Kawa ZX-6R
Napsal: čtv říj 30, 2008 17:20:51
Čau klucí potřeboval bych poradit jak seřídit karburátory na ZX-6R r.v.98.Pořád se to uchcává a škytá to.Popř.poraďte co s tím.Děkuji za rady a postřehy
Stáhni si manuál nejlépe i na ročník 2000/2001 a vyměň si palivový filtr stoji kolem 500 Kč. Moje ZX-6R r.v.98 nešlo seřídit podle manuálu pro 1998/99 (motor nedržel volnoběh) ale po seřízení dle jiného manuálu (2000/2001) jezdí výborně (povolit asi o 2 a 1/2 ot.). Spotřeba 4 až 7 L !KawaZX-6 píše:Čau klucí potřeboval bych poradit jak seřídit karburátory na ZX-6R r.v.98.Pořád se to uchcává a škytá to.Popř.poraďte co s tím.Děkuji za rady a postřehy
Jo to borec.Já sem mu dělal elektriku ale teď potřebujeme doladit ten motor.Poraďte s tou karburací.Díkyvolkswagen píše:Kurva to je krásná práce! Jediná otázka - proč se to tu objevuje až teď????
Díky za radu zkusíme to.A ještě se zeptám.Když je čerpadlo připojený k obvodu tak se dá normálně profouknout=je průchozí ale jakmile odpojím konektor tak se nějak uzavře a je neprůchozí.Je to správně nebo ne??Děkuji za odpovědDak-Ninja píše:Tak já sem mněl r.v. 96 a tam sem žádný přepad nemněl. Myslím že u vašich karbců taky není. Navíc Kawa pracuje s přetlakem a tam by přepad jaksi neprospěl. Záleží jaké máte čerpadlo. To nesmí přetlačit plováky. Origo čerpadlo čerpalo jen při chodu motoru tzn. když se motor točil. Možná být vama bych vyzkoušel jestli motor běží bez toho čerpadla normálně. Dá se to tak, že napojíte benzín do karbců např. od plastikové flašky od sodovky. Do vršku zalepte trubičku, na ní nasaďte hadičku, láhev dejte o něco výš než sou karbce a nastartujte. Pokud motor povalí normálně, tak je chyba v čerpadle. Pokud ne tak hledejte chybu jinde, např. zaseknutý plovák nebo netěstnost jehly. Jinak čerpadlo se dá omezit elektronicky a jsou k tomu i el. obvody.
Jo to je mi jasný jak funguje membránový čerpadlo ale je mi divný že je při odpojení neprůchozí.Zkusíme to bez něj a uvidí se.Zatim díky.Měj seDak-Ninja píše:Tak to čerpadlo je asi membránové (nemněl sem ho rozdělané tak to nevím na 100%) a membránové čerpadlo fuguje na principu elektromagnetu, pružiny a gumové membrány. Elektromagnet přítáhne membránu (nasaje) pak vypne a pružina ju stlačí zpět (vytlačí) takže prod do něj je stejnosměrný - přerušovaný. Možná to pochopíš z obrázku. (je to jen nákres)
Díky za pochvalu.A k těm svodům si myslim že na ten verolex už je to brutalita sama o sobě takže to bude každopádně dost rychlý.O to se opřeš a převrhneš to jednou rukou, takže se bude muset brzo dobržďovat před zatáčkou.Nadruhou stranu čím déle to pojede tím déle bude kámoš na světe, ptž jestli to pošle tak ho s toho nikdo nedostaneJirka_Z píše:Je to podle me tak jak rika Dak, kazdopadne nadherna prace - to se musi pochvalilt a srdce musi "zaplesat" kdyz tohle vidi, kazdopadne kdyz jsem vyidel ty vyfukovy svody... bude to chtit dost ladeni aby ten motor bezel "naplno"...Kazdopadne preju hodne zdaru...
jooooooo, je to krááááása....KawaZX-6 píše:Díky za radu.Kámoš postavil verolex s tímto motorem a nějak to nemůžeme rozpohybovat.Zdá se nám že to tam čerpadlo moc tlačí a uchcává se to.Nemá mít benzínový čerpadlo nějaký relé nebo běží pořád a přebytek paliva jde do přepadu??Motor chytne, drží volnoběh a když se mu přidá tak to chcípne a z výfuku jde mlhovina(směs).Pak se musí zavřít benzín a zkoušet startovat a po chvíli to zase chytne.Prosím poraďte jak to poštelovat.Díky moc