Stránka 1 z 1

ZX-10R zkrácený plyn

Napsal: pon srp 30, 2010 15:20:38
od Fugo
jen to sem zkopíruju z m.cz ať to nemusím psát znovu.

Tak jsem nainstaloval zkrácení plynu, návod odtud: http://www.zx-10r.net/forum/showthread. ... o+rifleman je tam k tomu ještě více témat včetně fotek.

Pro ty co si to chtějí udělat tak rozměry jsou: vnitřní díra 36,5mm vnější průměr 46mm a šířka 5mm, materiál silon, zkosení ke konci lanek od oka - náběh ca 6mm.

Pro 06/07 není třeba ničit matici na štelování lanek jak v tématech na zx foru píší, dále je třeba v horní části deklování heftu odbrousit či odseknout nálitek, stačí na straně k heftu.

Je to ca 20 min práce včetně soustružení.

Těším se na první nečekaný záda na silnici

Napsal: pon srp 30, 2010 21:04:34
od Elvis.
neco podobnyho sem kdysi vymslel na sestce... ale krouzek mi jeste nekde v krabici urcite lezi :-D nakonec sem se na to vyprd :-)

Napsal: pon srp 30, 2010 22:32:26
od GEORG
já bých ten rychlopal nechtěl ani za prd, dávkování plynu se tím omezí na otevřeno nebo zavřeno. Najít cit na to, abys vyjel v náklonu ze zatáčky nebude nejlehčí. Myslím, že to bude tak na okruh a to ještě pro hoodně zkušené jezdce.

do běžného provozu to bude dobrý tak akorát pro jízdu po těch zádech.

G.

Napsal: úte srp 31, 2010 08:18:12
od Fugo
ono to až tak krátký udělat nejde i když by se mě to líbilo, vlastně se jen zkrátí dráha takže člověk nemusí při otočení plynu z polohy zavřeno do polohy max otevřeno mít zlomenou ruku v zápěstí či přehmatávat, tak jsem se k tomu dlouho odhodlával a pak jsem to zkusil a paráda, kdyby to šlo tak to zkrátím ještě více.

Napsal: úte srp 31, 2010 09:25:12
od volkswagen
Já mám na šestce zkrácený plyn od Robymoto a není to žádná hrůza. Dal jsem tam druhý nejkratší chod (v balení jsou 3 nebo 4). Výsledek je ten, že na plný plyn nemusím otočit rukojetí dvakrát dokola. Ale že by to bylo něco na záda to zase ne.

Napsal: úte srp 31, 2010 15:21:10
od Zdrahy
no já tu šestku měl a plyn jsem otočil najednou :lol: dokonce jsem od Jawy panelky nejel na mašině, která by měla delší krok než by stačilo na jeden úchop. Chápu že na okruhu kde plyn funguje většinou zapnuto/vypnuto to má svoje opodstatnění, ale na silnici bych to určitě nechtěl :wink:

Napsal: úte srp 31, 2010 19:04:29
od Fugo
Je třeba to zkusit, taky jsem si říkal jaký to bude, zda to nebude moc ostrý, nedávkovatelný.... ale opak je pravdou ten stroj mě baví daleko víc. A konečně kdo mě zná tak ví že jsem trošku úchylnej na výkon, i když jsem to zatím vždy aplikoval na auta. Až bude čas a zbytečné finance půjdu do tohodle : http://www.aaperf.com/zx10r-kit.html sice je to zatím na model 04/05 ale dle výrobce se již 06/07 chystá.

Výkon 221PS a krouťák 94.5Nm a to vše na seriových vnitřnostech.

http://www.youtube.com/watch?v=P8dllVsV ... r_embedded

Napsal: úte srp 31, 2010 20:10:16
od Retro
Skvělé! No a co když člověk není úplně tak technický typ a chtěl by si koupit už sadu, jakou značku by jste doporučili? Díval jsem se na tu sadu Robymoto od Halbicha a cena je pro mě zbytečně vysoká (ikdyž možná vzhledem ke kvalitě adekvátní, ale třeba ne)...

Napsal: úte srp 31, 2010 20:58:06
od volkswagen
Tak ono to zase tak úplně přepálený není, když si vezmeš, že v ceně máš ty "rychlosti" tři. Někdo to musel vymyslet, namalovat, vyrobit. Není to z hrachoviny.... Holt jsme si nevybrali levného koníčka :-)

Napsal: úte srp 31, 2010 21:46:14
od Retro
S tím souhlasím, jen jsem psal že ta cena je zbytečná pro mne... co jsem se tak koukal, je toho v dnešní době docela dost, začíná to na pár stovkách a končí v řádu tisíců, ale jak zjistit co je slušné a co ne? Jedině zkušeností třeba někoho odsud. Ono se to lanko zasekne jen jednou :!:

Napsal: úte srp 31, 2010 22:00:58
od volkswagen
A máš recht chlape...

Napsal: úte srp 31, 2010 22:34:32
od KankX
kurna a ja mam pri cestovani na ZZR zcela opacny problem :roll: ... potreboval bych prodlouzit plyn abych mohl drzet treba rychlost 120km/h bez zbytecneho cukani, zavreny plyn a 1mm otevreny, protoze 2mm uz je 160km/h :wink: :lol:

Napsal: úte srp 31, 2010 22:46:28
od GEORG
já tohle řeším jednoduše, prostě chytnu plyn víc z vrchu a pak to pálí samo i bez těchto píčovinek :)
Stejně si myslím, že tyto forychtungy jsou na prd - KUba měl rychlopal na okruhovce a ještě ten den to sundal, protože nebyl schopný dávkovat plyn na výjezdu ze zatáčky, takže byl paradoxně pomalejší, než s normálním plynem.

Ale každému co chce, když nemáš do ničeho jiného strkat peníze, tak si kup klidně tu spleť řemenů, co byla v tom videu :)

G.

Napsal: úte srp 31, 2010 23:10:56
od Retro
Taky rada...

Napsal: stř zář 01, 2010 08:21:47
od Fugo
Rozměry jsem uvedl, jak to vypadá je zřejmé z odkazu na zx forum, takže není problém zajít za nějakým soustružníkem a ten to má během ca 2-3min hotovo ze silonu. Větší průměr již nelze použít pak právě zůstává plyn viset. Mám to namontováno 14dní a pohoda.

Co se týče přeplňování, je to zkrátka můj koníček. Stavěl jsem přeplňovaný bmw 750ial (krom jiných) a je to pěkně náročný koníček, jen do té přestavby padli tak 2 kilča, ale tenkrát mě to za to stálo, nějaký videa jsou na youtube "bmw750ialbiturbo".