Z 1000

Co se nevešlo jinam, manuály, foto a tak...
Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » stř pro 16, 2009 08:16:36

Fugo píše:
volkswagen píše:Servisní interval je sice 12000 ale ani by mě nenapadlo jej dodržet, pěkně po šesti! Jednou za rok brzdovku :-)
A důvod? když si zatím výrobce stojí tak proč ne? to bys mohl napsat že když u jiný moto je dle výrobce 6tis km tak že dle tebe se to má dělat po 3tis. km. zajímá mě jen důvod.
Protože prostě nevěřím tomu, že olej tak dlouho vydrží. I po těch 6ti vypouštím sračky. Chci, aby ten motor něco vydržel. Po pravdě nevěřím tomu, že motivace výrobce je, aby ti motor vydržel věčně, jestli mi rozumíš ;-)

Kromě toho ten samý motor v devítce má servisní interval 6 :twisted:
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
MARTY
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5936
Registrován: sob srp 25, 2007 15:35:15

Příspěvek od MARTY » stř pro 16, 2009 11:55:33

motorce kratsi vymenou neublizis...spis naopak a vzhledem k tomu kolik stoji a ze se vetsinou motor toci si to zaslouzi....
a zas tak drahe to neni...ale kazdeho vec...ja jsem menil a menit budu po 6 a kazdej kdo uzna za vhodne po 12 necht se tak stane... :wink:
ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!

Honza Mikeš
Příspěvky: 2
Registrován: úte pro 15, 2009 15:20:15

Příspěvek od Honza Mikeš » stř pro 16, 2009 16:09:35

takže ho radši vyměním a bude klid. A jak často ventily? Spíš při kolika km?

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » stř pro 16, 2009 16:23:38

Ventily po 24... po pravdě doporučuji po nákupu ojeté motorky vyměnit veškeré kapaliny + udělat ventily + podívat se na olej ve vidlích a gufera a následně počítat servisní intervaly odznovu :-)
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
Dak
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3438
Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dak » stř pro 16, 2009 16:41:28

volkswagen píše:Ventily po 24... po pravdě doporučuji po nákupu ojeté motorky vyměnit veškeré kapaliny + udělat ventily + podívat se na olej ve vidlích a gufera a následně počítat servisní intervaly odznovu :-)
Přesně tak! Důvěřuj, ale prověřuj. Nekolikrát už sa mně to vyplatilo!
Dak
CKC -015-

Uživatelský avatar
Dargas
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 832
Registrován: čtv črc 27, 2006 18:00:24
Bydliště: okr. Jihlava

Příspěvek od Dargas » stř pro 16, 2009 18:07:25

tak to je snad samozřejmost, ne?
CKC # 594

Uživatelský avatar
Pepa
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 835
Registrován: pon zář 15, 2008 09:42:10
Bydliště: Tišnov u Brna

Příspěvek od Pepa » stř pro 16, 2009 18:34:30

Z. píše:Koukám co člověk, to jiný "pracovní postup". Takže ještě já:
- auto - první výměnu u nového auta v polovině předepsaného intervalu (stroj se přece jenom zabíhá a dochází ke zvýšenému otěru), pak podle předpisu výrobce (aktuálně co 15 000) Ojeté auto výměna ihned, pak stejný postup ...
- Kawa - podle předpisu výrobce - (1000, 6000, 12000 atd resp 1x ročně) čili letos to bylo 1x ročně (nájezd asi 2300 km)

Oleje: Moderní polo a full syntetiky jsou od většiny výrobců jsou vlastnostmi velmi podobné. Správně fungující olej musí být, vypadat znečištěně. Je to známkou toho, že se v něm rozpouštějí všechny ty karbonové usazeniny, splodiny a jiné fujtajbly, které škodí motoru.
Zbyňďo, ad auto: je tam filtr oleje a plno průtokovej :idea: Máš pravdu předsedo :lol: :lol: Jinak nic ve zlým, nechme těch olejů, už někde Marty psal "těch olejů" :lol:
ZX-6R (636) 2005
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148

Uživatelský avatar
Z.
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3443
Registrován: ned dub 09, 2006 17:07:36
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Z. » stř pro 16, 2009 19:47:04

Pepa píše:
Z. píše:Koukám co člověk, to jiný "pracovní postup". Takže ještě já:
- auto - první výměnu u nového auta v polovině předepsaného intervalu (stroj se přece jenom zabíhá a dochází ke zvýšenému otěru), pak podle předpisu výrobce (aktuálně co 15 000) Ojeté auto výměna ihned, pak stejný postup ...
- Kawa - podle předpisu výrobce - (1000, 6000, 12000 atd resp 1x ročně) čili letos to bylo 1x ročně (nájezd asi 2300 km)

Oleje: Moderní polo a full syntetiky jsou od většiny výrobců jsou vlastnostmi velmi podobné. Správně fungující olej musí být, vypadat znečištěně. Je to známkou toho, že se v něm rozpouštějí všechny ty karbonové usazeniny, splodiny a jiné fujtajbly, které škodí motoru.
Zbyňďo, ad auto: je tam filtr oleje a plno průtokovej :idea: Máš pravdu předsedo :lol: :lol: Jinak nic ve zlým, nechme těch olejů, už někde Marty psal "těch olejů" :lol:
jo jo nechme toho. Ale kdo "nemaže", ten "nejede" a nasucho to vení vono, vašnosto :roll:
15 let Kawasaki Z750 '07
> silver shadow <
>> CKC #304 <<

Odpovědět