Kx 125 puleni motoru

Uživatelský avatar
sedlons
Příspěvky: 23
Registrován: stř črc 12, 2006 16:29:13
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sedlons » čtv srp 17, 2006 22:00:29

jj, jaky se pouziva do kx 125 prevodovy olej?

Uživatelský avatar
dworakmirek
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 376
Registrován: ned kvě 28, 2006 15:56:35
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od dworakmirek » čtv srp 17, 2006 22:19:24

když tam dáš čistej převodák,mel jsem problemy se spojkou, pak jsme používal repsol pro 4T jako motorák a nebyl problem,když nato jezdí velky endura tak 125dváca musí taky :roll:
KLR 650 ,,98" no problem

Uživatelský avatar
sedlons
Příspěvky: 23
Registrován: stř črc 12, 2006 16:29:13
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sedlons » pát srp 18, 2006 11:23:46

kolik mam nalit vody do chladicu?

Uživatelský avatar
dworakmirek
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 376
Registrován: ned kvě 28, 2006 15:56:35
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od dworakmirek » pát srp 18, 2006 13:26:30

nevím kolik je tam přesne ale víc jak 2litry to určitě nebude. ředil bych pomel 1:1 s nemrznoucí směsí cca to vychází v pruměru kolem -38C podle kapaliny, a to stačí,když tam budeš dávat jenom vodu zničíš si gufero na vodím čerpadle,protoře ta nemznoucí směs působí proti korozne a zároven maže,což je potřeba, vodu nedoporučuji, tzn ani destilku ne,pouze v pomeru s nemrz.smesí
KLR 650 ,,98" no problem

Uživatelský avatar
sedlons
Příspěvky: 23
Registrován: stř črc 12, 2006 16:29:13
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sedlons » pon srp 21, 2006 10:52:34

Nejak tu motorku tedka nemuzu nahodit. Zda se ze do motoru nejde benzin, svicka je sucha. Karburator sem vycistil a tak. A v nadrzi je jeste dost benzinu tak cim to? Jiskry jsou celkem dobre.

Uživatelský avatar
dworakmirek
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 376
Registrován: ned kvě 28, 2006 15:56:35
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od dworakmirek » pon srp 21, 2006 11:11:30

jen šlapej šlapej,kdyžtak pomohlo do karbecu fouknou vzduch kompresotem,benál vylítá všude možne,pak tam pustíš novej a šlapeš a musí chytnout,sytič a šlap
KLR 650 ,,98" no problem

Uživatelský avatar
sedlons
Příspěvky: 23
Registrován: stř črc 12, 2006 16:29:13
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sedlons » pon srp 21, 2006 16:59:12

Furt slapu a slapu a jediny co jsem z toho vyzdimal bylo 0,5s brrm

Uživatelský avatar
sedlons
Příspěvky: 23
Registrován: stř črc 12, 2006 16:29:13
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sedlons » úte srp 22, 2006 09:46:25

Tak jsme to poradne roztalisli z kopce a chytlo to. Ale furt se to musi roztlacet. Asi to bude chtit nove pistni krouzky kdyz to slo v pohode roztlacit ze?

Uživatelský avatar
dworakmirek
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 376
Registrován: ned kvě 28, 2006 15:56:35
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od dworakmirek » úte srp 22, 2006 14:31:45

skušel jsi novou svíčku funglovku??? jinak vyhod svíčku ucpi díru prstem,pozor na fajfku at te nenakope a šlápni jestli to udřžíš což už se mi stalo tak je K.O píst , jinak by se ti prst měl fest zahřát jak ten tlak neudržíš, jinak co ty lamely na vstupu sání, ty membrány nejsou uloneny nebo nejak poškozeny??? mels pulenej motor, co gufera na klikovce nejsou přetočená od montáže?? a když startuješ nožním, je potom svíčka mokrá???
KLR 650 ,,98" no problem

Uživatelský avatar
sedlons
Příspěvky: 23
Registrován: stř črc 12, 2006 16:29:13
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sedlons » úte srp 22, 2006 19:04:30

po maxi poradnym slapnuti to pod prstem trosku ufukuje jinak pri slapani pakou je svicka sucha. Ty gumy na sani jsou trosku styrele ale jsou plne funkcni. Novej pist?? nestacil by pistni krouzek?

Uživatelský avatar
dworakmirek
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 376
Registrován: ned kvě 28, 2006 15:56:35
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od dworakmirek » úte srp 22, 2006 19:51:11

když není tlak tak není ani podtlak,to je u 2T zásadní, jinak při maxi šlápnutí to musí pořádně fouknout,až se ti zahřeje, prstty gumy sem nenyslel ale když vyhodíš karbec a podíváš se do sání tak tam uvidíš membrány, Kroužky ani píst to už ani nazachrání, to není fechtl,to by se ti hned kouslo,sakra kdyz to točí 11tisíc, to není fechtl, to už tě zachrání akorát vybrus,nebo nikasil,
KLR 650 ,,98" no problem

Uživatelský avatar
sedlons
Příspěvky: 23
Registrován: stř črc 12, 2006 16:29:13
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sedlons » úte srp 22, 2006 21:44:01

to sem se vzdycky chtel zeptat, co je to ten nikasil? a na kolik by vysel vybrus + pist?

Uživatelský avatar
dworakmirek
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 376
Registrován: ned kvě 28, 2006 15:56:35
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od dworakmirek » úte srp 22, 2006 22:50:44

nikasil je tenká vrstna tvrdého kovu na stěně válce,něco jako chrom ale jinak. Když se řekne vybrus tak se automaticky myslí aji píst, vybrus se nedá udělat bez pístu, ale ceny fakt nevím typuju 3000,- aji s pístem jinak se obrat na firmu WISECO www.oulehla.cz a dá se jim to tam poslat aji poštou,píst a vše okolo si zajistěj,jen pošleš válec
KLR 650 ,,98" no problem

Uživatelský avatar
dworakmirek
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 376
Registrován: ned kvě 28, 2006 15:56:35
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od dworakmirek » úte srp 22, 2006 22:54:26

ted tam koukám vše tam najdeš
KLR 650 ,,98" no problem

Uživatelský avatar
sedlons
Příspěvky: 23
Registrován: stř črc 12, 2006 16:29:13
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sedlons » stř srp 23, 2006 12:42:57

Hmm, ten nikasil by vysel asi levnejc co?

Odpovědět