Stránka 1 z 3

Kawa ZX-6R

Napsal: čtv říj 30, 2008 17:20:51
od KawaZX-6
Čau klucí potřeboval bych poradit jak seřídit karburátory na ZX-6R r.v.98.Pořád se to uchcává a škytá to.Popř.poraďte co s tím.Děkuji za rady a postřehy

Re: Kawa ZX-6R

Napsal: sob lis 01, 2008 23:45:00
od mojky
KawaZX-6 píše:Čau klucí potřeboval bych poradit jak seřídit karburátory na ZX-6R r.v.98.Pořád se to uchcává a škytá to.Popř.poraďte co s tím.Děkuji za rady a postřehy
Stáhni si manuál nejlépe i na ročník 2000/2001 a vyměň si palivový filtr stoji kolem 500 Kč. Moje ZX-6R r.v.98 nešlo seřídit podle manuálu pro 1998/99 (motor nedržel volnoběh) ale po seřízení dle jiného manuálu (2000/2001) jezdí výborně (povolit asi o 2 a 1/2 ot.). Spotřeba 4 až 7 L ! :P
http://www.tanga-moteurs.ro/service/

Napsal: úte lis 04, 2008 16:09:09
od KawaZX-6
Díky za radu.Kámoš postavil verolex s tímto motorem a nějak to nemůžeme rozpohybovat.Zdá se nám že to tam čerpadlo moc tlačí a uchcává se to.Nemá mít benzínový čerpadlo nějaký relé nebo běží pořád a přebytek paliva jde do přepadu??Motor chytne, drží volnoběh a když se mu přidá tak to chcípne a z výfuku jde mlhovina(směs).Pak se musí zavřít benzín a zkoušet startovat a po chvíli to zase chytne.Prosím poraďte jak to poštelovat.Díky moc
Obrázek

Obrázek

Napsal: úte lis 04, 2008 16:20:26
od volkswagen
Kurva to je krásná práce! Jediná otázka - proč se to tu objevuje až teď???? :-)

Napsal: úte lis 04, 2008 17:09:36
od KawaZX-6
volkswagen píše:Kurva to je krásná práce! Jediná otázka - proč se to tu objevuje až teď???? :-)
Jo to borec.Já sem mu dělal elektriku ale teď potřebujeme doladit ten motor.Poraďte s tou karburací.Díky

Napsal: úte lis 04, 2008 17:16:07
od Elvis.
Hukoooooooooooooooot! Sorry za OT. Hele, s kym by jezdil na okruhu? S autama nebo motorkama? Papiry to ma predpokladam z motorky, ale spis by to paslo mezi auta :-D No hned bych se svez...

S karburaci by poradil treba zubr, ale ten se tu posledni dobou moc neukazuje. Kuci poradte kdo jeste by moh pomoct???

Napsal: úte lis 04, 2008 17:35:32
od Dak
Tak já sem mněl r.v. 96 a tam sem žádný přepad nemněl. Myslím že u vašich karbců taky není. Navíc Kawa pracuje s přetlakem a tam by přepad jaksi neprospěl. Záleží jaké máte čerpadlo. To nesmí přetlačit plováky. Origo čerpadlo čerpalo jen při chodu motoru tzn. když se motor točil. Možná být vama bych vyzkoušel jestli motor běží bez toho čerpadla normálně. Dá se to tak, že napojíte benzín do karbců např. od plastikové flašky od sodovky. Do vršku zalepte trubičku, na ní nasaďte hadičku, láhev dejte o něco výš než sou karbce a nastartujte. Pokud motor povalí normálně, tak je chyba v čerpadle. Pokud ne tak hledejte chybu jinde, např. zaseknutý plovák nebo netěstnost jehly. Jinak čerpadlo se dá omezit elektronicky a jsou k tomu i el. obvody.

