ZRX III.

Modely, testy, zkušenosti
Zamčeno
Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9361
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » stř dub 29, 2009 07:29:01

DoktorZRX píše:
KankX píše:
...tak jsem na to koukal jeste jednou a jednu nesrovnalost jsem tam preci jen nasel... cerne brzdice mely ZRX az od r.v.2005 do te doby byly brzdice zlate... tezko rict proc to tak je :?:
Protože jsou z 11ky, bejvalej Rexaři :roll:
nemusej byt, muzou byt klidne z te 05' ;-) ...a nenadavej mi jo :!: Jsem Rexar porad ikdyz ho nemam v podpisu...
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5071
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » stř dub 29, 2009 08:04:51

Honzo, a na Skalku už dorazíš v novým, nebo nás budeš šponovat dál? :D :D Já jsem zvědavej jak malý děcko!
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

PajaZR
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 232
Registrován: ned dub 02, 2006 21:32:34
Bydliště: Brno

Příspěvek od PajaZR » stř dub 29, 2009 08:06:56

KankX píše:
KankX píše:
PajaZR píše:Pánové,co na ni říkáte?,myslíte že je původní lak?? jaksi tam nesedí ten nápis KAWA..na poslední fotce :scratch:

http://www.motoinzerce.cz/motorky/kawas ... 200-r.html


Díky
nevim na ktere fotce myslis ten napis, ale ja bych rekl ze bude v origo stavu vcetne laku (nepocitam blinkry a plexi) Kazdy detail co byva vetsinou spatny, je tady jak ma byt... a ta cena mi prijde hodne dobra, pokud tedy stav na fotkach bude odpovidat skutecnosti :idea: :?:
...tak jsem na to koukal jeste jednou a jednu nesrovnalost jsem tam preci jen nasel... cerne brzdice mely ZRX az od r.v.2005 do te doby byly brzdice zlate... tezko rict proc to tak je :?:
Byla nejspíš mrdlá na předek.psal mi že předchozí majitel měnil jednu z vidlic.a těch třmenu jsme si nevšiml :roll: Ale prý že je jinak super stav. :?:
ZRX 1100 modrostříbrná ORIGINAL

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9361
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » stř dub 29, 2009 10:00:13

misak39 píše:Honzo, a na Skalku už dorazíš v novým, nebo nás budeš šponovat dál? :D :D Já jsem zvědavej jak malý děcko!
...sam nevim jak prijedu na Skalku, asi na Z1000 s batuzkem ;-)
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
Jana Kawa
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5538
Registrován: ned úno 05, 2006 18:07:35
Bydliště: Vysoké Veselí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jana Kawa » stř dub 29, 2009 14:01:50

a nebo jako batůžek :lol: :lol: :lol:
Jana ZX6R 05
Život je jízda, jízda je život.
*62* CKC

Uživatelský avatar
Marťyn
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 426
Registrován: ned bře 25, 2007 21:54:59
Bydliště: Židlochovice

Příspěvek od Marťyn » stř dub 29, 2009 15:13:48

milda píše:Obrázek

Tak jsem dneska poměřil,podložky jsou venku,zítra mikrometr a jdu na to.

Myslíte,že na ty kilometry je možný,aby tam byly takovýhle rozdíly?
Kdoví kolik to má skutečně najeto!!
Některé podložky tam byly obráceně-čísly nahoru,tak si myslím,že už s tím někdo něco dělal.

Mimo toleranci je vlastně jen jeden ventil (ten,co je místo 0,18-0,24 - 0,17)

Jak je důležité mít ventily úplně se stejnými vůlemi?Např. vždy dva sací na válci stejně? Nebo je to fuk a stačí když jsou prostě v toleranci?

No a ještě jedna obava:
Obrázek

Pokud vezmu za ten plech s výřezy a tahám k sobě a od sebe(v ose hřídele) ,má to někde vůli zhruba tak necelý milimetr.
Máte s tím někdo zkušenost,jestli to tak má být??
Jsem z toho znepokojený!!
:cry:
Takže mluvíš o axiální vůli klikové hřídele, nějaká vůle by tam měla být, protože jde o kluzné uložení - jak má být velká, to bohužel nevím.
Co se týče vůlí ventilů: 0,01mm na jednom ventilu bych neřešil, dal bych to zpátky a po sezóně bych se na to podíval znovu. Vůle nemusí být na jednotlivých válcích stejné, proto je tam to toleranční rozpětí. Jestli je podložka číslem nahoru nebo dolů je úplně jedno.
ŽIVOT - TO JE EXPERIMENT !!
CKC 555

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » stř dub 29, 2009 16:23:14

tak pokud je někde kluzné uložení s olejem, je za jízdy tlačenej olej do a klouže to po filmu oleje, aby to nešlo kov na kov,takže toho si moc nevšímej, tam nějaká vůle malá být musí, po startu se to vymezí právě tím olejem. Jako u šálů kliky. Je nesmyslné si myslet, že to jezdí jen po tom kompozitu :wink:
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Uživatelský avatar
zdenek
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 450
Registrován: stř led 31, 2007 02:31:31
Bydliště: Olomóc

