Stránka 1 z 1
ZX-10R zkrácený plyn
Napsal: pon srp 30, 2010 15:20:38
od Fugo
jen to sem zkopíruju z m.cz ať to nemusím psát znovu.
Tak jsem nainstaloval zkrácení plynu, návod odtud:
http://www.zx-10r.net/forum/showthread. ... o+rifleman je tam k tomu ještě více témat včetně fotek.
Pro ty co si to chtějí udělat tak rozměry jsou: vnitřní díra 36,5mm vnější průměr 46mm a šířka 5mm, materiál silon, zkosení ke konci lanek od oka - náběh ca 6mm.
Pro 06/07 není třeba ničit matici na štelování lanek jak v tématech na zx foru píší, dále je třeba v horní části deklování heftu odbrousit či odseknout nálitek, stačí na straně k heftu.
Je to ca 20 min práce včetně soustružení.
Těším se na první nečekaný záda na silnici
Napsal: pon srp 30, 2010 21:04:34
od Elvis.
neco podobnyho sem kdysi vymslel na sestce... ale krouzek mi jeste nekde v krabici urcite lezi

nakonec sem se na to vyprd

Napsal: pon srp 30, 2010 22:32:26
od GEORG
já bých ten rychlopal nechtěl ani za prd, dávkování plynu se tím omezí na otevřeno nebo zavřeno. Najít cit na to, abys vyjel v náklonu ze zatáčky nebude nejlehčí. Myslím, že to bude tak na okruh a to ještě pro hoodně zkušené jezdce.
do běžného provozu to bude dobrý tak akorát pro jízdu po těch zádech.
G.
Napsal: úte srp 31, 2010 08:18:12
od Fugo
ono to až tak krátký udělat nejde i když by se mě to líbilo, vlastně se jen zkrátí dráha takže člověk nemusí při otočení plynu z polohy zavřeno do polohy max otevřeno mít zlomenou ruku v zápěstí či přehmatávat, tak jsem se k tomu dlouho odhodlával a pak jsem to zkusil a paráda, kdyby to šlo tak to zkrátím ještě více.
Napsal: úte srp 31, 2010 09:25:12
od volkswagen
Já mám na šestce zkrácený plyn od Robymoto a není to žádná hrůza. Dal jsem tam druhý nejkratší chod (v balení jsou 3 nebo 4). Výsledek je ten, že na plný plyn nemusím otočit rukojetí dvakrát dokola. Ale že by to bylo něco na záda to zase ne.
Napsal: úte srp 31, 2010 15:21:10
od Zdrahy
no já tu šestku měl a plyn jsem otočil najednou

dokonce jsem od Jawy panelky nejel na mašině, která by měla delší krok než by stačilo na jeden úchop. Chápu že na okruhu kde plyn funguje většinou zapnuto/vypnuto to má svoje opodstatnění, ale na silnici bych to určitě nechtěl

Napsal: úte srp 31, 2010 19:04:29
od Fugo
Je třeba to zkusit, taky jsem si říkal jaký to bude, zda to nebude moc ostrý, nedávkovatelný.... ale opak je pravdou ten stroj mě baví daleko víc. A konečně kdo mě zná tak ví že jsem trošku úchylnej na výkon, i když jsem to zatím vždy aplikoval na auta. Až bude čas a zbytečné finance půjdu do tohodle :
http://www.aaperf.com/zx10r-kit.html sice je to zatím na model 04/05 ale dle výrobce se již 06/07 chystá.
Výkon 221PS a krouťák 94.5Nm a to vše na seriových vnitřnostech.
http://www.youtube.com/watch?v=P8dllVsV ... r_embedded
Napsal: úte srp 31, 2010 20:10:16
od Retro
Skvělé! No a co když člověk není úplně tak technický typ a chtěl by si koupit už sadu, jakou značku by jste doporučili? Díval jsem se na tu sadu Robymoto od Halbicha a cena je pro mě zbytečně vysoká (ikdyž možná vzhledem ke kvalitě adekvátní, ale třeba ne)...
Napsal: úte srp 31, 2010 20:58:06
od volkswagen
Tak ono to zase tak úplně přepálený není, když si vezmeš, že v ceně máš ty "rychlosti" tři. Někdo to musel vymyslet, namalovat, vyrobit. Není to z hrachoviny.... Holt jsme si nevybrali levného koníčka

Napsal: úte srp 31, 2010 21:46:14
od Retro
S tím souhlasím, jen jsem psal že ta cena je zbytečná pro mne... co jsem se tak koukal, je toho v dnešní době docela dost, začíná to na pár stovkách a končí v řádu tisíců, ale jak zjistit co je slušné a co ne? Jedině zkušeností třeba někoho odsud. Ono se to lanko zasekne jen jednou

Napsal: úte srp 31, 2010 22:00:58
od volkswagen
A máš recht chlape...
Napsal: úte srp 31, 2010 22:34:32
od KankX
kurna a ja mam pri cestovani na ZZR zcela opacny problem

... potreboval bych prodlouzit plyn abych mohl drzet treba rychlost 120km/h bez zbytecneho cukani, zavreny plyn a 1mm otevreny, protoze 2mm uz je 160km/h

Napsal: úte srp 31, 2010 22:46:28
od GEORG
já tohle řeším jednoduše, prostě chytnu plyn víc z vrchu a pak to pálí samo i bez těchto píčovinek

Stejně si myslím, že tyto forychtungy jsou na prd - KUba měl rychlopal na okruhovce a ještě ten den to sundal, protože nebyl schopný dávkovat plyn na výjezdu ze zatáčky, takže byl paradoxně pomalejší, než s normálním plynem.
Ale každému co chce, když nemáš do ničeho jiného strkat peníze, tak si kup klidně tu spleť řemenů, co byla v tom videu
G.
Napsal: úte srp 31, 2010 23:10:56
od Retro
Taky rada...
Napsal: stř zář 01, 2010 08:21:47
od Fugo
Rozměry jsem uvedl, jak to vypadá je zřejmé z odkazu na zx forum, takže není problém zajít za nějakým soustružníkem a ten to má během ca 2-3min hotovo ze silonu. Větší průměr již nelze použít pak právě zůstává plyn viset. Mám to namontováno 14dní a pohoda.
Co se týče přeplňování, je to zkrátka můj koníček. Stavěl jsem přeplňovaný bmw 750ial (krom jiných) a je to pěkně náročný koníček, jen do té přestavby padli tak 2 kilča, ale tenkrát mě to za to stálo, nějaký videa jsou na youtube "bmw750ialbiturbo".