Napsal: úte lis 04, 2008 17:59:09
od KawaZX-6
Dak-Ninja píše:Tak já sem mněl r.v. 96 a tam sem žádný přepad nemněl. Myslím že u vašich karbců taky není. Navíc Kawa pracuje s přetlakem a tam by přepad jaksi neprospěl. Záleží jaké máte čerpadlo. To nesmí přetlačit plováky. Origo čerpadlo čerpalo jen při chodu motoru tzn. když se motor točil. Možná být vama bych vyzkoušel jestli motor běží bez toho čerpadla normálně. Dá se to tak, že napojíte benzín do karbců např. od plastikové flašky od sodovky. Do vršku zalepte trubičku, na ní nasaďte hadičku, láhev dejte o něco výš než sou karbce a nastartujte. Pokud motor povalí normálně, tak je chyba v čerpadle. Pokud ne tak hledejte chybu jinde, např. zaseknutý plovák nebo netěstnost jehly. Jinak čerpadlo se dá omezit elektronicky a jsou k tomu i el. obvody.
Díky za radu zkusíme to.A ještě se zeptám.Když je čerpadlo připojený k obvodu tak se dá normálně profouknout=je průchozí ale jakmile odpojím konektor tak se nějak uzavře a je neprůchozí.Je to správně nebo ne??Děkuji za odpověd

Napsal: úte lis 04, 2008 20:34:42
od Dak
Tak to čerpadlo je asi membránové (nemněl sem ho rozdělané tak to nevím na 100%) a membránové čerpadlo fuguje na principu elektromagnetu, pružiny a gumové membrány. Elektromagnet přítáhne membránu (nasaje) pak vypne a pružina ju stlačí zpět (vytlačí) takže prod do něj je stejnosměrný - přerušovaný. Možná to pochopíš z obrázku. (je to jen nákres)


Obrázek

Napsal: úte lis 04, 2008 20:46:50
od Jirka_Z
Je to podle me tak jak rika Dak, kazdopadne nadherna prace - to se musi pochvalilt a srdce musi "zaplesat" kdyz tohle vidi, kazdopadne kdyz jsem vyidel ty vyfukovy svody... bude to chtit dost ladeni aby ten motor bezel "naplno"... ;-) Kazdopadne preju hodne zdaru... ;-)

Napsal: úte lis 04, 2008 20:49:39
od KawaZX-6
Dak-Ninja píše:Tak to čerpadlo je asi membránové (nemněl sem ho rozdělané tak to nevím na 100%) a membránové čerpadlo fuguje na principu elektromagnetu, pružiny a gumové membrány. Elektromagnet přítáhne membránu (nasaje) pak vypne a pružina ju stlačí zpět (vytlačí) takže prod do něj je stejnosměrný - přerušovaný. Možná to pochopíš z obrázku. (je to jen nákres)


Obrázek
Jo to je mi jasný jak funguje membránový čerpadlo ale je mi divný že je při odpojení neprůchozí.Zkusíme to bez něj a uvidí se.Zatim díky.Měj se

Napsal: úte lis 04, 2008 20:56:09
od KawaZX-6
Jirka_Z píše:Je to podle me tak jak rika Dak, kazdopadne nadherna prace - to se musi pochvalilt a srdce musi "zaplesat" kdyz tohle vidi, kazdopadne kdyz jsem vyidel ty vyfukovy svody... bude to chtit dost ladeni aby ten motor bezel "naplno"... ;-) Kazdopadne preju hodne zdaru... ;-)
Díky za pochvalu.A k těm svodům si myslim že na ten verolex už je to brutalita sama o sobě takže to bude každopádně dost rychlý.O to se opřeš a převrhneš to jednou rukou, takže se bude muset brzo dobržďovat před zatáčkou.Nadruhou stranu čím déle to pojede tím déle bude kámoš na světe, ptž jestli to pošle tak ho s toho nikdo nedostane :D :D Díky za další postřehy.

Napsal: úte lis 04, 2008 22:41:53
od Dak
Když to čerpadlo odpojíš tak ta pružina tu membránu přitlačí ke stěně tak, že vlastně těsní a nedovolí protéc benzínu zpět.

Napsal: stř lis 05, 2008 07:57:11
od Koren
KawaZX-6 píše:Díky za radu.Kámoš postavil verolex s tímto motorem a nějak to nemůžeme rozpohybovat.Zdá se nám že to tam čerpadlo moc tlačí a uchcává se to.Nemá mít benzínový čerpadlo nějaký relé nebo běží pořád a přebytek paliva jde do přepadu??Motor chytne, drží volnoběh a když se mu přidá tak to chcípne a z výfuku jde mlhovina(směs).Pak se musí zavřít benzín a zkoušet startovat a po chvíli to zase chytne.Prosím poraďte jak to poštelovat.Díky moc
Obrázek

Obrázek
jooooooo, je to krááááása.... 8) 8) 8)

Napsal: stř lis 05, 2008 10:24:24
od Tilda
ty kraaaso, kdy zacne hromadna vyroba? :jerk: