ZZR 1200
ZZR 1200
Čágo
Mám v úmyslu pořídit ZZR 1200,ale potřeboval bych radu odkaz nebo nějakej nápad kde sehnat nějakej test týhle motky a podrobný informace co se týče jízdních vlastností,spotřeby výdrže gum atd .,atd.A kde jinde se pokusit než na foru Kawasaki Club.U ofiko dealerů je to asi bez předmětný když už se nedělá.Po prohledání foru jsem na nic nenarazil buď jsem přehlédl nebo nevím.Tak tzo zkouším založením nového tématu. Za jakékoliv info budu vděčen.
Mám v úmyslu pořídit ZZR 1200,ale potřeboval bych radu odkaz nebo nějakej nápad kde sehnat nějakej test týhle motky a podrobný informace co se týče jízdních vlastností,spotřeby výdrže gum atd .,atd.A kde jinde se pokusit než na foru Kawasaki Club.U ofiko dealerů je to asi bez předmětný když už se nedělá.Po prohledání foru jsem na nic nenarazil buď jsem přehlédl nebo nevím.Tak tzo zkouším založením nového tématu. Za jakékoliv info budu vděčen.
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9300
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
...v klubu bohuzel neni zadny "aktivni" clen ktery by mel tento motocykl...
Nevim jake presne informace si predstavujes, jizdni vlastnosti urcite nema sptany, zalezi vsak na tom co od ni ocekavas a jak ji hodlas pouzivat. Vydrz pneumatik??? To je vec ktera se neda nejak rozumne vyjadrit, samozrejme kazda motorka ktera ma velky vykon a kroutici moment bude zrat pneumatiky vic jak slabsi motorka s malym kroutakem. Pak take zalezi jak otacis rukojeti... jestli jen tak plynule a cestovne, nebo neustale adrenalinove rozjezdy, to se ti na vydrzi pneumatik podepise asi nejvic, ... tedy hned po tom jakou pneu na tu motorku take nazujes... jestli nejakou mekkou smes nebo naopak tvrdsi cestovni to ti pak pneu muze vydrzet 3 tis. km nebo take 12 tis. km.
Nevim jestli jsem ti pomohl, ale vim urcite ze co clovek to nazor a tezko si vyberes ty spravne... nekdo bude po ZZR1200 plivat jiny si ji nebude moc vynachvalit. A ani chytre diskuze Kawa vs treba Honda nemam rad. Libi se ti? Je primarne urcena k tomu na co ji chces pouzivat? Jestli ano tak si ji kup. Tento typ motocyklu je primarne urceny predevsim na cestovani a rychle presuny, na okruh urcite ne a ani na blbnuti po meste to neni
Kdyz budes mit nejaky konkretnejsi dotaz, klidne se zeptej, tady ti urcite nekdo rad odpovi...
Nevim jake presne informace si predstavujes, jizdni vlastnosti urcite nema sptany, zalezi vsak na tom co od ni ocekavas a jak ji hodlas pouzivat. Vydrz pneumatik??? To je vec ktera se neda nejak rozumne vyjadrit, samozrejme kazda motorka ktera ma velky vykon a kroutici moment bude zrat pneumatiky vic jak slabsi motorka s malym kroutakem. Pak take zalezi jak otacis rukojeti... jestli jen tak plynule a cestovne, nebo neustale adrenalinove rozjezdy, to se ti na vydrzi pneumatik podepise asi nejvic, ... tedy hned po tom jakou pneu na tu motorku take nazujes... jestli nejakou mekkou smes nebo naopak tvrdsi cestovni to ti pak pneu muze vydrzet 3 tis. km nebo take 12 tis. km.
Nevim jestli jsem ti pomohl, ale vim urcite ze co clovek to nazor a tezko si vyberes ty spravne... nekdo bude po ZZR1200 plivat jiny si ji nebude moc vynachvalit. A ani chytre diskuze Kawa vs treba Honda nemam rad. Libi se ti? Je primarne urcena k tomu na co ji chces pouzivat? Jestli ano tak si ji kup. Tento typ motocyklu je primarne urceny predevsim na cestovani a rychle presuny, na okruh urcite ne a ani na blbnuti po meste to neni
Kdyz budes mit nejaky konkretnejsi dotaz, klidne se zeptej, tady ti urcite nekdo rad odpovi...
