
Podvozek ZX9R
jinak jestli chces podebatit o tom co nastavit nebo ne, tak by bylo lepsi pokecat nazivo nebo aspon po telefonu... nechce se me to tady rozepisovat, jak sem laboroval a co s cim jak a proc souvisi, pze jak sis urcite precetl, tak tech souvislosti je mraky a ty clanky sou na nekolik stranek a stejne je to jen teorie a praxe je pak vec dalsi 

ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
Re: Podvozek ZX9R
...sice už je to nějakejch pár járů,co si tady mluvil o tom,že je lepší osobně pokecat o nastavení podvozku zx9r ninja,ale minulej rok jsem se kvůli synovi zbláznil do motorek a letos mi u devítky(2003) měnily gufera a olej a celý tlumení mi rozházely (kur..)...předek si dělá co chce...samosebou tě kdekoli rád navštívím,abys dal radu a třeba i svezením poznal co tomu chybí...teda pokud budeš mít čas...
Re: Podvozek ZX9R
Nejsem zadnej guru pres podvozky. Od toho sou tu jiny. Ja si jen neco precetl a aplikoval metodou pokus omyl 

ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
Re: Podvozek ZX9R


Re: Podvozek ZX9R
Podívej se na stránku 1, kde psal Zubr-nastav a jezdi. Když budeš něco měnit, tak si napiš co a o kolik.......kryšpín píše:asi budu k smíchu,ale na předku je možnost trojího nastavení něčeho (předpětí,útlum,propružení atd.)...z těch slov si nějak nemůžu vybrat co k jakýmu štelování patří. Ti kutilové,co měnili gufera a olej mi to,co se dá na vrchu utahovat klíčem a má to po obvodu zářezy,nechali jedno vejš a druhý níž.Teď nevím jestli to mám srovnat podle pravýho tlumiče na ten počet zářezů a nebo podle levýho na počet zářezů.
To co se nahoře šteluje šroubovákem (asi nějaký to cvaknutí),je taky rozhozený.

od 49,9 do 1199 ccm
Re: Podvozek ZX9R
udělej to jednoduše- ty cvakáče na šroubovák nahoře zacvakej dolů až na doraz, a pak na každý vidli cvakni 8-9x, měl bys bejt na půlce. Ten hliníkovej bazmek s čárkama nastav tak, aby bylo vidět 5-6 čárek, jsi opět zhruba na půlce. Pokud Ti správně našroubovali ty horní matky, nebude problém, pokud to dělali nějaký paka, bude problém při intenzivním brždění i s gumou... Teď z hlavy si to přesně nepamatuju, ale myslím že dole na vidli maj cvakáče 9 poloh a horní by měly mít z min do max 18 cvaknutí... Každopádně zjistíš jestli jsou matice správně tak, že horníma cvakáčena postupně naklikáš z nuly do maxima na obou vidlích stejnej počet kliků...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
Re: Podvozek ZX9R
Meďo, to je nastaveni na modelovy rok 95 az 97. Ted jsem v praci, ale jestli bude odpoledne cas, tak zkusim najit tovarni nastaveni pro rok 2003.Méďa píše:Podívej se na stránku 1, kde psal Zubr-nastav a jezdi. Když budeš něco měnit, tak si napiš co a o kolik.......kryšpín píše:asi budu k smíchu,ale na předku je možnost trojího nastavení něčeho (předpětí,útlum,propružení atd.)...z těch slov si nějak nemůžu vybrat co k jakýmu štelování patří. Ti kutilové,co měnili gufera a olej mi to,co se dá na vrchu utahovat klíčem a má to po obvodu zářezy,nechali jedno vejš a druhý níž.Teď nevím jestli to mám srovnat podle pravýho tlumiče na ten počet zářezů a nebo podle levýho na počet zářezů.
To co se nahoře šteluje šroubovákem (asi nějaký to cvaknutí),je taky rozhozený.
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
Re: Podvozek ZX9R
...díky klucí za ochotu...něco jsem pošteloval na předku,aby to bylo stejně na obou stranách a zlepšilo se to...jen asi bude lepší to tovární nastavení ( jestli tedy Zubr něco sežene,bo mě se to nedaří) od toho základního nastavení se nejspíš dá laborovat dál.Jen mi ten co mi to dělal (dělá motoveterány
) do tlumičů lil 10W cca 450ml do každý trubky,že prej to tak má být.Tejdě mám takovej divnej pocit,aby tam bylo přesný množství a hlavně v každý trubce stejně. S touhle otázkou v hlavě se docela blbě naklání do zatáček a dělaj pokroky,zvlášť,když jezdim druhou sezónu.Vidle maj dvě trubky,ale asi největší trubka sem já,že sem si to nedělal sám,nebo aspoň nepohlídal. 


Re: Podvozek ZX9R
Cau, tak jsem to nastaveni nasel. Sorry za diakritiku, pisu to mobilu.
Tovarni nastaveni ZX9R F1 r.v.2003
Predni vidle:
Predpeti pruziny 15mm od horni hrany te matice (vcetne sestihranu)
Roztahovaci utlum TEN : 5 kliknuti z maxima (z uplne zasrubovane polohy) (horni sroubek)
Compresni utum : 5 kliknuti z max. (Dolni sroubek)
Zadni tlumic:
Roztahovaci utlum TEN : 3a1/2 otacky z max. (Je to sroubek dole na tlumici!!!)
Compresni utlum : 3a3/4 otacky z max. (Srobek nahore)
Predpeti pruziny : 178mm delka pruziny
Takze doporucuji ti,aby jsi si poznamenal jak to je nastaveny nyni a zkus to nastavit na tovarni nastaveni. Musis nastavit predek i zadek,aby tlumice spolupracovali. At se zadari. Ja si rad hraju s podvozkem a vetsinou to rozladim. Pak jsem prekvapen jak se to v tovarnim nastaveni zas chova dobre.
Tovarni nastaveni ZX9R F1 r.v.2003
Predni vidle:
Predpeti pruziny 15mm od horni hrany te matice (vcetne sestihranu)
Roztahovaci utlum TEN : 5 kliknuti z maxima (z uplne zasrubovane polohy) (horni sroubek)
Compresni utum : 5 kliknuti z max. (Dolni sroubek)
Zadni tlumic:
Roztahovaci utlum TEN : 3a1/2 otacky z max. (Je to sroubek dole na tlumici!!!)
Compresni utlum : 3a3/4 otacky z max. (Srobek nahore)
Predpeti pruziny : 178mm delka pruziny
Takze doporucuji ti,aby jsi si poznamenal jak to je nastaveny nyni a zkus to nastavit na tovarni nastaveni. Musis nastavit predek i zadek,aby tlumice spolupracovali. At se zadari. Ja si rad hraju s podvozkem a vetsinou to rozladim. Pak jsem prekvapen jak se to v tovarnim nastaveni zas chova dobre.

NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
Re: Podvozek ZX9R
vidíš, tady to má vodborně
Já mám upsidy, takže na klasikách bude asi jinej počet cvaknutí, ale postup je pořád stejnej...

babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
Re: Podvozek ZX9R
Myslim, ze mas problem, do tohoto rocniku zx9r se leje olej sae 5W. Technika nakopej do pr..le.kryšpín píše:...díky klucí za ochotu...něco jsem pošteloval na předku,aby to bylo stejně na obou stranách a zlepšilo se to...jen asi bude lepší to tovární nastavení ( jestli tedy Zubr něco sežene,bo mě se to nedaří) od toho základního nastavení se nejspíš dá laborovat dál.Jen mi ten co mi to dělal (dělá motoveterány) do tlumičů lil 10W cca 450ml do každý trubky,že prej to tak má být.Tejdě mám takovej divnej pocit,aby tam bylo přesný množství a hlavně v každý trubce stejně. S touhle otázkou v hlavě se docela blbě naklání do zatáček a dělaj pokroky,zvlášť,když jezdim druhou sezónu.Vidle maj dvě trubky,ale asi největší trubka sem já,že sem si to nedělal sám,nebo aspoň nepohlídal.
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
Re: Podvozek ZX9R
Zubr píše:Cau, tak jsem to nastaveni nasel. Sorry za diakritiku, pisu to mobilu.
Tovarni nastaveni ZX9R F1 r.v.2003
Predni vidle:
Predpeti pruziny 15mm od horni hrany te matice (vcetne sestihranu)
Roztahovaci utlum TEN : 5 kliknuti z maxima (z uplne zasrubovane polohy) (horni sroubek)
Compresni utum : 5 kliknuti z max. (Dolni sroubek)
Zadni tlumic:
Roztahovaci utlum TEN : 3a1/2 otacky z max. (Je to sroubek dole na tlumici!!!)
Compresni utlum : 3a3/4 otacky z max. (Srobek nahore)
Predpeti pruziny : 178mm delka pruziny
Takze doporucuji ti,aby jsi si poznamenal jak to je nastaveny nyni a zkus to nastavit na tovarni nastaveni. Musis nastavit predek i zadek,aby tlumice spolupracovali. At se zadari. Ja si rad hraju s podvozkem a vetsinou to rozladim. Pak jsem prekvapen jak se to v tovarnim nastaveni zas chova dobre.


Re: Podvozek ZX9R
misak39 píše:vidíš, tady to má vodborněJá mám upsidy, takže na klasikách bude asi jinej počet cvaknutí, ale postup je pořád stejnej...


Re: Podvozek ZX9R
upsidy viz PM (soukromé zprávy nahoře)kryšpín píše:misak39 píše:vidíš, tady to má vodborněJá mám upsidy, takže na klasikách bude asi jinej počet cvaknutí, ale postup je pořád stejnej...
co jsou to upsidy ?
Moc bych si hlavu nelámal s tím olejem, vidle budou trochu tužší, to je tak asi všechno... lítal jsem v Pyrenejích bez oleje ve vidlích a taky to šlo

babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*