ZRX III.
a může to prosím někdo popsat? Jako lama si to nedovedu představit, co se tam může ladit. Pokud vezmu to, že tam mám tovární trysky a normální filtr tak nastavíš synchronizaci karbeců, pak asi bohatost směsy a co dál? Chápu, že ta bohatost směsy bude asi základní, ale že by tak moc? Fakt si to nedovedu představit.
U stříkaček to ještě pochopím, že se dá přehrát jiný soft, protože továrně nastavený je kompromis mezi výkonem a spolehlivostí ve všech podmínkách a proto je tam možnost s něčím laborovat, ale u karbeců bez výměny dílů vůbec nevím.
Btw. kolik stojí pouhé změření na brzdě, docela by mě to zajímalo, kolik koníků mám. A těch 110koní je předpokládám na kole.
Jinak k tomu testu, jo byl to Akrap a přidal tuším 2 koně a to jen v maximálních otáčkách.
U stříkaček to ještě pochopím, že se dá přehrát jiný soft, protože továrně nastavený je kompromis mezi výkonem a spolehlivostí ve všech podmínkách a proto je tam možnost s něčím laborovat, ale u karbeců bez výměny dílů vůbec nevím.
Btw. kolik stojí pouhé změření na brzdě, docela by mě to zajímalo, kolik koníků mám. A těch 110koní je předpokládám na kole.
Jinak k tomu testu, jo byl to Akrap a přidal tuším 2 koně a to jen v maximálních otáčkách.
ZX-12R naked
Ještě sem večer vložím křivky před seřízením a po seřízení....Výkon se nezměnil, ale průběh výkonu a točivého momentu jo....
MMKS píše:a může to prosím někdo popsat? Jako lama si to nedovedu představit, co se tam může ladit. Pokud vezmu to, že tam mám tovární trysky a normální filtr tak nastavíš synchronizaci karbeců, pak asi bohatost směsy a co dál? Chápu, že ta bohatost směsy bude asi základní, ale že by tak moc? Fakt si to nedovedu představit.
U stříkaček to ještě pochopím, že se dá přehrát jiný soft, protože továrně nastavený je kompromis mezi výkonem a spolehlivostí ve všech podmínkách a proto je tam možnost s něčím laborovat, ale u karbeců bez výměny dílů vůbec nevím.
Btw. kolik stojí pouhé změření na brzdě, docela by mě to zajímalo, kolik koníků mám. A těch 110koní je předpokládám na kole.
Jinak k tomu testu, jo byl to Akrap a přidal tuším 2 koně a to jen v maximálních otáčkách.
ZRX 1100 Eddie Lawson - 01 - můj současný bike
ZRX 1100 Eddie Lawson - 99
Zephyr 750 - 91
ZRX 1100 Eddie Lawson - 99
Zephyr 750 - 91
Možná budu za analfabeta, ale na co vedou do karbců ty kabliky, jak na tom je napsáno K tric, nebo tak něco? Kámoš má Inazumu, vím, že je to neznačkový ale údajně u něj to funguje jako jednobodový vstřik a možná sekundární ovládání klapky karbce, ale nevím, a na tom by se mělo už nechat něco naladit třeba ne? Jinak věřím, že jestli to před tím mělo 90 poníků a po seřízení podtlaků a směsy se to vrátilo na tovární nastavení a je to o okousek výš z důvodu zajetí motoru a třeba v kombinaci s lepším benošem než výrobce počítal, tak proč ne? Tý koncovce bych taky nevěřil a řekl bych, že když tam dám laďěnou koncovku, tak jen laděnou pro uši a umře tomu spodek, ale je to krása když to člověk před vesnicí zavře a jen tak si to postřeluje
Ovšem je-li to i tak příjemné motoru to nevím
Naštěstí to vybuchuje v koncovce, ale tlak zpět do svodů nikdy nikdo neměřil a neovlivňuje-li to ventily ví bůh....Teďka mě tady sejme pár znalých o tom, že jsem měl radši mlčet, než ze sebe udělat neznalce, ale co však mě všichni znají a přispěje-li to k mému vzdělání proč ne?


ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 1521
- Registrován: stř úno 22, 2006 13:08:22
- Bydliště: Praha
K-TRIC:Motor má max. výkon při takovém maximálním předstihu,kdy ještě nedochází k detonačnímu hoření Det. hoření závisí mj. právě na předstihu,na množství nasáté směsi a na otáčkách.Je snímána poloha škrtící klapky a ta je vyhodnocena pro nastavení optimálního předstihu.používá se i na karbur. motorech od r. 1997.
Nevim přoč si Seky kupuje motorku dyž o ní ví ouplný hovno.
Nevim přoč si Seky kupuje motorku dyž o ní ví ouplný hovno.
VN 1500 nomad
Kawa=Káča
Kawa=Káča
Protože věděl, jak nastavit předstih na 350 a od tý doby se v motkách nevrtá, bo není motomechanikkafkalibor píše:K-TRIC:Motor má max. výkon při takovém maximálním předstihu,kdy ještě nedochází k detonačnímu hoření Det. hoření závisí mj. právě na předstihu,na množství nasáté směsi a na otáčkách.Je snímána poloha škrtící klapky a ta je vyhodnocena pro nastavení optimálního předstihu.používá se i na karbur. motorech od r. 1997.
Nevim přoč si Seky kupuje motorku dyž o ní ví ouplný hovno.

ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Jo, je to přesně tak, jen doplním to mj. - kompresní poměr, tvar spalovacího prostoru a oktan.č.kafkalibor píše:K-TRIC:Motor má max. výkon při takovém maximálním předstihu,kdy ještě nedochází k detonačnímu hoření Det. hoření závisí mj. právě na předstihu,na množství nasáté směsi a na otáčkách.Je snímána poloha škrtící klapky a ta je vyhodnocena pro nastavení optimálního předstihu.používá se i na karbur. motorech od r. 1997.
Nevim přoč si Seky kupuje motorku dyž o ní ví ouplný hovno.
ZRX 1200 R
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
Zkoušel jsem, ale mám podměrečný oko, o levým se vůbec nešířím...nedám TO!!!Dargas píše:obrazek si uloz na pc a pak si ho napr. v prohlizeci obrazku a faxu muzes zvetsit do kyzene velikosti pisma dle individualich preferenci.
dej lepší foto, nebo si TO nepřečtu, safra...
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______