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
- lukas.01
- Easy slider
- Příspěvky: 726
- Registrován: ned kvě 14, 2006 19:04:21
- Bydliště: Jičín
- Kontaktovat uživatele:
No a 14ka ta uz je snad z jiné planety, mazec Jak už bylo napsáno, 12ka je ideální na rychlejší cestování klidne ve dvou a s nákladem, prostě taková sportovně cestovní mašinka, taky by mi doma nevadila.KankX píše:12tka je uplne jina motorka ve vsech ohledech... samozrejme lepsi a to nesrovnatelne...misak39 píše:NRG a Mesr mají ZZR 1100, tak myslím, že až zas tak velkej rozdíl nebude, resp. dvanáctka bude asi malinko lepší...
ZZR 1400 L.E.
Estrella 250
CKC # 568
Estrella 250
CKC # 568
- NRG
- Ghostrider
- Příspěvky: 3077
- Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
- Bydliště: Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
To bych nesouhlasil, sice jsem na ní nejel, ale v podstatě jde o převrtanou faceliftovanou jedenáctku (např. rám je v podstatě stejnej, výkon je o 13 koní a krouťák o 12 Nm větší), takže se jízdní vlastnosti zas tak moc lišit nebudou. Taky jsem po ní pokukoval, že bych ji vyměnil za svojí 11, ale nakonec jsem došel k závěru, že bych na tom tratil víc, než bych získal. Spíš jsem začal pokukovat po ZX-12 Ale je fakt, že vzhledově se mi ZZ-R 1200 opravdu líbí víc než moje Karosa (která je mě samozřejmě taky líbí, to bych jí nemohl udělat, pomlouvat ji )KankX píše:12tka je uplne jina motorka ve vsech ohledech... samozrejme lepsi a to nesrovnatelne...misak39 píše:NRG a Mesr mají ZZR 1100, tak myslím, že až zas tak velkej rozdíl nebude, resp. dvanáctka bude asi malinko lepší...
Jinak co se týče testů ZZ-R 1200, mám schovaný vystřižený nějaký články o ní z ČMN, ale bohužel teď nemám přístup ke skeneru, ale později není problém to sem hodit.
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::
:::: CKC#016 ::::
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9300
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
...no jak se to vezme, .. Tak predevsim veci se neustale vyviji a meni podle novych poznatku, takze to co od prvniho pohledu vypada stejne, jeste nemusi stejne fungovat Konkretneji, ano ZZR1200 vychazi ze ZZR1100 s tim souhlasim, nicmene ZZR1200 ma jednak jiny uhel predni vidle a delsi rozvor a to jsou zrovna veci ktere dokazi uplne zmenit jizdni vlastnosti ZZR1200by mela byt stabilnejsi ve vyssich rychlostech. A ani pruzeni neni stejne jako u ZZR1100, ono vlastne na tech motorkach toho ve finale az tak moc stejneho neni... nahod ty testy az se dostanes ke scanneru ...nebo alespon odrecituj nejakou zajimavou pasaz... ...jo a dulezite je ze i ZZR1100 je super motorka, takze ZZR1200 na tom bude minimalne stejne dobreNRG píše:To bych nesouhlasil, sice jsem na ní nejel, ale v podstatě jde o převrtanou faceliftovanou jedenáctku (např. rám je v podstatě stejnej, výkon je o 13 koní a krouťák o 12 Nm větší), takže se jízdní vlastnosti zas tak moc lišit nebudou. Taky jsem po ní pokukoval, že bych ji vyměnil za svojí 11, ale nakonec jsem došel k závěru, že bych na tom tratil víc, než bych získal. Spíš jsem začal pokukovat po ZX-12 Ale je fakt, že vzhledově se mi ZZ-R 1200 opravdu líbí víc než moje Karosa (která je mě samozřejmě taky líbí, to bych jí nemohl udělat, pomlouvat ji )KankX píše:12tka je uplne jina motorka ve vsech ohledech... samozrejme lepsi a to nesrovnatelne...misak39 píše:NRG a Mesr mají ZZR 1100, tak myslím, že až zas tak velkej rozdíl nebude, resp. dvanáctka bude asi malinko lepší...
Jinak co se týče testů ZZ-R 1200, mám schovaný vystřižený nějaký články o ní z ČMN, ale bohužel teď nemám přístup ke skeneru, ale později není problém to sem hodit.
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
- NRG
- Ghostrider
- Příspěvky: 3077
- Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
- Bydliště: Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
Máš pravdu, ale přece jen slova "úplně jiná motorkave všech ohledech" bych použil dejme tomu u ZZ-R 1100 a ZZR 1400, to jo, ale u 11 a 12 ne.
Tady je část článku o 1200 z ČMN 26.7.2002:
... čtyřválcový motor má zvětšený objem z původních 1052 na 1164 kubických centimetrů. Zcela nové jsou jeho válce a písty. Vzduch přivádí zdvojené náporové sání vzduchu. Nové jsou taky karburátory Keihin.
Technickou finesou současnosti je i senzor hlídající dva katalyzátory. Aby se nepoškodily třeba při poruše, senzory umějí odpojit přívod paliva.
Dvojitý páteřový rám je z lehké slitiny a technici si s ním pohráli, aby bylo dosaženo vyšší tuhosti. Když k tomu přidáte přídavný rám z ocelových profilů, je zjevné cestovní zaměření stroje.
A pro zajímavost ještě několik dědictví po příbuzných. Zadní kyvná vidlice je konstrukce jako u ZX-9R, přední vidlice ze ZRX 1200, písty převzaté z modelu ZX-12R.
Srovnání Kawasaki dvou generací
Odlišnosti mezi aktuální verzí cestovní Kawy, kterou pro snažší orientaci nazveme modelem A a starým modelem B (1100) si řidič všimne hned po usednutí, tedy pomineme-li rozdíly v designu. Zatímco Béčko padne do ruky hned napoprvé, na model A je třeba chvilinku si zvykat.
V provozu se podvozek Áčka vyznačuje snadnější ovladatelností a při přejezdu nerovností a při jízdě na špatném povrchu si řidič nešvarů verze B - lehkého drnčení a skřípání plastů ani nevšimne. Na špatném povrchu jistě také oceníš přední teleskopickou vidlici, která nerovnosti zvládá lépe.
Změn doznal i motor, který se vyznačuje lepším průběhem točivého momentu a reakcí na otočení plynovou rukojetí v nízkých a středních otáčkách. Ve vršku si vedou oba srovnávané modely stejně.
Jelikož nyní Kawa lépe zrychluje, budou nás rovněž zajímat brzdy. Jejich výkonnost se zlepšila ani o dvacet procent, přičemž se dají lépe dávkovat a jsou i citlivější. Poslední informace určitě potěší potenciální zájemce o model A, kteří rádi cestují rychle, neboť ten jim ve srovnání s Béčkem nabídne od hrudníku nahoru větší ochranu před větrem.
Tady je část článku o 1200 z ČMN 26.7.2002:
... čtyřválcový motor má zvětšený objem z původních 1052 na 1164 kubických centimetrů. Zcela nové jsou jeho válce a písty. Vzduch přivádí zdvojené náporové sání vzduchu. Nové jsou taky karburátory Keihin.
Technickou finesou současnosti je i senzor hlídající dva katalyzátory. Aby se nepoškodily třeba při poruše, senzory umějí odpojit přívod paliva.
Dvojitý páteřový rám je z lehké slitiny a technici si s ním pohráli, aby bylo dosaženo vyšší tuhosti. Když k tomu přidáte přídavný rám z ocelových profilů, je zjevné cestovní zaměření stroje.
A pro zajímavost ještě několik dědictví po příbuzných. Zadní kyvná vidlice je konstrukce jako u ZX-9R, přední vidlice ze ZRX 1200, písty převzaté z modelu ZX-12R.
