startování
startování
Kolegové, potřeboval bych poradit s následujícím problémem. Uvádím do chodu motorku, která 3 roky neběžela a stála ve stodole. Podle majitele před odstavením byly problémy se studeným startem, kdy motor musel běžet na sytič hodně dlouho (až do doby, kdy byl motor opravdu dost teplý). Při startování taky motor neběžel napoprvé, se sytičem 3-5 krát zdechnul, než se udržel v chodu. Bez sytiče si ani neškrtl. Pokud byl motor zahřátý na normální provozní teplotu máša jede jako pila. Když majitel měnil svíce (před těmi 3 roky) vzpomínal si, že jedna svíčka byla v porovnání s ostatními světlejší (šedá) – chudá směs.
Teď po 3 letech je stav takový že, baterie, zapalování, svíčky, startér, palivové čerpadlo jsou v pořádku a v rámci dnešního stavu fungují tak, jak asi mají. Přesto motor špatně startuje, respektive se mi ho nepodařilo udržet v chodu. Vždycky naskočí, vyletí do otáček a po 5 až 30 vteřinách chcípne. Tohle mi dělal jak při startování na sytič, tak přitom, když jsem stříkl benzín přímo do karburátorů.
Osobně si myslím, že zádrhel je v karburaci, že jsou holt za ty roky zadělané a že by se měly vyčistit, seřídit.
Nějaké tipy co s tím? Díky Z.
PS. Určitě bych našel odpověď v některém vlákně, ale jsem líný člověk.
Teď po 3 letech je stav takový že, baterie, zapalování, svíčky, startér, palivové čerpadlo jsou v pořádku a v rámci dnešního stavu fungují tak, jak asi mají. Přesto motor špatně startuje, respektive se mi ho nepodařilo udržet v chodu. Vždycky naskočí, vyletí do otáček a po 5 až 30 vteřinách chcípne. Tohle mi dělal jak při startování na sytič, tak přitom, když jsem stříkl benzín přímo do karburátorů.
Osobně si myslím, že zádrhel je v karburaci, že jsou holt za ty roky zadělané a že by se měly vyčistit, seřídit.
Nějaké tipy co s tím? Díky Z.
PS. Určitě bych našel odpověď v některém vlákně, ale jsem líný člověk.
Naposledy upravil(a) Z. dne pon dub 20, 2009 17:25:20, celkem upraveno 1 x.
15 let Kawasaki Z750 '07
> silver shadow <
>> CKC #304 <<
> silver shadow <
>> CKC #304 <<
- Dak
- Ghostrider
- Příspěvky: 3438
- Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
- Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
- Kontaktovat uživatele:
Jak píšeš, hledaj chybu v karburátorech. Za ty roky co stála, sou stroprocentně zasraté jak gumáky od bahna. Rozdělaj ich a nech ich chvílu namočené v nějakém odstarňovači bordelu z benzínu (teď si nevzpomenu co to je) a pak vyčisti a zhruba nastav, vyzkůšaj. Pokud máš dobrou elektriku, svíčky a aj vzducháč, tak ti fakt zbývajů enem karbce.
Maximálně budeš moset vyčistit aj příruby karbců a celkově sací část.

Dak
CKC -015-
CKC -015-
Zkus si vzpomenoutDak-Ninja píše:Jak píšeš, hledaj chybu v karburátorech. Za ty roky co stála, sou stroprocentně zasraté jak gumáky od bahna. Rozdělaj ich a nech ich chvílu namočené v nějakém odstarňovači bordelu z benzínu (teď si nevzpomenu co to je) a pak vyčisti a zhruba nastav, vyzkůšaj. Pokud máš dobrou elektriku, svíčky a aj vzducháč, tak ti fakt zbývajů enem karbce.Maximálně budeš moset vyčistit aj příruby karbců a celkově sací část.

15 let Kawasaki Z750 '07
> silver shadow <
>> CKC #304 <<
> silver shadow <
>> CKC #304 <<
- Ladis
- Ghostrider
- Příspěvky: 4467
- Registrován: pon črc 09, 2007 16:49:44
- Bydliště: Kunštát, okr. Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Myslím, že nejde o přípravek, který odstraňuje bordel z benzínu (nevím, proč bys tuto operaci dělal, když tam žádnej benzín při demontované karburaci nemáš a jezdit budeš asi taky na novější palivo, než 3 roky staré)! Bude to nejspíš prostředek na čištění, který je na bázi benzínu, tzn. si myslím, že tuto práci spolehlivě zvládne obyčejný technický benzín, ve kterém, když necháš vypláchnout karburaci, tak pak musí svítit čistotou líp, jak z Perwolu! 

