Křivé kotouče nebo divné brzdobé destičky?
Křivé kotouče nebo divné brzdobé destičky?
Zdar chlapy. Tak mam problém. Potom co jsem vyměnil brzdové destičky a hned po jejich zajetí mi začlo při brždění nechutně skákat přední kolo. Před výměnou bylo vše ok. Jsou tom teď EBC ty nejlevnější (anorganicke nebo co teď prěsně nevim). Původní co sem vyndal byly jedne origo tociko na 50% sjetá a ta druhá nevim jaké výroby ale ta byla totáč už skoro na základ. Za prvé nechápu proč byly každé jiné a za druhé proč to po výměně hází. Napadla mě jedna věc a to že jsou ty destičky z jiné směsy a asi i měkčí.
Zx9-R r.v.99 105kw*Lucifers Czech "devítka je super, ale chci desítku"
Kluci mají určitě pravdu,ale zrovnatak to ale může bejt směsí těch destiček(rozdílná výška)... Sice netuším co koho vedlo k tomu dávat každou destičku jinou,ale pravdou je,že originály jsou prostě tvrdší než spousta náhrad...
Já měnil desky minulej rok a dával jsem SBS. Jsem s nima moc spokojenej,brzdí to o dost líp než s originály,ale zato je na nich skoro vidět jak ubejvaj...nadruhou stranu jsem někde četl,že nemá cenu dávat nějaký extra tvrdý desky,protože dřív odcházej kotouče...
Co se tvého problému týče...nevím přesně co myslíš tím skákat,ale,zkusil bych přední kolo hodit na stojan nebo pokud nemáš stojan,tak mašinu vyvěsit za vidle někde ve stodole či hodit panenku pod levou vidlici a zatočit si párkrát kolem,at vidiš kde je problém... pokud budou házet kotouče,lehce to poznáš.
Já měnil desky minulej rok a dával jsem SBS. Jsem s nima moc spokojenej,brzdí to o dost líp než s originály,ale zato je na nich skoro vidět jak ubejvaj...nadruhou stranu jsem někde četl,že nemá cenu dávat nějaký extra tvrdý desky,protože dřív odcházej kotouče...
Co se tvého problému týče...nevím přesně co myslíš tím skákat,ale,zkusil bych přední kolo hodit na stojan nebo pokud nemáš stojan,tak mašinu vyvěsit za vidle někde ve stodole či hodit panenku pod levou vidlici a zatočit si párkrát kolem,at vidiš kde je problém... pokud budou házet kotouče,lehce to poznáš.
Kotouče se můžou vlnit právě při brzdění teplem a taky přenášet do řízení. Jestli už taky nejsou slabý. Chce se podívat do manuálu kolik je min.tloušťka. O to víc se po ohřátí vlní. Nevím, proč tam byla každá jiná, zřejmě ji tam někdo dal, protože ji měl a nechtěl investovat.
ZX-6R (636) 2005
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148
Abych to upřesnil tak na levem kotouči byly jiné desky než na pravym. Na levém sjeté skoro na doraz (nevim značku) a řekl bych vnitřní i vňejší skoro stejně sjeté. Na pravým kotouči desky tociko sjeté tak na 50% a také obě +- stejně. Jinak jsem tam našel jednu těsnící gumičku jak částečně vylézá ven s pístkem, což je problém budu to muset rozdělat tak jako tak. Kotouče mi nepřijdou zas až tak moc sjetelé. Uprostřed nejsou skoro o nic slabší než na krajích..... Klepe to dost do řízení, dost občas vybruje celá přední maska(záleží na intenzitě bržďení). Teplý nebo studený kotouče na to nemají vliv je to pořád stejné. Navíc jsem začal pozorovat na kotoučích takové tmavší flíčky jako kdyby byly vyhřáté vysokou teplotou.
Zx9-R r.v.99 105kw*Lucifers Czech "devítka je super, ale chci desítku"
- farmář
- Ghostrider
- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
plus si dej pozor abys nezasral kotouče a destičky brzdovkou , nedělá to dobroutu a destičky jsou porezní takže jednou je zasereš a jsou v kelu.
Budeš muset třmeny opravdu rozebrat a vyčistit, protože plovoucí třmen musí chodit volně,aby protistrana brzdila stejně a ne aby pístky tlačily ze své strany více,ale to by se sjížděla jedna destička více. Spíš aby se při brždění nekřivily, ale to by se sjížděly křivě. Pokud byly kotouče hodně vyhřáté nebo už hodně stáčené, což bych osobně zrovna u motorek nedělal, není to auto, tady se nepočítá moc s rezervami v matroši, naopak je vše tak tip ťop, pak mohou po ohřátí trošičku vlnit. Fleky jsou podivné a podezřelé, jako právě z vyhřátí....barva je do modra??
Pokud ti z válečků leze O kroužek, máš je asi unavený, vyndat a dát nový.Ale ne u jednoho ale udělej to už u všech, ať to stojí za to. Uděláš jeden a druhé budou na tom jen o chlup lépe, než ten co jsi dělal.
Jooo brzdy
......nejdůležitější část mašiny 
Budeš muset třmeny opravdu rozebrat a vyčistit, protože plovoucí třmen musí chodit volně,aby protistrana brzdila stejně a ne aby pístky tlačily ze své strany více,ale to by se sjížděla jedna destička více. Spíš aby se při brždění nekřivily, ale to by se sjížděly křivě. Pokud byly kotouče hodně vyhřáté nebo už hodně stáčené, což bych osobně zrovna u motorek nedělal, není to auto, tady se nepočítá moc s rezervami v matroši, naopak je vše tak tip ťop, pak mohou po ohřátí trošičku vlnit. Fleky jsou podivné a podezřelé, jako právě z vyhřátí....barva je do modra??
Pokud ti z válečků leze O kroužek, máš je asi unavený, vyndat a dát nový.Ale ne u jednoho ale udělej to už u všech, ať to stojí za to. Uděláš jeden a druhé budou na tom jen o chlup lépe, než ten co jsi dělal.
Jooo brzdy


Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060
CKC #1060
- farmář
- Ghostrider
- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
počkej tobě neleze O kroužek co je na pístku dole, protože tak ho vytaženej nemáš, tobě slejzá nahoře ta prachovka ne? pak se ti tam asi dostává bordel a některej takovej může jít hůře.
Už jsem to dlouho nedělal, nejsou tam ještě stíráky? Ale to je vcelku zbytečný řešit co tam je, koupíš si sadi těsnění na celý třmeny kde je vše co má být, rozebereš je, vyčistíš a vše povyměňuješ a bude vymalováno
Už jsem to dlouho nedělal, nejsou tam ještě stíráky? Ale to je vcelku zbytečný řešit co tam je, koupíš si sadi těsnění na celý třmeny kde je vše co má být, rozebereš je, vyčistíš a vše povyměňuješ a bude vymalováno

Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060
CKC #1060
Tak ty fleky sou tak v průměru max 5mm a mají barvu do černa. Jsou povrchové.
Jinak mam pocit že tam jsou ty těsnení 2 a vylejzá mi pravě to vrchní.
No vůbec se mi do toho nechce. Jak najdu čas tak se do toho pustim.
Tak dneska jsem si dotáhnul z práce hodinky s mag.stojánkem. Mno a zkouknul ty kotouče.
Pravý hází 0,4mm a levý 1,2mm
Jako těch 0,4 bych ještě bral ale 1,2 to je určitě dost. Nevite kolik by to mělo házet maximálně
Jinak výměna kotouče mě asi nemine
Jinak mam pocit že tam jsou ty těsnení 2 a vylejzá mi pravě to vrchní.
No vůbec se mi do toho nechce. Jak najdu čas tak se do toho pustim.
Tak dneska jsem si dotáhnul z práce hodinky s mag.stojánkem. Mno a zkouknul ty kotouče.
Pravý hází 0,4mm a levý 1,2mm


Jako těch 0,4 bych ještě bral ale 1,2 to je určitě dost. Nevite kolik by to mělo házet maximálně

Jinak výměna kotouče mě asi nemine

Zx9-R r.v.99 105kw*Lucifers Czech "devítka je super, ale chci desítku"