ZX9R - rozdíl mezi karburátory model 98-99 a 00-01

Co se nevešlo jinam, manuály, foto a tak...
Odpovědět
Uživatelský avatar
nouvy86
Příspěvky: 22
Registrován: čtv úno 05, 2009 11:25:36
Kontaktovat uživatele:

ZX9R - rozdíl mezi karburátory model 98-99 a 00-01

Příspěvek od nouvy86 » čtv úno 19, 2009 10:45:10

Čus
Měl bych dotaz ohledně karbeců. Mám model z roku 99 a teď sem musel vyměnit motor. Sehnal sem motor z modelu 01 i s karburátorama a chtěl bych je tam dát, ale je tam rozdíl. Na těch původních karbecech je na každym čidlo, ale na tom novějšim už žádný neni...
Zajímalo by mě jestli to akorát nepodělám když tam dám ty novější a čidla nepřipojim. Nevim co na to bude řikat řídící jednotka...
Dík za radu :)

Uživatelský avatar
Zubr
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1084
Registrován: pon úno 06, 2006 17:20:28
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Zubr » čtv úno 19, 2009 16:15:15

Rozhodně tam dej ty karbece co patřej k tomu motoru. Rozdíl v nich je, maj jiné označení 99 má CVKD40 a 01 CVRD40 a jsou jinak natryskované. Ty čidla na plovákách jsou elektro magnetické ventily které přerušuje přívod benzínu při zavření plynu a jsou tam kvůli katalyzátoru. Pokud víš, že tam nemáš katalyzátor a nebo máš laďák, tak je nepotřebuješ a můžeš je nechat odpojený, řídící jednotka to nepozná.

Ale řekl bych, že budeš mít problém právě v řídící jednotce zapalování, protože model 00 a 01 už má digitální zapalování a model 99 ještě ne. Budeš muset přehodit z toho starého motoru ten kotouček pro čidlo zapalování, to je v poho., ale ten noví motor nemá čidlo polohy vačkového hřídele a nevím jestli se to dá přidělat dodatečně.

Čus Tom :wink:
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068

Řečník z aragonitových jeskyní

Uživatelský avatar
nouvy86
Příspěvky: 22
Registrován: čtv úno 05, 2009 11:25:36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od nouvy86 » čtv úno 19, 2009 16:33:25

Ty bláho. To si mi nasadil brouka do hlavy. Když to nepůjde tak zkusim sehnat ještě řídící jednotku z 01...
No uvidíme. Zítra mi muj dvorní mechanik bude zapojovat elektriku tak to nechám na něm...
Jo a ještě se zeptám. Nemáš k modelu 00-01 manuál? Všude sem našel jen na tu mojí, ale novější nikde a ani tady na foru.

Uživatelský avatar
Zubr
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1084
Registrován: pon úno 06, 2006 17:20:28
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Zubr » čtv úno 19, 2009 16:37:36

Taky mám jen na modely 98-99. :?
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068

Řečník z aragonitových jeskyní

Uživatelský avatar
nouvy86
Příspěvky: 22
Registrován: čtv úno 05, 2009 11:25:36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od nouvy86 » čtv úno 19, 2009 17:21:25

njn. pešek...
:cry: :)

Uživatelský avatar
Kawior ZX9R
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 32
Registrován: pát led 16, 2009 20:13:52
Bydliště: kolem Opavy

Příspěvek od Kawior ZX9R » čtv úno 19, 2009 23:35:58

Powinne byc takie same
http://www.repairmanualclub.com/motomanuals/
http://www.4shared.com/file/24319109/59 ... l_GER.html
Niestety ani po polsku ani po czesku nie ma ale mozna troche pooglądac obrazki :wink:
ZX-9R 2002r
R1 06r

Uživatelský avatar
nouvy86
Příspěvky: 22
Registrován: čtv úno 05, 2009 11:25:36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od nouvy86 » pát úno 20, 2009 19:48:49

Kawior ZX9R: Díky! :)

Uživatelský avatar
nouvy86
Příspěvky: 22
Registrován: čtv úno 05, 2009 11:25:36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od nouvy86 » ned bře 08, 2009 18:18:26

Zubr píše:Rozhodně tam dej ty karbece co patřej k tomu motoru. Rozdíl v nich je, maj jiné označení 99 má CVKD40 a 01 CVRD40 a jsou jinak natryskované. Ty čidla na plovákách jsou elektro magnetické ventily které přerušuje přívod benzínu při zavření plynu a jsou tam kvůli katalyzátoru. Pokud víš, že tam nemáš katalyzátor a nebo máš laďák, tak je nepotřebuješ a můžeš je nechat odpojený, řídící jednotka to nepozná.

Ale řekl bych, že budeš mít problém právě v řídící jednotce zapalování, protože model 00 a 01 už má digitální zapalování a model 99 ještě ne. Budeš muset přehodit z toho starého motoru ten kotouček pro čidlo zapalování, to je v poho., ale ten noví motor nemá čidlo polohy vačkového hřídele a nevím jestli se to dá přidělat dodatečně.

Čus Tom :wink:
Je to přesně tak jak si řikal. Musela se vyměnit vačka, přivrtat čidlo do motoru a zapalování prohodit. Karby zůstaly původní. Ty novější mám doma a asi si je nechám do zálohy...
A to nejlepší na konec!
Mašina už vrčí!!!! :D

Odpovědět