Popis kx 125

a taky vejfuky, brzdy, gumy a jiný drobnosti...
Odpovědět
Uživatelský avatar
sedlons
Příspěvky: 23
Registrován: stř črc 12, 2006 16:29:13
Kontaktovat uživatele:

Popis kx 125

Příspěvek od sedlons » čtv srp 31, 2006 23:03:11

Nazdar, mam kx 125 rok vyroby 87 (asi) a chtel bych vedet k cemu slouzi tahle vecicka c.1 Obrázek
a potom taky k cemu je ta hridel (c.2) pod tou plastovou krytkou co vede do karteru? Vevnitr kartru jsou jen volny 2 loziska a neni tam zadna hridelka. Ve valci je nejaka zazatkovana dira sroubem. Obrázek

Uživatelský avatar
dworakmirek
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 376
Registrován: ned kvě 28, 2006 15:56:35
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od dworakmirek » pát zář 01, 2006 00:37:01

to je výfuková přívěra a to všechno okolo je její ovládáníno je taky možny,že to nekdo bybral a tím pádem je to otevřeny pořád a tim je ochuzenej spodek
KLR 650 ,,98" no problem

Uživatelský avatar
sedlons
Příspěvky: 23
Registrován: stř črc 12, 2006 16:29:13
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sedlons » pát zář 01, 2006 14:10:19

hmm, nejspis to tak bude, ptz to vespod vubec nejede jen az v tych vyssich otackach

Uživatelský avatar
dworakmirek
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 376
Registrován: ned kvě 28, 2006 15:56:35
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od dworakmirek » pát zář 01, 2006 14:11:52

tak setejně valíš jenom na ty vysoký :lol:
KLR 650 ,,98" no problem

Uživatelský avatar
sedlons
Příspěvky: 23
Registrován: stř črc 12, 2006 16:29:13
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sedlons » pát zář 01, 2006 14:12:57

asi to bude chtit zehnat nakej nahradni motor nebo ty vybrany dily, prrotoze to kupovat nove bych se nedoplatil

Uživatelský avatar
sedlons
Příspěvky: 23
Registrován: stř črc 12, 2006 16:29:13
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sedlons » pát zář 01, 2006 14:18:40

Jak to u toho motoru je? V nizsich otackach je vyssi komprese a ve vyssich otackach nizsi komprese? Pak by to vysvetlovalo proc to nejde nastartovat

Uživatelský avatar
dworakmirek
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 376
Registrován: ned kvě 28, 2006 15:56:35
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od dworakmirek » pát zář 01, 2006 14:25:20

no ta komprese je pořát stejná akorát co mění ta přívěra je rychlost výplachu směsi z válce,když je přívěra zavřená, tj, přivřenej vyfukovej kanál tak je ta směs bohatší a tím ten motor má větší sílu od spodz,ale v tech vysokejch potřebuje zase pořádnej pruplach a to zajistí ta přívěra,co ten kanál otevře vejš, na startování to má vliv ale ne takovej aby to nešlo nestartovat, to bych hledal problem někde jinde
KLR 650 ,,98" no problem

Uživatelský avatar
sedlons
Příspěvky: 23
Registrován: stř črc 12, 2006 16:29:13
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sedlons » pát zář 01, 2006 17:05:42

ono to jde nastartovat ale ne start pakou coz me hodne stve :evil: :evil: :evil:

Uživatelský avatar
mikikx
Příspěvky: 9
Registrován: čtv lis 04, 2010 02:58:13
Bydliště: hajnice
Kontaktovat uživatele:

kx 125

Příspěvek od mikikx » čtv lis 04, 2010 03:57:38

Zdárek chlapy, nebyla by někde ke stáhnutí nějaká dokumentace, manuál, tech. data na kx 125 rok 86?
Všude jsou pouze novější typy, a ty byli jiné, díky.
.....nejkrásnější muzika je rachot motoru.....

Odpovědět