Stránka 1 z 1

Budíky na Z1000

Napsal: pon dub 05, 2010 13:50:11
od marko88
Zdravím všechny, právě jsem se tady registroval a doufám, že mezi relativně (?) normální lidi ...
Nikde jsem ve fóru nenašel, že by se dříve řešil tento problém, takže se chci zeptat:
Koupil jsem před 2 týdny Zeda (2005), budíky píšou úplné nesmysly, neukazují otáčky, rychlost ... ale při otočení klíče všechno najede a načte se ... Bylo to u elektrikáře, nevěděl si rady. Minulý majitel se dušoval, že na podzim (než vyndal baterku) to bylo v naprostém pořádku ... Hmmm? Nemáte s tímhle někdo zkušenost?? Případně, kdyby to nešlo opravit, dá se někde sehnat neoriginál (18 litrů se mi za nový určitě dát nechce)?
Dík za info. Martin

Napsal: pon dub 05, 2010 20:35:19
od milda
Určitě Ti kluci poradí.....

Jen doufám,že jsi i Ty "normální",když už ses nám tu zaregistroval.... :lol:

Napsal: pon dub 05, 2010 20:54:41
od Dak
Pokud fakt předtím fungovali, tak bych zkontroloval šecky konektory.

Napsal: pon dub 05, 2010 21:17:59
od Zdrahy
Daku, pokud na to koukal elektrikář, pokud teda nebyl úplně ožralej, nebo úplně blbej, tak konektory asi prohlídnul :) Buď prodejce kecal, nebo tomu chybí vstupní signály. Logicky vzato - když otočíš klíčkem v zapalování, pustíš napájecí napětí. Budíky udělaj ten cirkus a potom čekají až se začne točit motor a motorka se rozjede - no a tyhle data tam už zkrátka nedojdou. Buď zkus někoho kdo rozumí elektrice na motorkách (borec kterej ti natáhnul dvoulinku k zásuvce pro pračku v koupelně na to nebude ten pravej :) ), nebo to dej do servisu. Pokud ti v servisu řeknou, že budíky jsou KO, vrať to prodejci :wink: nejspíš to ale bude vážně nějaká prkotina - chce to jen měřit a měřit :wink:

Napsal: úte dub 06, 2010 08:41:15
od MARTY
zdrahy ty to dycky napises tak ze uz neni co dodat...
nez se v tom pokoutne pitvat a predavat z ruky do ruky je lepsi to resit opravdu u toho kdo tomu rozumi a jen jednou,...kazdej nezzdarnej zasah z ruky do ruky je k hovnu...
nebydlis tak daleko od Brna a pokud tam neumi tak tady ti to zajistim za velmi slusne penize... :wink:

Napsal: úte dub 06, 2010 21:07:00
od Dak
Zdrahy píše:Daku, pokud na to koukal elektrikář, pokud teda nebyl úplně ožralej, nebo úplně blbej, tak konektory asi prohlídnul :) Buď prodejce kecal, nebo tomu chybí vstupní signály. Logicky vzato - když otočíš klíčkem v zapalování, pustíš napájecí napětí. Budíky udělaj ten cirkus a potom čekají až se začne točit motor a motorka se rozjede - no a tyhle data tam už zkrátka nedojdou. Buď zkus někoho kdo rozumí elektrice na motorkách (borec kterej ti natáhnul dvoulinku k zásuvce pro pračku v koupelně na to nebude ten pravej :) ), nebo to dej do servisu. Pokud ti v servisu řeknou, že budíky jsou KO, vrať to prodejci :wink: nejspíš to ale bude vážně nějaká prkotina - chce to jen měřit a měřit :wink:
Zdrahy myslel sem všecky konektory! Nejen na budíkách. Pokud teda správně chápu že měl u toho elektrikáře jen ty budíky.

Napsal: úte dub 06, 2010 21:16:29
od volkswagen

Napsal: úte dub 06, 2010 21:36:52
od Zdrahy
Jak už jsem psal - jestli budíky provedou ten cirkus na začátku, předpokládám že by nemusely být v čudu. Pokud se nepletu, měla by to být nějaká forma autodiagnostiky, kdy napájecí napětí udělá křivku do vstupů - od nula po max a budíky se tak načtou. Hledal bych proč do toho nelezou vstupy :wink:

Napsal: úte dub 06, 2010 22:23:32
od KankX
no v prispevku pise " budíky píšou úplné nesmysly" ... ze by nekdo nejak zprehazel konektory, vim ze by to nemelo jit, ale lidi dokazou divy ;-)

Napsal: úte dub 06, 2010 23:51:04
od misak39
měřit-to je ono. Já bych hledal chybu v kostření.

Rozbité budíky na Z1000

Napsal: stř kvě 26, 2010 10:45:05
od ssstanda
Ahoj, nechtěl jsem zakládat nové téma, zkusím napsat sem. Mám Z1000 r. 2005. Při pádu jsem rozbil budíky. Přesněji ten displej. Diody normálně fungujou, ale nemám informace o rychlosti, otáčkách, palivu, teplotě, prostě nic, protože krystalky jsou rozsypaný. Použitej originál nemůžu nikde najít, s ebay nemám žádný zkušenosti a má jazyková vybavenost je mizerná, takže z toho mám trochu strach.
Můj dotaz tedy je - lze použít budíky z jiné kawy (např. 636, který mi nabízí kamoš) ? Konektor třeba bude jinej, ale to se snad dá přepojit. Je tam samozřejmě třeba taky jinej rozsah otáček atd. Ale jak se potom zapojujou univerzální přístrojovky (třeba tahle http://www.mlmoto.cz/-el-budiky/pristro ... -digitalni )? Taky tam musí být nějaká možnost úpravy, ne?