ZX6R r.v.99 nejde v nizkych otackach

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5069
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » stř led 06, 2010 23:18:26

bohatá směs nebo mizerná jiskra, příčin může bejt dost, zasraným vzd.fitrem počínaje, nemocným karbcem, atd atd
Nejdřív bych zkusil jiný svíce, a pak jít po cestě palivové směsi...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » čtv led 07, 2010 11:57:47

ono to zkoušet teď v zimě, když neohřeješ pořádně motor a neprojedeš je trochu naprd, protože to živíš sytičem a to se pak nediv.Kdyby ti žrala olej, za a) by ti ubejval, za b) by hulila modře. Pokud to nezkoušíš u Michala v Athénách, kde je prý jaro, jak psali na webu, kde by se jistě jezdit dalo, tak být tebou to odložím na rozumnější počas. :wink:
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Uživatelský avatar
Zubr
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1084
Registrován: pon úno 06, 2006 17:20:28
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Zubr » čtv led 07, 2010 16:13:02

Farmář má pravdu. K tomu aby se svíčka začadila stačí tak 2minuty běhu na sytič. Takže je namontuj zpátky a hlavně je nečisti :!: ( drátěným kartáčem bys je mohl poškodit). K tomu aby svíčka dosáhla samočistící teplotu je potřeba svižnější jízda.
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068

Řečník z aragonitových jeskyní

Uživatelský avatar
Zubr
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1084
Registrován: pon úno 06, 2006 17:20:28
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Zubr » čtv led 07, 2010 16:41:28

Tak mě napadá, že jsem se s podobným chováním již setkal u mojí bývalý ZZR600. Sice to byla moje chyba, ale taky se dusila. Bylo to tím, že když jsem startoval na sytič, tak jsem ho postupně stahoval až k minimu, ale abych nemusel čekat, než bude sama držet volnoběh, tak jsem s tím pootevřeným sytičem vyjel a po chvilce ho vypnul. Jenže párkrát se stalo, že jsem na něj zapomněl a když se ohřála tak se začala dusit. Když se mi to stalo poprvé, tak jsem vůbec netušil co je špatně, a taky to jelo ve vršku normálně, jak dostala nažrat vzduchu.

Takže zkontroluj, jestli ti spolehlivě zavírá sytič a jestli má dostatečnou vůli na lanku ( asi tak 2mm).

A ještě jeden tip, zkontroluj jestli máš ucpávky (nebo propojky) na přípojkách podtlaků, aby to nesálo falešnej vzduch.To by byl podobný problém. :wink:
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068

Řečník z aragonitových jeskyní

Uživatelský avatar
krtecek.css
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 49
Registrován: ned lis 01, 2009 14:22:23

Příspěvek od krtecek.css » sob led 09, 2010 20:38:46

Chlapi diky moc za rady.Svice jsem vymenil a stale se dusi i kdyz start se mnohem zlepsil.Myslim si ze studena byt nemuze kdyz je v garazi kde je 25 stupnu.Proste chytne krasne na vsechny ctyri hrnky ale jak se ohreje a ostre ji pridam tak chcipne samozrejme na miste dnes uz se jezdit neda.Ale kdyz ji jako by napumpuju plynem tak ji dostanu do otacek.Tak uz to vypada opravdu jen na ty karbce.Jak to vidite vy.
Obrázek
Kawasaki ZX6R r.v.99

Uživatelský avatar
Pepa
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 835
Registrován: pon zář 15, 2008 09:42:10
Bydliště: Tišnov u Brna

Příspěvek od Pepa » sob led 09, 2010 21:04:49

Sice tomu moc nerozumím, mám už stříkačku, ale chodím teď v zimě dobíjet baterku, když nastartuju, tak to je v pohodě na volnoběh a přidám a taky v poho, ale když v nádrži není skoro benzín tak i ta stříkačka při přidání plynu chcípne. Stalo se mě to, jel jsem pro dva litry benzínu na pumpu, dolil a zase to jede bez problémů. Tak mě napadlo, jestli třeba Ti tam taky jde málo benzínu přes ty karburátory.
ZX-6R (636) 2005
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148

Uživatelský avatar
krtecek.css
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 49
Registrován: ned lis 01, 2009 14:22:23

