jsem pro dva litry benzínu na pumpu, dolil a zase to jede bez problémů. Tak mě napadlo, jestli třeba Ti tam taky jde málo benzínu přes ty karburátory.
Kawasaki ZX6R r.v.99
No,já se do toho nechci moc míchat,ale jak to tak čtu,tak mám dojem,že máš buď hustou nebo řídkou směs v okamžiku kdy to osolíš.Přikláněl bych se tudíž k Myšákovi-projít cestu paliva a vzduchu.Stalo se mi to samé co Zubroj, takže bacha na sytič(45°C a vypínám ho-sršeň si s tím poradí)a jestli máš motku z druhé ruky tak bych omrknul trysky apředstih,pak zbývaj podtlaky a voda v nádrži(vypustit,vyčisit,vypláchnout,naplnit atd.)a pak už nevím-jedině z jara k servisákovi.
P.S.Snad Ti něco pomůže.



ZX9R ninja - macíček
- krtecek.css
- Babyrider
- Příspěvky: 49
- Registrován: ned lis 01, 2009 14:22:23
- krtecek.css
- Babyrider
- Příspěvky: 49
- Registrován: ned lis 01, 2009 14:22:23
- krtecek.css
- Babyrider
- Příspěvky: 49
- Registrován: ned lis 01, 2009 14:22:23
- Dak
- Ghostrider
- Příspěvky: 3438
- Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
- Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
- Kontaktovat uživatele:
Zkus tu: http://www.firmy-vyskov.cz/f336866-rade ... motocyklu/bushman píše:Trochu se tady přiživím.
Moje Kawa by asi snesla něco podobného, protože v nízkých otáčkách to taky není žádná sláva, nevíte o někom dobrém v Brně a okolí?
http://www.rf-motoservis.cz/
Dak
CKC -015-
CKC -015-