Stránka 1 z 1

Změna sek.převodu - zajímavé stránky

Napsal: úte led 13, 2009 11:16:24
od milda
http://www.gearingcommander.com/

nastavení dle moto,standartní převody,rychlosti v závislosti kvat -otáčky

změny přev.poměru a následná změna kvalt otáčky...

a další

Jak říkám-zajímavé,poučné a možná se to někomu bude hodit...

Edit: a to koukám,že to je můj výroční příspěvek-1200 ks!! ZRX 1200!!! :twisted: :shock:

Napsal: úte led 13, 2009 20:18:06
od KankX
vidis to, vyrocni a pritom je vlastne starej... tyhle stranky tady asi pred rokem a pul daval Zubr ;-) Ty stranky jsou dobre, jen ty motocykly v databazi zadavaji sami uzivatele a tak nemusi vzdy odpovidat skutecnosti (to je jen upozorneni :-) )

Napsal: úte led 13, 2009 21:03:39
od Zdrahy
Tak dlouho to není :wink: dával to sem asi před rokem..
To je ale jedno, protože tenhle prográmek se neztratí.
Můj osobní názor je asi tak - hrát si s převodem má smysl pro někoho kdo jezdí na okruhu (například kluci si měnili převod kvůli lepšímu využití kvaltů na 6kách).
Potom si to tam dávaj magoři, aby mohli na pumpě na Dubí říkat - "mám tam woe tenhle pávrkomandr, celýho akrapa, jinej primár... má to nejmíň 230koní woe, to je pila woe" Většinu času ty motorky stojí na pumpě na Dubí, nebo v Mělníku, no a za čas jsou ke koupi s leštěným rámem u Pavelky v Olomoucu jako "pane nepadená, po starším pánovi z německa, ten se vo to staral..." :lol:
U většiny motorek pro většinu jezdců v tom nevidím smysl :wink:

Napsal: úte led 13, 2009 21:33:01
od milda
Tak se omlouvám,že se opakuju,myslel jsem ,co jsem to neobjevil.... :oops:

Ale třeba to taky někomu uteklo,jako mě,ten Zubrův příspěvek.

Jinak se mi zdá,že sem teď moc nechodí? Doufám,že je O.K.

Napsal: úte led 13, 2009 21:49:15
od Zdrahy
nemáš proč se omlouvat - tenhle prográmek se vážně neztratí!
No a doufám, že Tom se nám taky nikde nezatoulal a že se tady zase brzy ukáže.

Napsal: úte led 13, 2009 22:08:58
od KankX
nemyslel jsem to zle :-) ... jen jsem se zminil

P.S.: jo a ZRX 1200 tam ma blbe max. otacky (v presetech), takze max rychlosti na jednotlive stupne nesedi ! :!:

rozloučení s řetězovkou...

Napsal: čtv led 15, 2009 15:16:23
od Ladis

Napsal: čtv led 15, 2009 16:56:08
od misak39
hezký-za 40 litrů mám 10 zlatejch řetězovek DID, a když jeden řetěz vydrží pouhopouhých 20 t km, vychází mi 200 t km-spotřeba tak na 12 let. :shock: Hezký, ale na prd. :D

Napsal: čtv led 15, 2009 17:10:15
od Ladis
misak39 píše:Hezký, ale na prd. :D
Jak hovoříš... ;)

Napsal: pát led 16, 2009 09:20:05
od Motors
Ale musí to být pohoda to nemazat a nešpinit se od řetězu. Jako pálka to je, po spadnutí cen pomalu cena mé motorky :) Myslím že by se to dalo udělat i levněji :)

Napsal: pát led 16, 2009 10:33:50
od volkswagen
Musíš upravit hnanou hřídel převodovky, spoustu věcí...

Napsal: pát led 16, 2009 10:40:54
od Z.
Musíš/nemusíš. Výstupní hřídel by se snad ani upravovat nemusela, spíš bude třeba udělat místo pro řemen a řemenici na výstupu z převodovky - odfrézovat něco matroše ze skříně převodovky a víka. Stejně těch 36000 za materiál je trochu hodně.

Re: Změna sek.převodu - zajímavé stránky

Napsal: pát led 16, 2009 11:45:30
od mojky
[quote="milda"]http://www.gearingcommander.com/

nastavení dle moto,standartní převody,rychlosti v závislosti kvat -otáčky

změny přev.poměru a následná změna kvalt otáčky...

a další

Velmi zajímavé,právě uvažuji o výměně řetězové sady.V Německu tam namontovali větší rozetu (42). Pro jízdu ve městě a v koloně dobré, spotřeba je také zajímavá (3,8/6,7 L) . Nevím co to udělá když tam dám originál 15/40.:roll: