Kawasaki ZX 750 GPX
Kawasaki ZX 750 GPX
Kawasaki ZX 750 GPX - výkonná a krásně ovladatelná klasika, která se svými 100 koníky
pořád umí 180 km/h.
mate sni skusenosti a jake
MUSEL SEM SNIZIT RYCHLOST NA 120km h
dle určitych více nejede
pořád umí 180 km/h.
mate sni skusenosti a jake
MUSEL SEM SNIZIT RYCHLOST NA 120km h
dle určitych více nejede
Naposledy upravil(a) bretacert dne úte srp 04, 2009 21:44:00, celkem upraveno 1 x.
odpoved
zajímave ,mel sem za to že kavam trochu rozumíte.Jinak tato motorka vlastně je supersport po trochu upravách se dá zdokonalit stojí to ale penize to je fakt.
Začneme výměna zadní rozetou přední o kolik se zrychlí ?
Přdání bohatosti,vyměna trysek v kalbulatoru o kolik se zase zrychlí ?
výměna zadniho kola z 18 na 17 o kolik se zvyší rychlost ?
Váha jezdce ty budeš mít 90kg já mám 60 kg je to znát pro motorku ?
Sportovní sání a jiné.
podle tabulek
Ke kdysi sportovnímu podvozku je i tabulková hodnota výkonu:106 nenáporovýchkoní,s212Kg a 270Km/h
Začneme výměna zadní rozetou přední o kolik se zrychlí ?
Přdání bohatosti,vyměna trysek v kalbulatoru o kolik se zase zrychlí ?
výměna zadniho kola z 18 na 17 o kolik se zvyší rychlost ?
Váha jezdce ty budeš mít 90kg já mám 60 kg je to znát pro motorku ?
Sportovní sání a jiné.
podle tabulek
Ke kdysi sportovnímu podvozku je i tabulková hodnota výkonu:106 nenáporovýchkoní,s212Kg a 270Km/h
Když jsem mluvil o devítce, tak ta měla tuším 143poníků v základu a na letišti jsem ji dohnal na tachometrových cc 300, ale jestli jela 280Km/Hod tak byla ráda - no a že by ji to dala Gepina, tak to nejspíš nee
K Tjůningu
Tím že dáš do zadu menší kolo zpomalíš.
Rozeta - ale jo, tím se dá zrychlit, ale vzhledem k váze motorky, výkonové křivce a podobným věcem potřebuješ 5km rovinku aby jsi se na takovou rychlost, s touhle motorkou a potřebným zpřevodováním dostal.
Bohatost směsi, vačky, trysky a podobný cajky fajn - ale na rychlost to nemá vliv (na zrychlení jo, ale nezapomínej že o co jsem těžší, o to mám lehčí motorku)
Věř mi že jsem už pár motorek měl, hodně jich řídil a celkově už jsem dost starej a schátralej na to abych věděl o čem mluvím. Určitě nejsem nejchytřejší, nejlepší jezdec a nic podobnýho, ale už mě nehoupej
budu mít mořskou nemoc 
K Tjůningu
Tím že dáš do zadu menší kolo zpomalíš.
Rozeta - ale jo, tím se dá zrychlit, ale vzhledem k váze motorky, výkonové křivce a podobným věcem potřebuješ 5km rovinku aby jsi se na takovou rychlost, s touhle motorkou a potřebným zpřevodováním dostal.
Bohatost směsi, vačky, trysky a podobný cajky fajn - ale na rychlost to nemá vliv (na zrychlení jo, ale nezapomínej že o co jsem těžší, o to mám lehčí motorku)
Věř mi že jsem už pár motorek měl, hodně jich řídil a celkově už jsem dost starej a schátralej na to abych věděl o čem mluvím. Určitě nejsem nejchytřejší, nejlepší jezdec a nic podobnýho, ale už mě nehoupej


ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!