ZZR 1200 '03 Moonlight Silver
*********CKC # 686*********
*********CKC # 686*********
ano, pro startovací pokusy používám jen to nejlepší - "želvípaur"Ladis píše:Myslím, že nejde o přípravek, který odstraňuje bordel z benzínu (nevím, proč bys tuto operaci dělal, když tam žádnej benzín při demontované karburaci nemáš a jezdit budeš asi taky na novější palivo, než 3 roky staré)! Bude to nejspíš prostředek na čištění, který je na bázi benzínu, tzn. si myslím, že tuto práci spolehlivě zvládne obyčejný technický benzín, ve kterém, když necháš vypláchnout karburaci, tak pak musí svítit čistotou líp, jak z Perwolu!

15 let Kawasaki Z750 '07
> silver shadow <
>> CKC #304 <<
> silver shadow <
>> CKC #304 <<
třeba...
http://www.snakup.cz/oleje/detail-zbozi ... ml-123808/
http://www.jc-tuning.cz/eshop/247-max-l ... 350ml.html
atd atd maj to dnes na každý pumpě.
Čistit starej vyschlej karbec benzinem moc nepomůže, bo po vyschnutí to udělá takovej bílej, jakoby slanej povlak, kterej se benzinem nerozpustí.
Já nalil tenhle sajrajt do fialový babky, a oživla tak o dvacet let
(néééé, vážně to pomohlo)
http://www.snakup.cz/oleje/detail-zbozi ... ml-123808/
http://www.jc-tuning.cz/eshop/247-max-l ... 350ml.html
atd atd maj to dnes na každý pumpě.
Čistit starej vyschlej karbec benzinem moc nepomůže, bo po vyschnutí to udělá takovej bílej, jakoby slanej povlak, kterej se benzinem nerozpustí.
Já nalil tenhle sajrajt do fialový babky, a oživla tak o dvacet let



babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
díky myši ...misak39 píše:třeba...
http://www.snakup.cz/oleje/detail-zbozi ... ml-123808/
http://www.jc-tuning.cz/eshop/247-max-l ... 350ml.html
atd atd maj to dnes na každý pumpě.
Čistit starej vyschlej karbec benzinem moc nepomůže, bo po vyschnutí to udělá takovej bílej, jakoby slanej povlak, kterej se benzinem nerozpustí.
Já nalil tenhle sajrajt do fialový babky, a oživla tak o dvacet let![]()
![]()
(néééé, vážně to pomohlo)
nejdříve musí, ale naskočit
takže to vidím na rozborku, čištění a sborku a tak ten zázračný elixír mládí do benzínu
Naposledy upravil(a) Z. dne pon dub 20, 2009 18:57:29, celkem upraveno 1 x.
15 let Kawasaki Z750 '07
> silver shadow <
>> CKC #304 <<
> silver shadow <
>> CKC #304 <<
Jasně ... ale ta věc má palivové čerpadlo, takže nejde jen tak jednoduše zaplavit karburátory samospádem z nádrže. To vyřeším. Jak ale dostanu sračku do míst, která jsou ale primárně ucpané (ha?) takže bych dal asi tu rozborku předem ...misak39 píše:mě taky nechtěla chytnout, tak jsem babču nalit tím čističem, a jak se nazila nastartovat, nasála si do karbců, počka jsem asi 15 min než se vzpamatuje baterka a bum, čapla na první brnkkarbece jsem pak už nekuchal...
15 let Kawasaki Z750 '07
> silver shadow <
>> CKC #304 <<
> silver shadow <
>> CKC #304 <<
To fakt nejde, to by jste mě ukamenovali, že se rýpu v neznačkovém stroji. CB-1 ale fakt není moje. Já to jenom spravuju.farmář píše:takže dobré by bylo říci o které vozidlo jde že. Proměřit jiskru nejde, ale co kabely? mizerný uhlíkovky jsou trest. A benál.

15 let Kawasaki Z750 '07
> silver shadow <
>> CKC #304 <<
> silver shadow <
>> CKC #304 <<