Příspěvek od zdenek » stř dub 29, 2009 18:25:07

PajaZR píše:
KankX píše:
KankX píše: nevim na ktere fotce myslis ten napis, ale ja bych rekl ze bude v origo stavu vcetne laku (nepocitam blinkry a plexi) Kazdy detail co byva vetsinou spatny, je tady jak ma byt... a ta cena mi prijde hodne dobra, pokud tedy stav na fotkach bude odpovidat skutecnosti :idea: :?:
...tak jsem na to koukal jeste jednou a jednu nesrovnalost jsem tam preci jen nasel... cerne brzdice mely ZRX az od r.v.2005 do te doby byly brzdice zlate... tezko rict proc to tak je :?:
Byla nejspíš mrdlá na předek.psal mi že předchozí majitel měnil jednu z vidlic.a těch třmenu jsme si nevšiml :roll: Ale prý že je jinak super stav. :?:

a propooo.... kolik 12 tek ma modry matky na vrchu vidlic?
ja je teda modry mam bo to sou vidle z 11 tky :wink:
rex je náš, dělá dobře mně i tobě
ZRX1200R
2006

Uživatelský avatar
Hery
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 125
Registrován: stř bře 19, 2008 18:42:25
Bydliště: Okr. Břeclav

Příspěvek od Hery » stř dub 29, 2009 18:31:28

Nestraš, já je mám taky modrý...
ZRX 1200 S, 03

Uživatelský avatar
zdenek
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 450
Registrován: stř led 31, 2007 02:31:31
Bydliště: Olomóc

Příspěvek od zdenek » stř dub 29, 2009 19:01:06

Hery píše:Nestraš, já je mám taky modrý...
nestrasim, jen sem si tema svýma :wink: na 100% jist
rex je náš, dělá dobře mně i tobě
ZRX1200R
2006

Uživatelský avatar
DoktorZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6969
Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Příspěvek od DoktorZRX » stř dub 29, 2009 19:53:48

První 11ky je měli stříbrný, pak modrý a modrý je myslím maj i 12ky :wink:
Buell xb12r
CKC#160

Uživatelský avatar
ZRX 1984
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 9215
Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od ZRX 1984 » stř dub 29, 2009 22:27:54

milda píše:Obrázek

Tak jsem dneska poměřil,podložky jsou venku,zítra mikrometr a jdu na to.

Myslíte,že na ty kilometry je možný,aby tam byly takovýhle rozdíly?
Kdoví kolik to má skutečně najeto!!
Některé podložky tam byly obráceně-čísly nahoru,tak si myslím,že už s tím někdo něco dělal.

Mimo toleranci je vlastně jen jeden ventil (ten,co je místo 0,18-0,24 - 0,17)

Jak je důležité mít ventily úplně se stejnými vůlemi?Např. vždy dva sací na válci stejně? Nebo je to fuk a stačí když jsou prostě v toleranci?

No a ještě jedna obava:
Obrázek


Z Mildy se stává kawa servis. Ty jsi střelec,do takových věcí já bych se vůbec nepouštěl. Máš asi hodně času viď?

Pokud vezmu za ten plech s výřezy a tahám k sobě a od sebe(v ose hřídele) ,má to někde vůli zhruba tak necelý milimetr.
Máte s tím někdo zkušenost,jestli to tak má být??
Jsem z toho znepokojený!!
:cry:
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909

Uživatelský avatar
milda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3683
Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milda » stř dub 29, 2009 23:01:19

Seky,kdybys věděl kolik nervů mě stálo dostat motku od servisáků,co nestíhaj spátky a pak řešit,jestli to,co měli udělat fakt udělali.... Takhle dobře vím,co jsem udělal...akorát se to od rozebírání ČZ 175 dost liší...
Pak z toho mám velkou radost,když se dílko podaří!!!

Marťyne díky za rady!! Z tebe mluví zkušenost! :wink: Prohodím jen tu jednu(s jinou,samozřejmě),kde je menší vůle,už mám podložky stejně venku.

Mám ještě takovou všetečnou otázku: rozumím tomu dobře,že vůle se zmenšuje,jak ventil a sedlo sedá-opotřebovává se a naopak se zvětšuje opotřebením podložky,vačky,toho vahadla,či jak se tomu nadává...
Přemýšlím o tom,čím to je,že jen na jediném ventilu ze šestnácti nejsem blízko u horní tolerance,ale naopak pod spodní...

Moje dvanáctka má matice modrý a myslím,že tak má byť je to tak správne!!
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576

Uživatelský avatar
Hery
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 125
Registrován: stř bře 19, 2008 18:42:25
Bydliště: Okr. Břeclav

Příspěvek od Hery » čtv dub 30, 2009 00:09:31

DoktorZRX píše:První 11ky je měli stříbrný, pak modrý a modrý je myslím maj i 12ky :wink:
:hello1:
ZRX 1200 S, 03

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9361
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » čtv dub 30, 2009 00:14:56

matice na brejlich jsou u 12tek modry jen u poslednich dvou rocniku jsou zlaty!
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Zamčeno