CKC # 209
tento je take blazen
750R Quick Technical Specs 750R Quick Technické Specs
750R Links 750R
Componant Specification Componant Specifikace
Engine Type Liquid-cooled, 4 stroke, 4 cylinder, DOHC 16 valve Typ motoru Liquid-ochlazenou, zdvih 4, 4 válec, 16 ventilů DOHC
Bore & Stroke 68.0 x 51.5 mm (2.68 X 2.03 in.) Bore & Stroke 68,0 x 51,5 mm (2.68 X 2.03 palců)
Displacement 748 mL (45.6 cu. In.) Výtlak 748 ml (45,6 cu. In.)
Compression Ratio 11.2 to 1 Kompresní poměr 11,2 ku 1
Valve Train 16 valve Ventilové Vlak 16 ventil
Maximum horsepower 106 bhp @ 10,500 rpm Maximální výkon 106 bhp @ 10.500 ot / min
Maximum torque 56 ft/lb @ 8,500 rpm Maximální točivý moment 56 ft / lb @ 8500 rpm
Rychlosti 265 km/h
Carburetion Keihin CVK34 x4 Carburetion Keihin CVK34 x4
Ignition Battery and coil (transistorized ignition) Zapalovací cívky a baterie (tranzistorový zapalování)
Timing 10 degrees BTDC @1,000 rpm ~ 35 degrees BTDC @3,500 rpm Časování 10 stupňů BTDC @ 1000 ot. / min ~ 35 stupňů BTDC @ 3500 rpm
Idle Speed 1,000 +/- 50 rpm Volnoběžné otáčky 1000 + / - 50 ot / min
Lubrication Forced lubrication (wet sump) Mazání nucené mazání (mokré jímky)
Clutch Wet multi disc Spojka Wet více disků
Transmission 6 speed, constant mesh, return shift Předání 6 rychlosti, konstantní oka, návrat na směny
Transmission ratios Převodových poměrů
1st 2.923 1. 2,923
2nd 2.125 2. 2,125
3rd 1.666 3. 1,666
4th 1.380 4. 1.380
5th 1.217 5. 1.217
6th 1.083 6. 1.083
Final Reduction Ratio 2.937 Konečné Snížení Poměr 2,937
Drive sprocket 16T Hnací ozubené kolo 16T
Driven sprocket 47T Driven řetězová 47T
Starting system Electric starter only Spuštění systému Elektrický startér pouze
Battery 12V 14 AH Baterie 12V 14 AH
Alternator Alternátor
Firing Order 1-2-4-3 Pořadí zapalování 1-2-4-3
Cylinder numbering Left to right, 1-2-3-4 Válcové číslování Zleva doprava, 1-2-3-4
Wheelbase 1,460 mm (57.48 in) Rozvor 1460 mm (57.48 in)
Castor 27 degrees Castor 27 stupňů
Trail 97mm (3.8in) Trasa 97mm (3.8in)
Front suspension Telescopic Forks Přední zavěšení Teleskopická Forks
Travel Cestovat
Air pressure 0 (not adjustable) Tlak vzduchu 0 (není nastavitelný)
Rear suspension Swingarm with single shock absorber Zadní zavěšení Swingarm s jedním tlumič nárazů
Travel Cestovat
Air pressure 0 to 21 psi Tlak vzduchu 0 až 21 psi
Front tire 110/90V16 Přední pneumatika 110/90V16
Rear tire 140/70V18 or 140/70VB18 Zadní pneumatika 140/70V18 nebo 140/70VB18
Seat height 775mm (30.5 in) Výška sedadla: 775 mm (30.5 in)
Ground clearance 150 mm (5.91 in) Světlou výškou 150 mm (5,91 in)
Overall height 1,185 mm (46.65 in) Celková výška 1185 mm (46.65 in)
Overall width (handlebar) 715 mm (28.1 in) Celková šířka (řídítka) 715 mm (28.1 in)
Overall length 2,115 mm (83.27 in) Celková délka 2115 mm (83.27 in)
Weight (dry) 195 kg (430 lb) Hmotnost (suchá) 195 kg (430 lb)
Weight (curb) 225 kg (496 lb) Hmotnost (pohotovostní) 225 kg (496 lb)
Vehicle capacity load 182 kg (400 lb) Vozidla kapacitu zatížení 182 kg (400 lb)
Fuel capacity 21 liters (5.5 US gal.) Palivo kapacita 21 l (5,5 US gal.)
