
Klr 600,hází slabou a nepravidelnou jiskru
Klr 600,hází slabou a nepravidelnou jiskru
Zdar kolegové,koupil jsem nedávno KL600 r.v.85 v domění,že bude něco s motorem po technické časti,ale po kompletní rozborce motoru a zjištění ,že je vše OK jsem se zaměřil na jiskru,která se mě předtím zdála dobrá.Po dlouhém šlapání je motor ulitej a sem tam škytne.Můj předpoklad je na cívku od fajfky_ 

Indučka-primár 0,15-0,25 ohm,sekundár 3,2-5,8 Kohm
Snímač-100-150 ohm
Budící cívky-100-200 ohm
Kupovat starší CDI je sázka do loterie,už jsem koupil jedno nefunkční,tedy jiskra byla,ale špatná,tak jak moje první vadné CDI.
Teď jsem si uvědomil,že to mohou být budící cívky,ty taky rády odcházejí.Nejdřív měř a potom řeš...
Snímač-100-150 ohm
Budící cívky-100-200 ohm
Kupovat starší CDI je sázka do loterie,už jsem koupil jedno nefunkční,tedy jiskra byla,ale špatná,tak jak moje první vadné CDI.
Teď jsem si uvědomil,že to mohou být budící cívky,ty taky rády odcházejí.Nejdřív měř a potom řeš...

Jeden stačí....na všechno....
Dékuji,rád pomohu.Hlavně těm,co si vybrali stroje správné značky...
Nejspíš je už ten kolík ochozený či ohnutý,nebo se snížila podložka na ventilu,popřípadě obojí.
Buď jak píše Pavel,nebo po "prasáckém" způsobu.Můžeš provést návar na kolíku,nebo se ho pokusit opatrně krapet přihnout tak aby bral.Nicméně upozorňuji,že toto není košér.Ten návar by byl bezpečnější,při přihýbání hrozí prasknutí.Ale musíš to odhadnout tak,aby se při otevřených závažích zůstala zachována správná ventilová vůle.

Nejspíš je už ten kolík ochozený či ohnutý,nebo se snížila podložka na ventilu,popřípadě obojí.
Buď jak píše Pavel,nebo po "prasáckém" způsobu.Můžeš provést návar na kolíku,nebo se ho pokusit opatrně krapet přihnout tak aby bral.Nicméně upozorňuji,že toto není košér.Ten návar by byl bezpečnější,při přihýbání hrozí prasknutí.Ale musíš to odhadnout tak,aby se při otevřených závažích zůstala zachována správná ventilová vůle.
Jeden stačí....na všechno....