,misak39 píše:MMKS píše:všem děkuju ale Mišákovi zvlášť. Ten nápad se šroubem a s gumovou hmoždninkou byl super, paslo to skvěle, ješte jsem to přetáhl hadičkou pro sychr a myslím, že tady rozhodně slabé místo nebude.![]()
roky praxe na jawách, žigulech, trabících a podobnejch přibižovadlech za doby komunistickýho přebytku všeho
![]()
![]()
![]()
Snad to bude držet, přeci jenom je tam tlak... kdyby to nedrželo, lze ještě vylepšit malým osazením na tom konci, kterej se cpe dovnitř a delším šroubem...
To bude držet, to by se dřív nafoukl chladič a bouchl jak balónek než toto povolí. Jo byla to dnes radost. Smontovat, potéct si chladící směsí čerstvě nastříkané svody, podrat si nalakované držáky chladiče, zjistit, že těsnění čidla propouští, pak až to je celé hotové tak zjistit, že hadice je skříplá nádrží a msuím ji nastavit zahradní spojkou (?!) no prostě paráda.
Do toho jsem ji nemohl snad 30 minut nastartovat, nejdřív to vypadalo vše v pohodě, pak nic a pak začal valit benzín z airboxu. Takže jsem se musel naučit vypouštět karburátory (to jsem nepochopil, proč ty šrouby jsou všechny jedním směrem a ne 2 a 2 abych nemusel vymýšlet 0,5 metrový imbus). Ale pak to nastartovalo. Čoudu jak prase, jak se vypaloval ten frigex na trubkách. Motorka zadělaná jak prase, od benzínu, od fridexu, od toho, jak jsem to furt demontoval atd. no prostě paráda. Ale naučil jsem se pár nových věcí a uvidím, jeslti mě nepolíbí přední blatník chladič až nahučím do nějaké díry.