Fuel capacity (reserve) 0 (No reserve) Kapacita paliva (rezerva) 0 (č. rezerv)
Oil capacity Ropa kapacita
Oil and filter change 3.2 liters (3.4 US qt.) Olej a filtr změnit 3,2 l (3,4 US qt.)
At overhaul 3.8 liters (4.0 US qt.) Na generální 3,8 l (4,0 US qt.)
Coolant capacity 2.0 liters (2.1 US qt.) Chladiva kapacita 2,0 l (2,1 US qt.)
Front fork oil capacity (each leg) Přední vidlice olej kapacita (každou nohou)
Dry fill 380 +/- 4cc Suché vyplnit 380 + / - 4cc
At oil change Approx. Na olej měnit Přibl. 325 cc 325 cc
750R Links 750R
Componant Specification Componant Specifikace
Engine Type Liquid-cooled, 4 stroke, 4 cylinder, DOHC 16 valve Typ motoru Liquid-ochlazenou, zdvih 4, 4 válec, 16 ventilů DOHC
Bore & Stroke 68.0 x 51.5 mm (2.68 X 2.03 in.) Bore & Stroke 68,0 x 51,5 mm (2.68 X 2.03 palců)
Displacement 748 mL (45.6 cu. In.) Výtlak 748 ml (45,6 cu. In.)
Compression Ratio 11.2 to 1 Kompresní poměr 11,2 ku 1
Valve Train 16 valve Ventilové Vlak 16 ventil
Maximum horsepower 106 bhp @ 10,500 rpm Maximální výkon 106 bhp @ 10.500 ot / min
Maximum torque 56 ft/lb @ 8,500 rpm Maximální točivý moment 56 ft / lb @ 8500 rpm
Rychlosti 265 km/h
Carburetion Keihin CVK34 x4 Carburetion Keihin CVK34 x4
Ignition Battery and coil (transistorized ignition) Zapalovací cívky a baterie (tranzistorový zapalování)
Timing 10 degrees BTDC @1,000 rpm ~ 35 degrees BTDC @3,500 rpm Časování 10 stupňů BTDC @ 1000 ot. / min ~ 35 stupňů BTDC @ 3500 rpm
Idle Speed 1,000 +/- 50 rpm Volnoběžné otáčky 1000 + / - 50 ot / min
Lubrication Forced lubrication (wet sump) Mazání nucené mazání (mokré jímky)
Clutch Wet multi disc Spojka Wet více disků
Transmission 6 speed, constant mesh, return shift Předání 6 rychlosti, konstantní oka, návrat na směny
Transmission ratios Převodových poměrů
1st 2.923 1. 2,923
2nd 2.125 2. 2,125
3rd 1.666 3. 1,666
4th 1.380 4. 1.380
5th 1.217 5. 1.217
6th 1.083 6. 1.083
Final Reduction Ratio 2.937 Konečné Snížení Poměr 2,937
Drive sprocket 16T Hnací ozubené kolo 16T
Driven sprocket 47T Driven řetězová 47T
Starting system Electric starter only Spuštění systému Elektrický startér pouze
Battery 12V 14 AH Baterie 12V 14 AH
Alternator Alternátor
Firing Order 1-2-4-3 Pořadí zapalování 1-2-4-3
Cylinder numbering Left to right, 1-2-3-4 Válcové číslování Zleva doprava, 1-2-3-4
Wheelbase 1,460 mm (57.48 in) Rozvor 1460 mm (57.48 in)
Castor 27 degrees Castor 27 stupňů
Trail 97mm (3.8in) Trasa 97mm (3.8in)
Front suspension Telescopic Forks Přední zavěšení Teleskopická Forks
Travel Cestovat
Air pressure 0 (not adjustable) Tlak vzduchu 0 (není nastavitelný)
Rear suspension Swingarm with single shock absorber Zadní zavěšení Swingarm s jedním tlumič nárazů
Travel Cestovat
Air pressure 0 to 21 psi Tlak vzduchu 0 až 21 psi
