KLR 650 nejede
KLR 650 nejede
Zdravím, potřeboval bych prosím vás radu. Mám Kawasaki KLR 650 a kdyz jí nastartuju tak v pohodě běží, ale jakmile přidám plyn tak se zahltí a zdechne... Vůbec netuším co s tím. Díky
KLR 650 netáhne
Čau, potřeboval bych prosím radu. U KLR 650 je v karburátoru taková gumová membrána, je možné že když jsem rozebíral karburátor tak jsem jí tam mohl dát nějak špatně že netěsní po celým obvodu
? Protože motorka teď vůbec netáhne
...Membrána je také dost vytahaná, dá se koupit popřípadě nová??? Díky


Mambrána je součástí šoupátka. Stojí lehce přez 4500Kč. Doporučuji se k ní chovat velice opatrně, neroztrhnout a vrátit přesně na původní místo. Časem se vytáne a nejde vrátit, chce to trpělivost. Pokud nebude dobře nasazená a nebude těsnit (držet podtlak) tak už karbec nikdy neseřidíš a nepojede.
Vláďa ZX10R,KLX650,KX250
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Pokud napíšeš:
U KLR 650 je v karburátoru taková gumová membrána
Tak doporučuji buď studovat,nebo se obrátit na někoho zručnějšího.
A ty poznámky o tom,esli KLR jede si vyprošuji
Je to bohužel úděl jednoválcových endur,že většinou končí v rukách začátečníků kteří se k ní začátečnicky chovají...
U KLR 650 je v karburátoru taková gumová membrána
Tak doporučuji buď studovat,nebo se obrátit na někoho zručnějšího.
A ty poznámky o tom,esli KLR jede si vyprošuji

Je to bohužel úděl jednoválcových endur,že většinou končí v rukách začátečníků kteří se k ní začátečnicky chovají...
Jeden stačí....na všechno....
Dobrý, všechno v pořádku...Karburátor jsem rozebral, membránu v něm srovnal tak jak by měla být a motorka zase fičí tak jak má... Až na ten sníh...co je všude kolem...Anti píše:Pokud napíšeš:
U KLR 650 je v karburátoru taková gumová membrána
Tak doporučuji buď studovat,nebo se obrátit na někoho zručnějšího.
A ty poznámky o tom,esli KLR jede si vyprošuji![]()
Je to bohužel úděl jednoválcových endur,že většinou končí v rukách začátečníků kteří se k ní začátečnicky chovají...
No to jsem chtěl taky napsat - není to o spolehlivosti motorky, ale o tom, že je to motorka za pár korun, kterou si koupí mladý kluci, kteří se to pokouší pytlíkovat doma s minimem znalostí.. Motoricky to ale není Jawa, tohle nejde dělat s desítkou klíčkem, šroubovákem a kladivem, potřebuje to taky určité znalosti..Anti píše:Pokud napíšeš:
U KLR 650 je v karburátoru taková gumová membrána
Tak doporučuji buď studovat,nebo se obrátit na někoho zručnějšího.
A ty poznámky o tom,esli KLR jede si vyprošuji![]()
Je to bohužel úděl jednoválcových endur,že většinou končí v rukách začátečníků kteří se k ní začátečnicky chovají...
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!

CKC # 209
V poho,hlavně že se to majiteli podařilo vyřešit.To je známka toho že je zručný a tím pádem bude o stroj dobře postaráno.
Pokud je to jen záležitost membrány a ta je v pořádku,tak se zas tak nic neděje.Ale občas dokáže karburátor pozlobit.I když mi jednoválcový máme nastavení podstatně jednodušší...
Pokud je to jen záležitost membrány a ta je v pořádku,tak se zas tak nic neděje.Ale občas dokáže karburátor pozlobit.I když mi jednoválcový máme nastavení podstatně jednodušší...
Jeden stačí....na všechno....