Kawa ZX600F rv.98- nepadaji otáčky
Kawa ZX600F rv.98- nepadaji otáčky
Ahoj koupil sem asi před měsícem Kawasaki ZX600f rv 98. Je to moje prvni silnejsi moto a nemam moc zkušenosti. Proto mi vadi, že když vytahnu ot. na 5000 tak velmi pomalu padaji dolu. Pokud zmáčku spojku tak opět ot. letí na 5000. Na volnoběh jdou třeba 3 minuty na 1000 ot/min a pak začnou stoupat. Poraďte čím by to mohlo být nebo jestli jste neměli podobnou zkušenost. Díky moc
- farmář
- Ghostrider
- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
jiné označení hádám, jako tahle....
http://www.tradebikesuk.co.uk/?content=sold.php&page=4
http://www.tradebikesuk.co.uk/?content=sold.php&page=4
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060
CKC #1060
KAWA ZX 600 F. Je to hodně podobný Kawasaki ZX 600 R, ale má to jisté odlišnosti. Jen píšu co je napsáno v techničáku. Každopádně problém je s tím, že když třeba dobržďuju před křižovatkou, vymáčku spojku, tak vyletí ty otáčky na 5000/min a je to celkem řev, což se každej otočí, co vyvádím? Ještě je pak problém, že otáčky jdu při jízdě, když za to vemu, hodně pomalu dolů a to je pro mě jako začátečníka celkem problém. Je tam laďák myslel sem, že by to mohlo být v něm, ale i na tovární výfuk to dělá stejně. Předstih v pohodě. Moto u minulého majitele dost stálo a moc nejezdilo. Může to mít nějáké následky? Mám slíbeno, že to můžu přivést na měřáky, ale až v polovině srpna a strašně se mi nechce čekat, proto se to snažím něják vyřešit. Co rozebrat a vyčistit karbce?
Vyčištěním karbců určitě nic nezkazíš, jestli to dlouho stálo, tak může být kdesi nějakej kanálek přicpanej, pokud stála někde ve vlhku, tak po čase ti zkondenzovaná voda v karbci reaguje s hliníkem a oxiduje, k tomu starej benzin a je to.. Ale tenhle proces je otázkou spíše let, než měsíců, záleží na prostředí.. Menším průchozím průměrem ti vznikne větší tah pro vzduch, někde si to může přisát faleš a je to, ale jsou to jen dohady.. Tak mě taky tak napadá-co děravý membrány?? To by vysvětovalo to pomalý padání otáček.. Ale určitě by bylo dobrý províst základní nastavení karbců-hladiny, bohatost dle výrobce a potom ladit kde co..
Ten volnoběh drží normálně i za tepla a pak se prostě začne zvedat? Nebo myslíš za studena se sytičem? Takhle to vypadá, že to je závislý na teplotě.. Jak se to ohřeje, tak se někde něco roztáhne a může to přisávat. Projdi celý sání, mohli by to bejt i zpouchlý gumový příruby airbox-karbec nebo karbec-hlava, tím by se ti totiž rozhodily právě ty podtlaky..