
KLR 650 A najprv ju dusí a zabere asi až v 3000 ot.
KLR 650 A najprv ju dusí a zabere asi až v 3000 ot.
Menil som kamarátovi rozvodovú reťaz a reťaz vyvažovákov na KLR 650 r.v.88. Motorka už stratila vybrácie, ale problém, že zo začiatku neťahá a naraz sa rozbehne asi pri 3000 ot. to nevyriešilo. Karburátor som vyčistil, prefúkal trysky, skontroloval nastavenie, ale nič sa nezmenilo. Podtlaková membrána je nová. Vzduchový filter je tam starý, molytanový a keď ho trochu pridusím rukou, akoby to išlo do otáčok bez toho prechodu. Trysku bohatosti zmesi som nastavil na 1,5 otáčky. Pochybujem,že pomôže iba výmena filtra. Možno mi niekto poradíte a ušetríte kopu času a roboty. 

Bandit 1200 2002
Kawasaki EN 500 1999
Kawasaki EN 500 1999
Anti,on ale psal,že měl ten problém už předtím a že tou výmenou ho neodstranil...Anti píše:Nepohnul jsi s tím rozvodem?Volnoběh je v pořádku?S ničím takovým jsem se ještě nesetkal...
Něco podobného dělala bratránkovi svíčka,ale ten má biga a tam jsou na válci dvě. jak je to u KLR nevím,ale jak jsi to psal s tím filtrem,tak mi svíčka i tak přijde jako blbost...
Vďaka za rady. Neozýval som sa, lebo boli sviatky, potom nešiel internet. Medzitým som ešte skontroloval ľavú stranu karburátoru, vymenil som sviečku, prestriekal kontakty aj na CDI a stále nič. Skontroloval som aj značku na rotore v hornej úvrati. Sedí na pi... chlp. CDI by som skôr povedal buď ide alebo nejde, možno sa mýlim. Škoda, že som neskontroloval rotor, či tam neodletelo nejaké teliesko. Ja nie som nejaký odborník na motorky. Robím skôr autá, ale niekoľkým som už vdýchol život. U tejto KLR dávali robiť kľukovku. Chvíľu bol všetko OK, až kým nemenili vodnú pumpu. Vtedy im to začalo blbnúť. Zle nastavili aj vyvažováky. Vymenil som im tie reťaze, ale ten nepravidelný ťah sa nestratil. Mne to stále ukazuje na karbec, alebo to niekde ťahá falošný vzduch. Všimol som si, že aj tá fajka na karburátore, kade prechádza lanko sytiča, je tiež urvatá. Sytič funguje, len či tade nemôže ťahať falošný vzduch? Nechcem sa už v tom veľmi rýpať, už je rozrýpaná dosť. Robil som aj horšie moto, ale z tohto by ešte niečo mohlo byť. Preto otravujem... 

Bandit 1200 2002
Kawasaki EN 500 1999
Kawasaki EN 500 1999
Falešný vzduch se většinou projevuje nepravidelným volnoběhem,pomalým padáním otáček nebo vzrůstajícími otáčkami na volnoběh.Zkus třeba seřídit hladinu v tom karburátoru.Nebo při jízdě lehoučce otevřít sytič,co to udělá.
Měl jsem KLR z divnou CDI.Občas držela volnoběh,občas padal.Furt jsem šteloval na karburátoru,pak jsem hodil na druhou motorku a dělala to samé.Je možné že se na té CDI nesprávně posouvá předstih,i když je to málo pravděpodobné.
Měl jsem KLR z divnou CDI.Občas držela volnoběh,občas padal.Furt jsem šteloval na karburátoru,pak jsem hodil na druhou motorku a dělala to samé.Je možné že se na té CDI nesprávně posouvá předstih,i když je to málo pravděpodobné.
Jeden stačí....na všechno....