Ninja ZX9R - info (dotazy / odpovedi)
Ninja ZX9R - info (dotazy / odpovedi)
Zdravim,
vzhledem k tomu ze jsem poridil tento stroj a moc o nem nevim (ani jinejch) tak jsem zalozil toto tema... (snad to nikoho nepohorsi)
Pneu: foukaji se na 2,5 predni a 2,9 zadni
Nadrz: 19l takze pri spotrebe cca 7l/100km ujede cca 260km
Prepinani: prepinani paliva ma 3 polohy, zadna z tech poloh neznamena zavreno, jak si obcas nejaky novacek mysli, poloha
ON-bezny provoz, poloha
PRI-pouziva se jen po delsim stani k napusteni karburatoru v radech sekund, poloha
RES-kdyz ti dojde po ceste benzin tak prepnuti na rezervu ktera ma cca 3l.
Prepnuti na rezervu se bat nemusis, za jizdy je potreba trochu cviku aby si nasel ten kohout a po natankovani nezapomenout ho vratit na ON
Jak je to prosim s volnobehem a teplotou pred odjezdem?:
Po ranu kdyz to stoji venku tak staci sitic na chvilku a pak nechavam u cigarka bublat na cca 60 st?
ale i po zahrati je volnobeh na cca 1200-1500 ot. je to OK?
vzhledem k tomu ze jsem poridil tento stroj a moc o nem nevim (ani jinejch) tak jsem zalozil toto tema... (snad to nikoho nepohorsi)
Pneu: foukaji se na 2,5 predni a 2,9 zadni
Nadrz: 19l takze pri spotrebe cca 7l/100km ujede cca 260km
Prepinani: prepinani paliva ma 3 polohy, zadna z tech poloh neznamena zavreno, jak si obcas nejaky novacek mysli, poloha
ON-bezny provoz, poloha
PRI-pouziva se jen po delsim stani k napusteni karburatoru v radech sekund, poloha
RES-kdyz ti dojde po ceste benzin tak prepnuti na rezervu ktera ma cca 3l.
Prepnuti na rezervu se bat nemusis, za jizdy je potreba trochu cviku aby si nasel ten kohout a po natankovani nezapomenout ho vratit na ON
Jak je to prosim s volnobehem a teplotou pred odjezdem?:
Po ranu kdyz to stoji venku tak staci sitic na chvilku a pak nechavam u cigarka bublat na cca 60 st?
ale i po zahrati je volnobeh na cca 1200-1500 ot. je to OK?
CKC#1306
Gilera KZ 125 > Ninja ZX-9R 01 (2002) > Versys Green 09 (2011) > NIC
Gilera KZ 125 > Ninja ZX-9R 01 (2002) > Versys Green 09 (2011) > NIC
ano, nechat ohřát na 60 je postačující pro vyjetí, ale prvních pár (4-5 km) nehonit na max, aby se doohřála. Volnoběh na 1200 ot je v pořádku, to jsou standart předepsané volnoběžné otáčky. Šteluje se to takovým umělohmotným černým šroubem na pravé straně pod rámem (aspoň na mé babičce)
Kohout u mé má 3 polohy-ON,OFF,RES takže poloha PRI tam není. ON zapnuto,RES je reserva a OFF zavře benzin úplně. Devítka totiž nemá podtlakovej kohout, takže taky chybí funkce PRI, což je přímej průtok benzinu kohoutem.
Klíďo se ptej dál, za blba tu nebudeš, bo víme že znovuzačínáš
(taky jsem študoval rozdíly mezi mou první Kawkou a Jawou, a že jich teda bylo
)
Kohout u mé má 3 polohy-ON,OFF,RES takže poloha PRI tam není. ON zapnuto,RES je reserva a OFF zavře benzin úplně. Devítka totiž nemá podtlakovej kohout, takže taky chybí funkce PRI, což je přímej průtok benzinu kohoutem.
Klíďo se ptej dál, za blba tu nebudeš, bo víme že znovuzačínáš




babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
- Ladis
- Ghostrider
- Příspěvky: 4467
- Registrován: pon črc 09, 2007 16:49:44
- Bydliště: Kunštát, okr. Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Pár řádků, co už se na foru napsalo o ZX9R... 
viewtopic.php?t=4835
viewtopic.php?t=3505
viewtopic.php?t=3449




ZZR 1200 '03 Moonlight Silver
*********CKC # 686*********
*********CKC # 686*********
Tlak v pneumatikách máš dobře, dojezd na nádrž taky tak nějak, ale spíš bych po 220 tankoval, než to zkoušet do sucha
Ale za 7 to jezdit nebude, budeš-li znovuzačínat, to až se rozkoukáš a vyzkoušíš co je to za nářez otevřít to naplno....

ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
Před pár lety jsem přesně tenhle model měl. Spotřeba někde 5-12 podle druhu jízdy, ale průměr jsem měl někde okolo 6-7litrů. Je to dobrá motorka a když jsou teď za doopravdy hezké peníze tak je to velice rozumná investice.
Snaž se jezdit s rozumem, tahle věc umí tachometrových 300km/h (reálně tak o 20 míň, ale i tak je to hodně, hodně moc rychle). Problémy jako takové tenhle model neměl, je to rozumný kompromis mezi cestovní a supersportovní motorkou. Pokud se k ní předchozí majitelé chovali tak jak měl, netočili ji studenou a měnili pravidelně olej, tak vydrží hodně. Občas se objevuje problém s vypadáváním rychlosti (mě se to párkrát stalo těsně předtím, než mi ji ukradli), to potom pár korun v servisu stojí, ale jinak bývá spolehlivá.
Tak hodně šťastných kilometrů.
Snaž se jezdit s rozumem, tahle věc umí tachometrových 300km/h (reálně tak o 20 míň, ale i tak je to hodně, hodně moc rychle). Problémy jako takové tenhle model neměl, je to rozumný kompromis mezi cestovní a supersportovní motorkou. Pokud se k ní předchozí majitelé chovali tak jak měl, netočili ji studenou a měnili pravidelně olej, tak vydrží hodně. Občas se objevuje problém s vypadáváním rychlosti (mě se to párkrát stalo těsně předtím, než mi ji ukradli), to potom pár korun v servisu stojí, ale jinak bývá spolehlivá.
Tak hodně šťastných kilometrů.
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!

CKC # 209
...a s čím to lížeš nejraději?MARTY píše:a to se jeste ke spotrebe nevyjadril Honza Kankxu stara brusle![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pujcte mi devitku kterou podrzim mezi 8-12 000 a jestli pojede za 5 litru tak ji celou olizu jazykem...



babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9360
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
to je logicke 9tka 7l a 12tka 10l ...to je spravne, tak to ma byt... proste vzdy o 3 vic, jak obsah, tak spotrebaMARTY píše:jasne ja spotrebu neresim...me s ucpanym vyfukem v Italce taky jezdila vetsinou za sedm...ale byly mista kde to bylo vic...i o tri litry![]()

----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
- Cowboycolo
- Easy rider
- Příspěvky: 314
- Registrován: stř led 02, 2008 23:31:25
- Bydliště: Evaň (Ustecky kraj)
- Kontaktovat uživatele:
Hosi, hosi
...uz jsem to tu nekde daval k dobru:
min. najezd na nadrz jsem mel 150km (nez jsem musel prepnout na rezervu) a max. najezd 290 km- - takze fakt strasne zalezi jakou mate cukaturu v pravy ruce
Ale aby jsme tu nazasekali vlakno jen spotrebou, ktera je u masiny beztak nepodstatna

min. najezd na nadrz jsem mel 150km (nez jsem musel prepnout na rezervu) a max. najezd 290 km- - takze fakt strasne zalezi jakou mate cukaturu v pravy ruce

Ale aby jsme tu nazasekali vlakno jen spotrebou, ktera je u masiny beztak nepodstatna

ZX9R (01) - historie
CKC numero 779
CKC numero 779
z duvodu absence CZ nebo EN manualu (bohuzel ale italstinu neovladam) mam tu dalsi dotaz:
baterka: jak se k ni dotanu ? kde vubec je?
dolejvani oleje: kdy? vicko nahore nad kontrolnim okenkem s carkami jsem nasel (pomerne velke) ale jde mi o to kdy dolejt, pochopitelne mezi carky ale kdyz je moto svisle ale kdyz je moto studene? nebo zahrate? (kdyz je zahrate tak preci pracuje a tim padem se to jevi jako ze tam toho je vice nez kdyz je studene a stece dolu...)
Vim ptam se na blbosti ale opravdu udrzba doposud sem u starejch kramu neresil ale tady bych nerad neco zanedbal abych se zase k tem starejm kramum nevracel
THX a diky za trpelivost..
baterka: jak se k ni dotanu ? kde vubec je?
dolejvani oleje: kdy? vicko nahore nad kontrolnim okenkem s carkami jsem nasel (pomerne velke) ale jde mi o to kdy dolejt, pochopitelne mezi carky ale kdyz je moto svisle ale kdyz je moto studene? nebo zahrate? (kdyz je zahrate tak preci pracuje a tim padem se to jevi jako ze tam toho je vice nez kdyz je studene a stece dolu...)
Vim ptam se na blbosti ale opravdu udrzba doposud sem u starejch kramu neresil ale tady bych nerad neco zanedbal abych se zase k tem starejm kramum nevracel

THX a diky za trpelivost..
CKC#1306
Gilera KZ 125 > Ninja ZX-9R 01 (2002) > Versys Green 09 (2011) > NIC
Gilera KZ 125 > Ninja ZX-9R 01 (2002) > Versys Green 09 (2011) > NIC
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: