počet zubů na rozetě?

Co se nevešlo jinam, manuály, foto a tak...
Uživatelský avatar
Pepa
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 835
Registrován: pon zář 15, 2008 09:42:10
Bydliště: Tišnov u Brna

Příspěvek od Pepa » sob srp 08, 2009 22:11:32

Počítej jen čepy nebo jen vnější a pak to vynásob dvěma. Jen tak mimochodem, jak souvisí délka řetězu s rychlostí na tachometru?
ZX-6R (636) 2005
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148

Uživatelský avatar
Zubr
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1081
Registrován: pon úno 06, 2006 17:20:28
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Zubr » sob srp 08, 2009 22:30:12

Pepa píše:Počítej jen čepy nebo jen vnější a pak to vynásob dvěma. Jen tak mimochodem, jak souvisí délka řetězu s rychlostí na tachometru?
Protože snímač rychlosti je na pastorku a jakákoliv změna sek. převodu způsobí odchylku tachometru. Délka řetězu s tachometrem nesouvisí, ale při změně převodu ho musíš buďto prodloužit, nebo zkrátit, pokud nestačí rozsah napínáků. :wink:
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068

Řečník z aragonitových jeskyní

Uživatelský avatar
Pepa
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 835
Registrován: pon zář 15, 2008 09:42:10
Bydliště: Tišnov u Brna

Příspěvek od Pepa » sob srp 08, 2009 22:43:30

Zubr píše:
Pepa píše:Počítej jen čepy nebo jen vnější a pak to vynásob dvěma. Jen tak mimochodem, jak souvisí délka řetězu s rychlostí na tachometru?
Protože snímač rychlosti je na pastorku a jakákoliv změna sek. převodu způsobí odchylku tachometru. Délka řetězu s tachometrem nesouvisí, ale při změně převodu ho musíš buďto prodloužit, nebo zkrátit, pokud nestačí rozsah napínáků. :wink:
Aha, ale v tomto případě snad jde o to, že rychlost na nových budících je jiná než na starých při steném převodu. Tak bude chyba zřejmě v tachometru ne? To jen abych tomu správně rozuměl. Jinak řečeno za stejných podmínek mu starý tachometr ukazoval víc než nový. To je fakt a s tím asi nic neudělá, ať to dá na brzdu nebo ne. Pokud něco nezměnil mezitím buď v převodech nebo ve výkonu motky.
ZX-6R (636) 2005
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148

Uživatelský avatar
Zubr
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1081
Registrován: pon úno 06, 2006 17:20:28
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Zubr » sob srp 08, 2009 23:03:13

Aha, ale v tomto případě snad jde o to, že rychlost na nových budících je jiná než na starých při steném převodu. Tak bude chyba zřejmě v tachometru ne? To jen abych tomu správně rozuměl. Jinak řečeno za stejných podmínek mu starý tachometr ukazoval víc než nový. To je fakt a s tím asi nic neudělá, ať to dá na brzdu nebo ne. Pokud něco nezměnil mezitím buď v převodech nebo ve výkonu motky.
Momentálně řešíme proč má jiný sek. převod než je origo. Předpokládám že ty nové budíky mají měření rychlosti jako běžný cyklocomputer, kde je magnet na předním kole a Halův snímač na vidlici a zadá se průměr kola. Měření je o něco přesnější, než bývají origo tachometry.
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068

Řečník z aragonitových jeskyní

Uživatelský avatar
Pepa
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 835
Registrován: pon zář 15, 2008 09:42:10
Bydliště: Tišnov u Brna

Příspěvek od Pepa » ned srp 09, 2009 09:47:36

Ha, tak to potom jo. Tak jsem zvědav jak to dopadne.
ZX-6R (636) 2005
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148

Uživatelský avatar
Jard4
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 146
Registrován: stř dub 19, 2006 18:50:00
Bydliště: M.Boleslav

Příspěvek od Jard4 » ned srp 09, 2009 15:03:43

Takže sekundarní prěvod je zcela vyřešen. Nevím jak jsem se mohl přepočítat. Řetěz má 110 článků, přední kolečko 16 zubů. Na rozetě je vyraženo číslo 45 :roll: ale když jsem je 5 krát přepočítal tak jich bylo 41 :roll:

Ty budíky jsou přesně jak popisoval zubr. Přesněji Rx1n koso
Obrázek
Obvod kola jsem změřil jako dráhu jednoho otočení kola. Vycházel jsem od rysky kterou sem si načmárnul na gumě. Mě vyšlo 1864mm na 120/70/17 gumě.

Včera jsem byl z bratrem porovnat ty ryhlosti. On má CBR 600f sport r.v.2003
při jeho 50km/h to mě ukazuje 46km/h
při jeho 100km/h mám já 94km/h
při jeho 150km/h já 140km/h
zkoušel jsem i radar v obci ale všichni výme jak přesně měrěj. každej jinak(podle mé zkušenosti)
bratr 150km/h ja 140km/h a radar ukázal 140km/h

Poslední věc co chci zkusit je ta GPS jen jak se mi dostane do ruky.

Ps: Sehnal jsem číslo na tu brzdu. Je to v čelákovicich cca 40km tak jsem zvědavej co ta moje bestie dovede.
Zx9-R r.v.99 105kw*Lucifers Czech "devítka je super, ale chci desítku"

Uživatelský avatar
Pepa
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 835
Registrován: pon zář 15, 2008 09:42:10
Bydliště: Tišnov u Brna

Příspěvek od Pepa » ned srp 09, 2009 20:19:56

Tak mám ještě jedno řešení co se týká ověření rychlosti. Domluv se s nějakým policajtem, ať Ti to změří jejich radarem :lol:
ZX-6R (636) 2005
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148

MiMoZa
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 678
Registrován: sob srp 19, 2006 14:25:30

Příspěvek od MiMoZa » pon srp 10, 2009 07:41:02

Pepa píše:Tak mám ještě jedno řešení co se týká ověření rychlosti. Domluv se s nějakým policajtem, ať Ti to změří jejich radarem :lol:
Jenže i policajti odpočítávají nad 100km/h nějaký 3% kuli odchylce,takže přesně ti to asi nikdo nikdy nezměří... nejpřesnější bude ta GPS

PS: ke komu jedeš na tu brzdu? K Murarikovi?

Uživatelský avatar
Jard4
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 146
Registrován: stř dub 19, 2006 18:50:00
Bydliště: M.Boleslav

Příspěvek od Jard4 » pon srp 10, 2009 10:46:27

Jop Pavel Murarik.
Zx9-R r.v.99 105kw*Lucifers Czech "devítka je super, ale chci desítku"

MiMoZa
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 678
Registrován: sob srp 19, 2006 14:25:30

Příspěvek od MiMoZa » úte srp 11, 2009 06:46:03

Jard4 píše:Jop Pavel Murarik.
Já to u něj měl na brzdě taky,když jsem dával KNko a ladák.On mi dodával dynojet. Je to dobrej týpek a hlavně se vyzná...

Odpovědět