Front tire 110/90V16 Přední pneumatika 110/90V16
Rear tire 140/70V18 or 140/70VB18 Zadní pneumatika 140/70V18 nebo 140/70VB18
Seat height 775mm (30.5 in) Výška sedadla: 775 mm (30.5 in)
Ground clearance 150 mm (5.91 in) Světlou výškou 150 mm (5,91 in)
Overall height 1,185 mm (46.65 in) Celková výška 1185 mm (46.65 in)
Overall width (handlebar) 715 mm (28.1 in) Celková šířka (řídítka) 715 mm (28.1 in)
Overall length 2,115 mm (83.27 in) Celková délka 2115 mm (83.27 in)
Weight (dry) 195 kg (430 lb) Hmotnost (suchá) 195 kg (430 lb)
Weight (curb) 225 kg (496 lb) Hmotnost (pohotovostní) 225 kg (496 lb)
Vehicle capacity load 182 kg (400 lb) Vozidla kapacitu zatížení 182 kg (400 lb)
Fuel capacity 21 liters (5.5 US gal.) Palivo kapacita 21 l (5,5 US gal.)
Fuel capacity (reserve) 0 (No reserve) Kapacita paliva (rezerva) 0 (č. rezerv)
Oil capacity Ropa kapacita
Oil and filter change 3.2 liters (3.4 US qt.) Olej a filtr změnit 3,2 l (3,4 US qt.)
At overhaul 3.8 liters (4.0 US qt.) Na generální 3,8 l (4,0 US qt.)
Coolant capacity 2.0 liters (2.1 US qt.) Chladiva kapacita 2,0 l (2,1 US qt.)
Front fork oil capacity (each leg) Přední vidlice olej kapacita (každou nohou)
Dry fill 380 +/- 4cc Suché vyplnit 380 + / - 4cc
At oil change Approx. Na olej měnit Přibl. 325 cc 325 cc
tady take se lže
http://cycl.info/bikes/kawasaki/zx750f/
proč oni píší toto Kawasaki ZX750F a přitom je to vlastně GPX750r pokud se nepletu jo a ta rychlost je maximalka na letisti
proč oni píší toto Kawasaki ZX750F a přitom je to vlastně GPX750r pokud se nepletu jo a ta rychlost je maximalka na letisti
- Lech
- Ghostrider
- Příspěvky: 2151
- Registrován: pát úno 17, 2006 14:07:30
- Bydliště: Veselí nad Moravou
- Kontaktovat uživatele:
Re: tady take se lže
No já mám v pochopitelně ZX 750 FE Jinak pro Evropu GPX750Rbretacert píše:http://cycl.info/bikes/kawasaki/zx750f/
proč oni píší toto Kawasaki ZX750F a přitom je to vlastně GPX750r pokud se nepletu jo a ta rychlost je maximalka na letisti
mobil:732 654 530
ZX-12 R (02)
ZZR 1100 (93)
ZX-9 R (99)
CKC # 078
ZX-12 R (02)
ZZR 1100 (93)
ZX-9 R (99)
CKC # 078
Poslyš - nepopil jsi ohnivou vodu? nebo nekouřil Krakonošovo bejlí? - ten poslední odkaz je na americkou verzi s 85koníkama (moje angličtina není perfektní, ale tohle nějak přčelouskám
)
Ten vykopírovanej data list se strašným překladem je od origo verze ale nic z toho co píšeš jsem tam nenašel. Jen že nová měla maximálku 265 Km/hod
což není málo a s přihlédnutím k tehdejšímu průměru to bylo jednoznačně na špičce tehdejší produkce. Ale těch 280 pořád nevěřím 

Ten vykopírovanej data list se strašným překladem je od origo verze ale nic z toho co píšeš jsem tam nenašel. Jen že nová měla maximálku 265 Km/hod


ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!

CKC # 209