Příspěvek od krtecek.css » sob led 09, 2010 23:56:59

Pepa píše:Sice tomu moc nerozumím, mám už stříkačku, ale chodím teď v zimě dobíjet baterku, když nastartuju, tak to je v pohodě na volnoběh a přidám a taky v poho, ale když v nádrži není skoro benzín tak i ta stříkačka při přidání plynu chcípne. Stalo se mě to, jel jsem pro dva litry benzínu na pumpu, dolil a zase to jede bez problémů. Tak mě napadlo, jestli třeba Ti tam taky jde málo benzínu přes ty karburátory.
myslim si ze kdyby tam slo malo benzinu tak by to neslo ve vysokych otackach ale treba se mylim
Kawasaki ZX6R r.v.99

Uživatelský avatar
jirkasw
Příspěvky: 21
Registrován: čtv lis 05, 2009 18:30:23
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Příspěvek od jirkasw » ned led 10, 2010 11:20:42

Neřešte tady chujoviny! :P Něčím se začít musí.
Jako první bych dal seřídit, případně pročistit karbece.
Říkals, že máš známého co to udělá za 1000 Kč.
Teď v zimě je míň práce, tak to k němu dej.
Raději to řešit v zimě, než v sezoně kdy budeš chtít jezdit.
:angel9:

Uživatelský avatar
kawasan
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1006
Registrován: pon kvě 25, 2009 19:54:18
Bydliště: Opočno

Příspěvek od kawasan » ned led 10, 2010 11:20:55

No,já se do toho nechci moc míchat,ale jak to tak čtu,tak mám dojem,že máš buď hustou nebo řídkou směs v okamžiku kdy to osolíš.Přikláněl bych se tudíž k Myšákovi-projít cestu paliva a vzduchu.Stalo se mi to samé co Zubroj, takže bacha na sytič(45°C a vypínám ho-sršeň si s tím poradí)a jestli máš motku z druhé ruky tak bych omrknul trysky apředstih,pak zbývaj podtlaky a voda v nádrži(vypustit,vyčisit,vypláchnout,naplnit atd.)a pak už nevím-jedině z jara k servisákovi. :? P.S.Snad Ti něco pomůže.
:wink:
ZX9R ninja - macíček

Uživatelský avatar
krtecek.css
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 49
Registrován: ned lis 01, 2009 14:22:23

Příspěvek od krtecek.css » ned led 10, 2010 13:44:49

tak zitra to odvazim na serizeni,protoze nic jineho s tim uz asi neudelam.Ale jinak diky moc za rady.Az to privezu dam vedet jak to dopadlo a co s tim bylo.
Kawasaki ZX6R r.v.99

Uživatelský avatar
krtecek.css
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 49
Registrován: ned lis 01, 2009 14:22:23

Příspěvek od krtecek.css » pát úno 26, 2010 22:43:02

Cau chlapi.Chvily to travalo ale kawa uz jede suprove.Stacilo vycistit karburatory udelat podtlaky,ventily a uz jede super.
Kawasaki ZX6R r.v.99

Uživatelský avatar
jirkasw
Příspěvky: 21
Registrován: čtv lis 05, 2009 18:30:23
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Příspěvek od jirkasw » pát úno 26, 2010 23:10:33

Super :headbang:
Můžeš, už jezdit. Kolik stála ta oprava?

Uživatelský avatar
krtecek.css
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 49
Registrován: ned lis 01, 2009 14:22:23

Příspěvek od krtecek.css » sob úno 27, 2010 20:04:42

Oprava stala 1500 kc.Dnes uz jsem vyjel ale silnice porad stoji za ho..o.Samy sterk a malem jsem si ustlal. :D ale ustal jsem to.
Kawasaki ZX6R r.v.99

Uživatelský avatar
bushman
Příspěvky: 27
Registrován: sob kvě 22, 2010 16:42:29
Bydliště: Slavkov

Příspěvek od bushman » stř kvě 26, 2010 22:20:07

Trochu se tady přiživím :).

Moje Kawa by asi snesla něco podobného, protože v nízkých otáčkách to taky není žádná sláva, nevíte o někom dobrém v Brně a okolí?
ZX-6R 1997
#1385#

Uživatelský avatar
Dak
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3438
Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dak » čtv kvě 27, 2010 11:45:23

bushman píše:Trochu se tady přiživím :).

Moje Kawa by asi snesla něco podobného, protože v nízkých otáčkách to taky není žádná sláva, nevíte o někom dobrém v Brně a okolí?
Zkus tu: http://www.firmy-vyskov.cz/f336866-rade ... motocyklu/

http://www.rf-motoservis.cz/
Dak
CKC -015-

Odpovědět