ZX7R - nestartuje
-
- Babyrider
- Příspěvky: 64
- Registrován: čtv led 31, 2008 21:01:08
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
ZX7R - nestartuje
Zdravím mám ZX7R a nechce mi startovat...když sem to dlouho skoušel a točil a všelijak o trápil vždy chytla jela snad ná 700 ot/min a pak zdechla....když sem i jen lehce přidal plyn tak taky zdechla...postupem času držela ten slabý volnoběh čím dál víc a pak se mi ji podařilo přimět aby se rozjela....ale volnoběh nedržela....když byla zahráta tak až na ten volnoběh jakž takž...když sem ji přidal volnoběhu tak mi zase nechytla (ani za tepla ani za studena) ....no a dneska sem to skusil zas a zas nechytla...prostě studný starty sou problem...před rokem když sem na tom občas jel to byl problem ale ještě jakž tkaž...ale ted po roce je to uplně hrozný prostě nechytne..už sem zoufalej...dal sem už nový svíčky,olej,filtr, rele čerpadla palivový čerpadla .nevíte čím to je? asi karbce co ? díky moc..při startovaní uplně zavraždím baterku když to nechce chytit (točím fakt dlouho a nic... z výfuku jde citi benzin...a na volnoběh bych řekl že to jede na 3válce ...ale když sem to projel tak jela jak ďas....fakt dímy moc za každou radu..
KAWASAKI Ninja ZX-7R The legend of superbike
- farmář
- Ghostrider
- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
jako s tímhle na dálku radit je fakt bulíkovina.Může to být hodně věcí. Za prvé bych si odpustil komory karbců....kvůli vodě. To může být celá závada. Je to na nich ten spodní šroubek s výpustí na hadici. Samo že všechny 4.
Seřídit karbce bude nutností, evidentně to dlouho nikdo neudělal, ale podtlaky že by to byly? až tak? filtr je čistej a i když třeba dělanej, nepřehnal jsi to s jeho namazáním? Je napojení karbců na sání motoru fakt těsný? Není to někde spadlý atd?
Je toho mraky.
Nové svíčky jsou fajn, ale stačí je uchcat a můžou být zase hin. Inu. Zlom vaz. Jestli po odpuštění se to nezlepší, půjde to stejně asi do servisu co, pokud nemáš podtlakové budíky....Jestli je problém v cívkách stejně takhle nezjistíš a elektronika...taky ne.

Seřídit karbce bude nutností, evidentně to dlouho nikdo neudělal, ale podtlaky že by to byly? až tak? filtr je čistej a i když třeba dělanej, nepřehnal jsi to s jeho namazáním? Je napojení karbců na sání motoru fakt těsný? Není to někde spadlý atd?
Je toho mraky.
Nové svíčky jsou fajn, ale stačí je uchcat a můžou být zase hin. Inu. Zlom vaz. Jestli po odpuštění se to nezlepší, půjde to stejně asi do servisu co, pokud nemáš podtlakové budíky....Jestli je problém v cívkách stejně takhle nezjistíš a elektronika...taky ne.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060
CKC #1060
-
- Babyrider
- Příspěvky: 64
- Registrován: čtv led 31, 2008 21:01:08
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
no filtr je v cajku vzduchovy to bych se nebal...svičky budou snad taky dobry protože jak říkam jelo to jak prase...až tedkom...a karbce sem vyčistil a nenašel sem nikde žádný štelovací šrouby...nevim skusím vydělat svíčky vysát válce a ještě pořádne rozdělat karbce a vyčistit a pak jak to nepojede tak už fakt nevim ....to pordám a bude klid....tolik nových věcí tam je a furt to nejede už mně to sere..
KAWASAKI Ninja ZX-7R The legend of superbike
- farmář
- Ghostrider
- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
ty tam cpeš éter? to ti to dlooouho vydrží
jo něco mi říká že to bude opravdu směs. Tys čistil karbce? jak? měnil jsi těsnění nebo ti přežilo zdravé? být tebou zkusím podtlaky. Co bys tam jinak šteloval? trysky maj danej průtok. Máš tam tři šroubky na liště -osičce- co spojuje přidání plynu. Karbce připojíš na budíky...na to máš ty záslepkový šroubky na karbci už směrem do motoru, trochu zespodu, ten co nemá štelovací šroubek je ten hlavní, podle jeho hodnoty seštěluješ hodnoty ostatních. Proto se tomu nadává synchronizace 






Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060
CKC #1060
-
- Babyrider
- Příspěvky: 64
- Registrován: čtv led 31, 2008 21:01:08
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
každopadně motorku prodávám...nebot doma na 18 věk se jim vykon motorky nějak nezdá
o obsahu nemluvně...takže se brzo budud dávat inzerát...na celkem hezkou kawu...a když jela tak jela dobře
motor šlapal krásně...chtěl sem to udělat takový motogp styl...mám na tom lamináty...new lak na nich...racing plexi...gumy nový spojka nová...a ještě pár blbostí...koupil jsem to tehdy lehlý na bok a spravil to ..ale ted se mé pomyšlení soustředí na lancer evo..na který šetřím ..nekoupím ai žvýkačky a 12kč na něj radši odlodžím
...tož tak..motorky sou krasna věc a jezdim na nich od svých dětských let ale ta silnic je nebezpečnější a nebezpečnější...a já zustanu u motocrossu kde se vyrostl
....právě proto chci to evo...na silnici se v provozu jet rychle nedá...ale někde po polních cestách je to o něčem jiném....EVO the best..




KAWASAKI Ninja ZX-7R The legend of superbike
máš pravdu, evča je v osmnácti ideální začátekKony15 píše:každopadně motorku prodávám...nebot doma na 18 věk se jim vykon motorky nějak nezdáo obsahu nemluvně...takže se brzo budud dávat inzerát...na celkem hezkou kawu...a když jela tak jela dobře
motor šlapal krásně...chtěl sem to udělat takový motogp styl...mám na tom lamináty...new lak na nich...racing plexi...gumy nový spojka nová...a ještě pár blbostí...koupil jsem to tehdy lehlý na bok a spravil to ..ale ted se mé pomyšlení soustředí na lancer evo..na který šetřím ..nekoupím ai žvýkačky a 12kč na něj radši odlodžím
...tož tak..motorky sou krasna věc a jezdim na nich od svých dětských let ale ta silnic je nebezpečnější a nebezpečnější...a já zustanu u motocrossu kde se vyrostl
....právě proto chci to evo...na silnici se v provozu jet rychle nedá...ale někde po polních cestách je to o něčem jiném....EVO the best..



babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
-
- Babyrider
- Příspěvky: 64
- Registrován: čtv led 31, 2008 21:01:08
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
to je fakt
ale taková liazka nemysli si
lítá to po cestě...hledáš kvalty ..a když už ho najdeš tak srovnat otáčky paráda:-D stovka liazka na ty kvalty jak osobák ale 110 je protě razení na hovno ty kvalty sou na piu...uděláš uložení a ty klouby a stejně se to nezlepší musí to prostě tak najit....ve V3S sem nejel ale asi se svezu...ale liazka je tež drsný stroj....ted jezdim s upe k.o. převodovkou...1-2-3 když jedu a uberu plyn tak vní začne chrčet..na vyší kvalty už to nedělá
....kolikrát synchronizuju pres chrrrrr 




KAWASAKI Ninja ZX-7R The legend of superbike