Srovnání Kawasaki dvou generací
Odlišnosti mezi aktuální verzí cestovní Kawy, kterou pro snažší orientaci nazveme modelem A a starým modelem B (1100) si řidič všimne hned po usednutí, tedy pomineme-li rozdíly v designu. Zatímco Béčko padne do ruky hned napoprvé, na model A je třeba chvilinku si zvykat.
V provozu se podvozek Áčka vyznačuje snadnější ovladatelností a při přejezdu nerovností a při jízdě na špatném povrchu si řidič nešvarů verze B - lehkého drnčení a skřípání plastů ani nevšimne. Na špatném povrchu jistě také oceníš přední teleskopickou vidlici, která nerovnosti zvládá lépe.
Změn doznal i motor, který se vyznačuje lepším průběhem točivého momentu a reakcí na otočení plynovou rukojetí v nízkých a středních otáčkách. Ve vršku si vedou oba srovnávané modely stejně.
Jelikož nyní Kawa lépe zrychluje, budou nás rovněž zajímat brzdy. Jejich výkonnost se zlepšila ani o dvacet procent, přičemž se dají lépe dávkovat a jsou i citlivější. Poslední informace určitě potěší potenciální zájemce o model A, kteří rádi cestují rychle, neboť ten jim ve srovnání s Béčkem nabídne od hrudníku nahoru větší ochranu před větrem.
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::
:::: CKC#016 ::::
tak rozhodně díkes je veškeré zapsané info k ZZR ,chystám se na ní přejíj z Fazer 600 což je 100 %allrouder.Desigově mi padla naprosto do oka /nakonec kdo šel do motky která se mu nelíbí na první pohled/další plus na první pohled se mi jeví zadní stupny nejsou nijak vysoko takže usuzuju vetší pohodlí pro spolujezdce.Na jízdu na okruhu to nechci stejně jako ne na blbnutí po městě.Jde spíš o cestování a jízdu po silnicích v podstatě jakéloliv třídy.
Konkrétně: zrychlení mám tak nějak zmáklý co dokáže, takže bych rád věděl jak je to s nastavitelností odpružení zadku předku ,jak jsou na to brzdy předpokládán že na předku jsou 4-písty/ale nevím / nebo jak je na tom se zátahem od spodku.jestli je snesitelná jízda i v malejch otáčkách aby motání po městě v malé rychlosti nebylo utrpením.
S těma gumama a výdrží jsem to napsal blbě jasně že záleží na způsobu jízdy,nakonec co udělal okruh gumama na fejzru kdybych nezažil neuvěřím.
4 NRG
Tak jestli se ti časem povedem sem něco naskenovat budu moc rád.
I když na 80 % jsem rozhodnutej že ZZR 1200 bude moje volba.,1400 je cenově dost vysoko a nesplňuje až tolik co chci.
tak ještě jednou díky za reakce na téma
Konkrétně: zrychlení mám tak nějak zmáklý co dokáže, takže bych rád věděl jak je to s nastavitelností odpružení zadku předku ,jak jsou na to brzdy předpokládán že na předku jsou 4-písty/ale nevím / nebo jak je na tom se zátahem od spodku.jestli je snesitelná jízda i v malejch otáčkách aby motání po městě v malé rychlosti nebylo utrpením.
S těma gumama a výdrží jsem to napsal blbě jasně že záleží na způsobu jízdy,nakonec co udělal okruh gumama na fejzru kdybych nezažil neuvěřím.
4 NRG
Tak jestli se ti časem povedem sem něco naskenovat budu moc rád.
I když na 80 % jsem rozhodnutej že ZZR 1200 bude moje volba.,1400 je cenově dost vysoko a nesplňuje až tolik co chci.
tak ještě jednou díky za reakce na téma
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7941
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Já si ZZR 1200 jednou na vyjížďce tak nějak oťukával a zanechala na mě nesmazatelný dojem tím, že je těžká jako kráva. Ne že by ty kila byly až TAK strašný papírově, ale pocitově jsem měl pocit, že je to minimálně šestnáctikilo wildstar nebo valkyrie
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye