Z 1000
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: úte pro 15, 2009 15:20:15
Z 1000
Čau v sobotu jsem koupil Z1000 rv.2003. Potřeboval bych vědět servisní intervaly a co se při nich dělá
Dík
Dík
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
A důvod? když si zatím výrobce stojí tak proč ne? to bys mohl napsat že když u jiný moto je dle výrobce 6tis km tak že dle tebe se to má dělat po 3tis. km. zajímá mě jen důvod.volkswagen píše:Servisní interval je sice 12000 ale ani by mě nenapadlo jej dodržet, pěkně po šesti! Jednou za rok brzdovku
ZX-10R 06/07
jak pise admin a nikdy jinak...kdyz kazdej napise na aute 30 tis nebo dva roky na aute,,,mam ted nove...poprve menim po desiti a pak kazdych 15...bez debat...a muzou psat co chtej a rikat taky...
nekdy to zkus...vymen olej za stejne jetych podminek pres aspon puncochu a zkoumej...okem cichem a treba se napij...
nekdy to zkus...vymen olej za stejne jetych podminek pres aspon puncochu a zkoumej...okem cichem a treba se napij...

ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
Tak tak. Taky mám na autě po 30ti a rozhodně pokud nebude jinej problém, tak na garančku jedu po tiPepa píše:Nic se nemá přehánět![]()
Technologie jdou také kupředu. Myslím, že je to i o tom jak jezdíš, závody na okruhu je něco jinýho než silnice. Rozhodně u auta neměním v půlce servis intervalu olej. Stejně ho po leasingu prodám
![]()
![]()

To jsou ty proměnlivý intervaly, je to o tom jak často startuješ apod. U oktávky dieselu psali taky po padesáti, ale počítač se ozval dřív. Vot technikamilda píše:Tak já mám servisní interval na Multivanu 30 tis. ,ale počítač zavelí po cca.20tis.
Záleží na používání.
Toš tak.



ZX-6R (636) 2005
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148
Zase máš výhodu eliminace studených startů, v zimě nejezdíš, podle mě je dobrý ten olej vyměnit ať najezdíš v sezoně osm nebo deset tisíc vždy jednou za rok, blbý je když najezdíš jen dva tisíce. To potom je otázkamilda píše:Tak tak.
Ale na Z1000 to asi dřív neukáže....

ZX-6R (636) 2005
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148
- farmář
- Ghostrider
- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
srandisti. Mám na Campech po 7500km a je jak bota. S károu i dřív a to tam je SM/CF 5W40.... dříve Gulf, nyní OMV a ten je lepší. Servisní interval je určen výrobcem,ale jde o mezní počet km. Olej vydrží podle své kvality a podle toho,jak je namáhán teplotně, hlavně. Interval je určen pro doporučené oleje, tedy jak značkou tak třídou, proto je doporučují, protože nejde ručit za to, že olej ve stejném API a teplotním rozsahu má od každé značky zcela stejné složení a vlastnosti, je tam daný rozsah, proto fabriky rády doporučují i přímo výrobce.
Plus jeho výměna daná časem, přeci jen i oleje oxidují.
Plus jeho výměna daná časem, přeci jen i oleje oxidují.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060
CKC #1060
Tak, a jsme v pr...lifarmář píše:srandisti. Mám na Campech po 7500km a je jak bota. S károu i dřív a to tam je SM/CF 5W40.... dříve Gulf, nyní OMV a ten je lepší. Servisní interval je určen výrobcem,ale jde o mezní počet km. Olej vydrží podle své kvality a podle toho,jak je namáhán teplotně, hlavně. Interval je určen pro doporučené oleje, tedy jak značkou tak třídou, proto je doporučují, protože nejde ručit za to, že olej ve stejném API a teplotním rozsahu má od každé značky zcela stejné složení a vlastnosti, je tam daný rozsah, proto fabriky rády doporučují i přímo výrobce.
Plus jeho výměna daná časem, přeci jen i oleje oxidují.


ZX-6R (636) 2005
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148
Koukám co člověk, to jiný "pracovní postup". Takže ještě já:
- auto - první výměnu u nového auta v polovině předepsaného intervalu (stroj se přece jenom zabíhá a dochází ke zvýšenému otěru), pak podle předpisu výrobce (aktuálně co 15 000) Ojeté auto výměna ihned, pak stejný postup ...
- Kawa - podle předpisu výrobce - (1000, 6000, 12000 atd resp 1x ročně) čili letos to bylo 1x ročně (nájezd asi 2300 km)
Oleje: Moderní polo a full syntetiky jsou od většiny výrobců jsou vlastnostmi velmi podobné. Správně fungující olej musí být, vypadat znečištěně. Je to známkou toho, že se v něm rozpouštějí všechny ty karbonové usazeniny, splodiny a jiné fujtajbly, které škodí motoru.
- auto - první výměnu u nového auta v polovině předepsaného intervalu (stroj se přece jenom zabíhá a dochází ke zvýšenému otěru), pak podle předpisu výrobce (aktuálně co 15 000) Ojeté auto výměna ihned, pak stejný postup ...
- Kawa - podle předpisu výrobce - (1000, 6000, 12000 atd resp 1x ročně) čili letos to bylo 1x ročně (nájezd asi 2300 km)
Oleje: Moderní polo a full syntetiky jsou od většiny výrobců jsou vlastnostmi velmi podobné. Správně fungující olej musí být, vypadat znečištěně. Je to známkou toho, že se v něm rozpouštějí všechny ty karbonové usazeniny, splodiny a jiné fujtajbly, které škodí motoru.
15 let Kawasaki Z750 '07
> silver shadow <
>> CKC #304 <<
> silver shadow <
>> CKC #304 <<
Já tedy mám interval 12tis ale měnit to po 6tis se mě zdá že je nesmyls, dejme tomu po 10 ať se to tedy dobře pamatuje, kolega má VFR 800Vtec a tam je to dle servisního manuálu ca 6,4tis ten kdyby to měl měnit n apůlce tak si to hodí, i tak za sezonu mění 2x-3x.
Jako ano chápu zkrácení intervalu u extrémně namáhaného motoru tím že ho někdo upraví, viz moje bývalé bmw 750iAL BiTurbo kde byl servisní interval ca 12 tis ale směrodatný byl údaj pal. poč., po montáži turbodmychadel jsem interval snížil na ca 6500 jako ostatní namáhané turbo motory, nárůst výkonu byl ze seriových 299PS a 450Nm (na motoru) na 444PS a 709Nm (na zadních kolech).
Jako ano chápu zkrácení intervalu u extrémně namáhaného motoru tím že ho někdo upraví, viz moje bývalé bmw 750iAL BiTurbo kde byl servisní interval ca 12 tis ale směrodatný byl údaj pal. poč., po montáži turbodmychadel jsem interval snížil na ca 6500 jako ostatní namáhané turbo motory, nárůst výkonu byl ze seriových 299PS a 450Nm (na motoru) na 444PS a 709Nm (na zadních kolech).
ZX-10R 06/07