bohuzel nejsem dost bohatyGEORG píše:...každopádně jsi mě překvapil, že jsi prodal rexe. Čekal bych, že si ho necháš jako uloženku na leštění.
GEORG


...zatacky jak po masle, naprosta nadhera, jde to samo a pritom je to v naklonu neskutecne stabilni, trosku mi delalo problem sjet pneumatiku az k samemu kraji, nalevo uz se to podalo ale doprava mam stale jeste tak 0,5cm rezervufarmář píše:hele rovinkové koně jsou známé, jak jde v zatáčkách????
to znam, na tohle jsou preci jenom lepsi min vykonny stroje, kdyz je kratka rovinka ani se neoplati radit a moc pridavat...potom clovek spotrebuje vetsinu rovinky na brzdeni,KankX píše:...zatacky jak po masle, naprosta nadhera, jde to samo a pritom je to v naklonu neskutecne stabilni, trosku mi delalo problem sjet pneumatiku az k samemu kraji, nalevo uz se to podalo ale doprava mam stale jeste tak 0,5cm rezervufarmář píše:hele rovinkové koně jsou známé, jak jde v zatáčkách????... jen mam v zatacce a predevsim pred zatackou problem s prebytecnym vykonem, tam kde jsem byl zvyklej vzit na rovince za plyn, pak brzda a slozeni do zatacky, tak tam ted nestiham zbrzdit abych to slozil vcas, proste na te rovince to zrychli tolik, ze pak nestiham zbrzdit, takze ve finale prebrzdim a jsem pak celkove o hodne pomalejsi
jj, a proto jsem si rekl, ze se budu drzet nahatejch motorek, pac ten odpor vzduchu je jakejsi bezpecnostni prvek.KankX píše: k tem 200 bych jen dodal, ze to co na ZRX vypadalo jako uzasna, hlavu trhajici rychlost, je tady takova kochacka a pocitem ze "trosku" jedu a kdyz v te "kochacce" (200) na 6tku otocis lehce plynem (zatim ho pouzivam tak do 1/4 otocky) tak se dejou neskutecne veci, clovek ma pocit jako by ta motorka chtela srolovat ten asfaltovy koberec co je pod zadnim kolema kdyz se 2 vterinky zapomenes, mrknes na tacho a ejhle ono tam 260... zatim zajizdim, tak to nechci honit
jednoducha odpoved: nebudu prodavat rok starou motorku za 150tis., kterou jsem koupil novou za temer 300 tisic... blbej jsem ale zase ne az tak uplne, navic na ni jezdi Blanka a jeste navic se mi hrozne moc libi jeji design... ale k srdci mi uplne neprirostlaDargas píše:jj, a proto jsem si rekl, ze se budu drzet nahatejch motorek, pac ten odpor vzduchu je jakejsi bezpecnostni prvek.KankX píše: k tem 200 bych jen dodal, ze to co na ZRX vypadalo jako uzasna, hlavu trhajici rychlost, je tady takova kochacka a pocitem ze "trosku" jedu a kdyz v te "kochacce" (200) na 6tku otocis lehce plynem (zatim ho pouzivam tak do 1/4 otocky) tak se dejou neskutecne veci, clovek ma pocit jako by ta motorka chtela srolovat ten asfaltovy koberec co je pod zadnim kolema kdyz se 2 vterinky zapomenes, mrknes na tacho a ejhle ono tam 260... zatim zajizdim, tak to nechci honit
![]()
Ale nic ve zlym, je to hezka motorka.
Asi blbej dotaz (pac neznam tvou osobni situaci), ale proc jsi prodal rexe a ne z1000? (kdyz jsi duchem rexar?)
1) na spotrebu ja koukam porad... proste mam rad prehledfarmář píše:Já ti nevím, bere se u tohohle high-endu v potaz ještě spotřeba? a tak ona trošku po zajetí klesá,ne?![]()
Tohle je už zkrátka zase trošku jiná kategorie. Ale ty podvozky jsou asi krása. Síla je síla, to je jasné, ale právě že jdeš všade dost na brzdy, abys to do té zatáčky dostal. Jasně, dá se nahnat pár vteřin díky tomu raketovému odpichu,ale plynulé to moc není, když ji pak musí kotouče drasticky krotit. Inu je to takové hup-cuk a klopit.ale krásné hup-cuk,ne?
![]()
Já si jen vzpomněl jak jsem loni na Mlejnkách říkal, že na té dálnici bych bral víc koní než mám a myslím Doktora to nadzvedlo, nač víc koní...no a zrovna tuhle jsem někomu říkal, že mi těch cca 120 poníků přijde leckdy málo, ale to bude známka toho, že je to na mne asi tak akorát
![]()
Uvažoval jsem jet do HK si zkusit 1400vku ale zatím mne to Kanxi neláká, dělej nejdříve rok zkušebního jezdce a pak mi řekneš,jo?stejně se mi ji nechce platit
![]()
![]()
ještě ne.