ZRX III.
Re: Měření výkonu na brzdě
Taky by mě tohle zajímalo, kolik tam opravdu ty hodnoty jsou


ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
Re: Měření výkonu na brzdě
Nechal jsem to dělat v motoservisu Frank v Holubicích u Brna....oba tam s bráchou servisujeme motorky a jsme spokojený... to vyladění na brzdě stálo necelý 4 litry...
http://www.rf-motoservis.cz/
http://www.rf-motoservis.cz/
ZRX 1984 píše:Taky by mě tohle zajímalo, kolik tam opravdu ty hodnoty jsouDal bych origo koncovku a vidělo by se
ZRX 1100 Eddie Lawson - 01 - můj současný bike
ZRX 1100 Eddie Lawson - 99
Zephyr 750 - 91
ZRX 1100 Eddie Lawson - 99
Zephyr 750 - 91
Re: Měření výkonu na brzdě
RF znam osobne docela dobre....zajimalo by me cim ze jsi to vyhnal tech 11 koni nahoru konkretne ????Tetor píše:Nechal jsem to dělat v motoservisu Frank v Holubicích u Brna....oba tam s bráchou servisujeme motorky a jsme spokojený... to vyladění na brzdě stálo necelý 4 litry...
http://www.rf-motoservis.cz/
ZRX 1984 píše:Taky by mě tohle zajímalo, kolik tam opravdu ty hodnoty jsouMMKS píše: co to obnášelo, kde to bylo a na kolik to vyšloDal bych origo koncovku a vidělo by se

ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
Re: Měření výkonu na brzdě
To je prostě naše mamka, jak se jedná o zvednutí výkonu to je jeho. Viď že jo?MARTY píše:RF znam osobne docela dobre....zajimalo by me cim ze jsi to vyhnal tech 11 koni nahoru konkretne ????Tetor píše:Nechal jsem to dělat v motoservisu Frank v Holubicích u Brna....oba tam s bráchou servisujeme motorky a jsme spokojený... to vyladění na brzdě stálo necelý 4 litry...
http://www.rf-motoservis.cz/
ZRX 1984 píše: Taky by mě tohle zajímalo, kolik tam opravdu ty hodnoty jsouDal bych origo koncovku a vidělo by se
Já myslím, že ničím, že jsou nějaký výrobní hodnoty a nějaký opravdu naměřený, třeba je to US verze. Tenkrát to vozili z US do Německa, bo to bylo asi výhodnější, dát tomu budíky s km a sundat pár odrazek


ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
Na Rexovi udělám 666 navztekaných myší, když otevřu na nádrži palivový kohout z OFF na ON. (obrácený Jackoff - Jackson)KankX píše:jedenact koniku na svem bike udelam normalne vycistenim naporoveho sani od muchMARTY píše:no myslim si o tom sve...proto se potouchle ptam![]()
![]()
![]()
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tebe hlavně jedenáct koníků nemůže rozhodit, když jich máš tolik mrtě mocKankX píše:jedenact koniku na svem bike udelam normalne vycistenim naporoveho sani od muchMARTY píše:no myslim si o tom sve...proto se potouchle ptam![]()
![]()
![]()

ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
Re: Měření výkonu na brzdě
Je to sériová motorka s laďákem REMUS....
quote="MARTY"]
[/quote]

quote="MARTY"]
RF znam osobne docela dobre....zajimalo by me cim ze jsi to vyhnal tech 11 koni nahoru konkretne ????Tetor píše:Nechal jsem to dělat v motoservisu Frank v Holubicích u Brna....oba tam s bráchou servisujeme motorky a jsme spokojený... to vyladění na brzdě stálo necelý 4 litry...
http://www.rf-motoservis.cz/
ZRX 1984 píše:Taky by mě tohle zajímalo, kolik tam opravdu ty hodnoty jsouMMKS píše: co to obnášelo, kde to bylo a na kolik to vyšloDal bych origo koncovku a vidělo by se



ZRX 1100 Eddie Lawson - 01 - můj současný bike
ZRX 1100 Eddie Lawson - 99
Zephyr 750 - 91
ZRX 1100 Eddie Lawson - 99
Zephyr 750 - 91
Nemyslím si, že je to tím laďákem....je to tak originál, oficiální parametry jsou poddimenzovaný...Kdysi jsem četl test ZRX1100 v Motorradu, dávali to taky na brzdu, a bylo tam skoro 120 koní...tak jako tak je to dobrý

MMKS píše:a to laďák Remus zvedl výkon o 11 koní. Sorry, ale to moc nežeru
. Pokud by si před tím mělo třeba 90 koní nebo míň a oni to zvedli na továrně udávanou hodnotu +-2 koně tak jo, ale 11 koní navrch ? To je 10% a to je kurňa rachot.

ZRX 1100 Eddie Lawson - 01 - můj současný bike
ZRX 1100 Eddie Lawson - 99
Zephyr 750 - 91
ZRX 1100 Eddie Lawson - 99
Zephyr 750 - 91
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
V Motorradu byl jednou dlouhatánský test různých koncovek a řídících jednotek. Jako referenční motorku použili tuším GSX-R 1000 nebo 750, už se nepamatuju. Dalo by se to dohledat.
Pointa příběhu je ta, že žádná z koncovek nepřidala ani koníka. Vyjímkou byl tuším komplet systém akrapovič, který přidal dva. Jinak koncovky ubraly něco mezi 4-7 koni.
Kdysi také existoval bezvadný server lpx.cz kde velmi podrobně popisovali metodiku měření na brzdě i s tím, jak snadno se dá s naměřenou křivkou šidit. Ostatně ona podstata ladění na brzdě není tak docela vytáhnout z motoru o nějaké koně víc, ale celou křivku vyhladit a odstranit výkykvy výkonu.
Pointa příběhu je ta, že žádná z koncovek nepřidala ani koníka. Vyjímkou byl tuším komplet systém akrapovič, který přidal dva. Jinak koncovky ubraly něco mezi 4-7 koni.
Kdysi také existoval bezvadný server lpx.cz kde velmi podrobně popisovali metodiku měření na brzdě i s tím, jak snadno se dá s naměřenou křivkou šidit. Ostatně ona podstata ladění na brzdě není tak docela vytáhnout z motoru o nějaké koně víc, ale celou křivku vyhladit a odstranit výkykvy výkonu.
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye