Z 1000

Co se nevešlo jinam, manuály, foto a tak...
Honza Mikeš
Příspěvky: 2
Registrován: úte pro 15, 2009 15:20:15

Z 1000

Příspěvek od Honza Mikeš » úte pro 15, 2009 15:22:50

Čau v sobotu jsem koupil Z1000 rv.2003. Potřeboval bych vědět servisní intervaly a co se při nich dělá
Dík

Uživatelský avatar
Ladis
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4467
Registrován: pon črc 09, 2007 16:49:44
Bydliště: Kunštát, okr. Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ladis » úte pro 15, 2009 15:43:48

ZZR 1200 '03 Moonlight Silver
*********CKC # 686*********

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » úte pro 15, 2009 16:51:04

Servisní interval je sice 12000 ale ani by mě nenapadlo jej dodržet, pěkně po šesti! Jednou za rok brzdovku :-)
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
Fugo
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 161
Registrován: pon zář 07, 2009 19:58:44
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Fugo » úte pro 15, 2009 19:20:14

volkswagen píše:Servisní interval je sice 12000 ale ani by mě nenapadlo jej dodržet, pěkně po šesti! Jednou za rok brzdovku :-)
A důvod? když si zatím výrobce stojí tak proč ne? to bys mohl napsat že když u jiný moto je dle výrobce 6tis km tak že dle tebe se to má dělat po 3tis. km. zajímá mě jen důvod.
ZX-10R 06/07

Uživatelský avatar
MARTY
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5936
Registrován: sob srp 25, 2007 15:35:15

Příspěvek od MARTY » úte pro 15, 2009 21:00:00

jak pise admin a nikdy jinak...kdyz kazdej napise na aute 30 tis nebo dva roky na aute,,,mam ted nove...poprve menim po desiti a pak kazdych 15...bez debat...a muzou psat co chtej a rikat taky...
nekdy to zkus...vymen olej za stejne jetych podminek pres aspon puncochu a zkoumej...okem cichem a treba se napij... :wink:
ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!

Uživatelský avatar
Pepa
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 835
Registrován: pon zář 15, 2008 09:42:10
Bydliště: Tišnov u Brna

Příspěvek od Pepa » úte pro 15, 2009 21:53:15

Nic se nemá přehánět :lol: :lol: Technologie jdou také kupředu. Myslím, že je to i o tom jak jezdíš, závody na okruhu je něco jinýho než silnice. Rozhodně u auta neměním v půlce servis intervalu olej. Stejně ho po leasingu prodám :lol: :lol: :lol:
ZX-6R (636) 2005
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148

Uživatelský avatar
milda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3683
Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milda » úte pro 15, 2009 22:22:27

Tak já mám servisní interval na Multivanu 30 tis. ,ale počítač zavelí po cca.20tis.
Záleží na používání.
Toš tak.
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576

Uživatelský avatar
Maverick
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2504
Registrován: sob srp 12, 2006 21:10:54

Příspěvek od Maverick » úte pro 15, 2009 22:25:24

Pepa píše:Nic se nemá přehánět :lol: :lol: Technologie jdou také kupředu. Myslím, že je to i o tom jak jezdíš, závody na okruhu je něco jinýho než silnice. Rozhodně u auta neměním v půlce servis intervalu olej. Stejně ho po leasingu prodám :lol: :lol: :lol:
Tak tak. Taky mám na autě po 30ti a rozhodně pokud nebude jinej problém, tak na garančku jedu po ti :wink:

Uživatelský avatar
Pepa
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 835
Registrován: pon zář 15, 2008 09:42:10
Bydliště: Tišnov u Brna

Příspěvek od Pepa » úte pro 15, 2009 22:31:58

milda píše:Tak já mám servisní interval na Multivanu 30 tis. ,ale počítač zavelí po cca.20tis.
Záleží na používání.
Toš tak.
To jsou ty proměnlivý intervaly, je to o tom jak často startuješ apod. U oktávky dieselu psali taky po padesáti, ale počítač se ozval dřív. Vot technika :lol: :lol: :lol:
ZX-6R (636) 2005
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148

Uživatelský avatar
milda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3683
Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milda » úte pro 15, 2009 22:37:47

Tak tak.

Ale na Z1000 to asi dřív neukáže....
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576

Uživatelský avatar
Pepa
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 835
Registrován: pon zář 15, 2008 09:42:10
Bydliště: Tišnov u Brna

Příspěvek od Pepa » úte pro 15, 2009 22:43:45

milda píše:Tak tak.

Ale na Z1000 to asi dřív neukáže....
Zase máš výhodu eliminace studených startů, v zimě nejezdíš, podle mě je dobrý ten olej vyměnit ať najezdíš v sezoně osm nebo deset tisíc vždy jednou za rok, blbý je když najezdíš jen dva tisíce. To potom je otázka :D
ZX-6R (636) 2005
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » úte pro 15, 2009 22:44:32

srandisti. Mám na Campech po 7500km a je jak bota. S károu i dřív a to tam je SM/CF 5W40.... dříve Gulf, nyní OMV a ten je lepší. Servisní interval je určen výrobcem,ale jde o mezní počet km. Olej vydrží podle své kvality a podle toho,jak je namáhán teplotně, hlavně. Interval je určen pro doporučené oleje, tedy jak značkou tak třídou, proto je doporučují, protože nejde ručit za to, že olej ve stejném API a teplotním rozsahu má od každé značky zcela stejné složení a vlastnosti, je tam daný rozsah, proto fabriky rády doporučují i přímo výrobce.
Plus jeho výměna daná časem, přeci jen i oleje oxidují.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Uživatelský avatar
Pepa
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 835
Registrován: pon zář 15, 2008 09:42:10
Bydliště: Tišnov u Brna

Příspěvek od Pepa » úte pro 15, 2009 22:49:46

farmář píše:srandisti. Mám na Campech po 7500km a je jak bota. S károu i dřív a to tam je SM/CF 5W40.... dříve Gulf, nyní OMV a ten je lepší. Servisní interval je určen výrobcem,ale jde o mezní počet km. Olej vydrží podle své kvality a podle toho,jak je namáhán teplotně, hlavně. Interval je určen pro doporučené oleje, tedy jak značkou tak třídou, proto je doporučují, protože nejde ručit za to, že olej ve stejném API a teplotním rozsahu má od každé značky zcela stejné složení a vlastnosti, je tam daný rozsah, proto fabriky rády doporučují i přímo výrobce.
Plus jeho výměna daná časem, přeci jen i oleje oxidují.
Tak, a jsme v pr...li :lol: , farmář to rozhrábl, nicméně je x důvodů proč máš měnit tehdy a tehdy a jakej je nejlepší atd. Já se držím výrobce - jak interval, tak typ a značka oleje . A stejně jde o kšeft :)
ZX-6R (636) 2005
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148

Uživatelský avatar
Z.
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3443
Registrován: ned dub 09, 2006 17:07:36
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Z. » stř pro 16, 2009 07:14:14

Koukám co člověk, to jiný "pracovní postup". Takže ještě já:
- auto - první výměnu u nového auta v polovině předepsaného intervalu (stroj se přece jenom zabíhá a dochází ke zvýšenému otěru), pak podle předpisu výrobce (aktuálně co 15 000) Ojeté auto výměna ihned, pak stejný postup ...
- Kawa - podle předpisu výrobce - (1000, 6000, 12000 atd resp 1x ročně) čili letos to bylo 1x ročně (nájezd asi 2300 km)

Oleje: Moderní polo a full syntetiky jsou od většiny výrobců jsou vlastnostmi velmi podobné. Správně fungující olej musí být, vypadat znečištěně. Je to známkou toho, že se v něm rozpouštějí všechny ty karbonové usazeniny, splodiny a jiné fujtajbly, které škodí motoru.
15 let Kawasaki Z750 '07
> silver shadow <
>> CKC #304 <<

Uživatelský avatar
Fugo
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 161
Registrován: pon zář 07, 2009 19:58:44
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Fugo » stř pro 16, 2009 07:27:10

Já tedy mám interval 12tis ale měnit to po 6tis se mě zdá že je nesmyls, dejme tomu po 10 ať se to tedy dobře pamatuje, kolega má VFR 800Vtec a tam je to dle servisního manuálu ca 6,4tis ten kdyby to měl měnit n apůlce tak si to hodí, i tak za sezonu mění 2x-3x.

Jako ano chápu zkrácení intervalu u extrémně namáhaného motoru tím že ho někdo upraví, viz moje bývalé bmw 750iAL BiTurbo kde byl servisní interval ca 12 tis ale směrodatný byl údaj pal. poč., po montáži turbodmychadel jsem interval snížil na ca 6500 jako ostatní namáhané turbo motory, nárůst výkonu byl ze seriových 299PS a 450Nm (na motoru) na 444PS a 709Nm (na zadních kolech).
ZX-10R 06/07

Odpovědět