Kawa ZX600F rv.98- nepadaji otáčky

Odpovědět
McBride

Kawa ZX600F rv.98- nepadaji otáčky

Příspěvek od McBride » úte črc 14, 2009 18:33:26

Ahoj koupil sem asi před měsícem Kawasaki ZX600f rv 98. Je to moje prvni silnejsi moto a nemam moc zkušenosti. Proto mi vadi, že když vytahnu ot. na 5000 tak velmi pomalu padaji dolu. Pokud zmáčku spojku tak opět ot. letí na 5000. Na volnoběh jdou třeba 3 minuty na 1000 ot/min a pak začnou stoupat. Poraďte čím by to mohlo být nebo jestli jste neměli podobnou zkušenost. Díky moc

Uživatelský avatar
Zdrahy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7011
Registrován: čtv bře 30, 2006 10:13:27
Bydliště: Město

Příspěvek od Zdrahy » úte črc 14, 2009 18:56:00

Přemýšlím co se v USA asi tak prodávalo jako ZX600F - v Evropě bohužel nic :roll:
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa! :wink:
CKC # 209

Uživatelský avatar
Dak
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3438
Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dak » úte črc 14, 2009 19:29:29

Mrkni na filtr esi je čistý, taky jestli se nezasekává sytič. Možná taky lanko plynu nebo šoupátka možou zostávat viset. Je toho víc.
Dak
CKC -015-

francimor
Příspěvky: 24
Registrován: čtv bře 05, 2009 23:20:48
Bydliště: Český Ráj

Příspěvek od francimor » úte črc 14, 2009 23:49:00

Zkus to upřesnit.. Za studena/za tepla, na volnoběh, nebo za jízdy když brzdíš motorem a vymáčkneš spojku tak to vyletí, nebo jak? Mohli by to být jen rozhozené hladiny a podtlaky.. Káždopádně bude problém kdesi v sání

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » stř črc 15, 2009 00:13:38

je to směs,ale kde je zakopanej pes takhle na dálku.... leda hypoteticky. Předstih se ti nepředbíhá....že. Takže nějak podivně bohatá směs. Nedovírá se sytič, filtr jak říkal Dak, podtlaky....něco nebude dobře. Good luck v hledání,hele.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

francimor
Příspěvky: 24
Registrován: čtv bře 05, 2009 23:20:48
Bydliště: Český Ráj

Příspěvek od francimor » stř črc 15, 2009 00:41:24

A co že je to ZX600F? Nějaká cestovní ninja?

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » stř črc 15, 2009 10:39:06

jiné označení hádám, jako tahle....
http://www.tradebikesuk.co.uk/?content=sold.php&page=4
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

McBride

Příspěvek od McBride » stř črc 15, 2009 11:45:13

KAWA ZX 600 F. Je to hodně podobný Kawasaki ZX 600 R, ale má to jisté odlišnosti. Jen píšu co je napsáno v techničáku. Každopádně problém je s tím, že když třeba dobržďuju před křižovatkou, vymáčku spojku, tak vyletí ty otáčky na 5000/min a je to celkem řev, což se každej otočí, co vyvádím? Ještě je pak problém, že otáčky jdu při jízdě, když za to vemu, hodně pomalu dolů a to je pro mě jako začátečníka celkem problém. Je tam laďák myslel sem, že by to mohlo být v něm, ale i na tovární výfuk to dělá stejně. Předstih v pohodě. Moto u minulého majitele dost stálo a moc nejezdilo. Může to mít nějáké následky? Mám slíbeno, že to můžu přivést na měřáky, ale až v polovině srpna a strašně se mi nechce čekat, proto se to snažím něják vyřešit. Co rozebrat a vyčistit karbce?

francimor
Příspěvky: 24
Registrován: čtv bře 05, 2009 23:20:48
Bydliště: Český Ráj

Příspěvek od francimor » stř črc 15, 2009 12:52:11

Vyčištěním karbců určitě nic nezkazíš, jestli to dlouho stálo, tak může být kdesi nějakej kanálek přicpanej, pokud stála někde ve vlhku, tak po čase ti zkondenzovaná voda v karbci reaguje s hliníkem a oxiduje, k tomu starej benzin a je to.. Ale tenhle proces je otázkou spíše let, než měsíců, záleží na prostředí.. Menším průchozím průměrem ti vznikne větší tah pro vzduch, někde si to může přisát faleš a je to, ale jsou to jen dohady.. Tak mě taky tak napadá-co děravý membrány?? To by vysvětovalo to pomalý padání otáček.. Ale určitě by bylo dobrý províst základní nastavení karbců-hladiny, bohatost dle výrobce a potom ladit kde co..

Uživatelský avatar
Dargas
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 832
Registrován: čtv črc 27, 2006 18:00:24
Bydliště: okr. Jihlava

Příspěvek od Dargas » stř črc 15, 2009 15:44:34

a volnobeh je normalni? nemas treba ten sroubek utazenej tak, ze je volnobeh 5000/min ?


sry, spatne ctu
CKC # 594

McBride

Příspěvek od McBride » stř črc 15, 2009 18:25:04

Dargas píše:a volnobeh je normalni? nemas treba ten sroubek utazenej tak, ze je volnobeh 5000/min ?


sry, spatne ctu
volnoběh je v pohodě, ale třeba po 5 minutách začne pomalu stoupat.

francimor
Příspěvky: 24
Registrován: čtv bře 05, 2009 23:20:48
Bydliště: Český Ráj

Příspěvek od francimor » stř črc 15, 2009 19:00:59

Ten volnoběh drží normálně i za tepla a pak se prostě začne zvedat? Nebo myslíš za studena se sytičem? Takhle to vypadá, že to je závislý na teplotě.. Jak se to ohřeje, tak se někde něco roztáhne a může to přisávat. Projdi celý sání, mohli by to bejt i zpouchlý gumový příruby airbox-karbec nebo karbec-hlava, tím by se ti totiž rozhodily právě ty podtlaky..

Odpovědět