Stránka 1 z 2

Z 750 vlneni

Napsal: úte črc 15, 2008 21:32:52
od plisken
Zdravim,potreboval bych par nazoru.Dnes sem se vratil z vyjizdky a stala se mi takova vec.kdyz sem jel po dalnici tak kdyz sem prekracoval 190 km/h tak se mi zacala motka vlnit.Jakoby vybrovalo rizeni.Jel sem sam.Zadni tlumic mam trochu pritvrzenej protoze jezdim dost ve dvou.(puze pruzinu) Mel sem strach dal pridat a tak sem radeji ubral.Nevite nekdo cim by to vlneni mohlo byt.Do te rychlosti motka posloucha na slovo.Nemel sem zadne zavazadlo.Diky za rady.

vlneni

Napsal: stř črc 16, 2008 11:29:34
od PeťasZ750
Mně se taky jednou rozvlnila při cca 220 kmh a musel jsem urychleně zpomalit, abych zachránil čistotu spodního prádla - bylo to bez zavazadel a na rovné silnici (vlastně dálnici). Asi to byl jen vítr ze špatnýho směru, kterej tomu dal počáteční impuls a už to nešlo uklidnit.
Pak jsem vytočil 6ku až do omezovače a bez problému, takže problém nebyl primárně v motorce.

Napsal: stř črc 16, 2008 13:13:45
od Ladis
Stalo se mi něco podobnýho a taky mě to dost vyděsilo! Nakonec se ale ukázalo, že stačí jen určitá rychlost, pak směr a rychlost větru (většinou na odkrytých úsecích) a dělá to fakt psí kusy! :evil: Voňafka s dobře nafouklejma gumama a seřízeným podvozkem, jakou máš ty, by ti tohle sama od sebe neměla dělat, takže snad jen bacha na fujavec! ;)

Vítr

Napsal: stř črc 16, 2008 14:17:02
od Uncle
No jo, když jezdíš s větrem o závod, tak se ten vítr může naštvat že jsi rychlejší a začne nesportovně "strkat" :lol: :lol:
Na to bacha, ať nezvyšujeme statistiky, takovýhle rozvlnění je i někde mezi videjkama tady na stránkách. Můžeš se kouknout, jak to mohlo dopadnout. :!:

Re: Vítr

Napsal: stř črc 16, 2008 16:06:45
od PeťasZ750
Uncle píše:No jo, když jezdíš s větrem o závod, tak se ten vítr může naštvat že jsi rychlejší a začne nesportovně "strkat" :lol: :lol:
Na to bacha, ať nezvyšujeme statistiky, takovýhle rozvlnění je i někde mezi videjkama tady na stránkách. Můžeš se kouknout, jak to mohlo dopadnout. :!:
Myslíš tohle video? Tak takhle nějak to skoro bylo. :D

Napsal: stř črc 16, 2008 20:16:07
od plisken
Dekuji moc za nazory,nejezdim bezne tak rychle sem spis na kochani.Ten vitr me taky napadl ale porad sem si rikal ze v te rychlosti ten vitr nebude delat paseku.Taky me napadlo ze to ma seriditelny podvozek a je standartne nastavenej na nejakych 68 kg.Ja mam 90 tak sem si nechal pritvrdit zadek ale na predni tlumice sem nesahl tak jestli by nechtel taky pritvrdit.ale jak rikam do te rychlosti je jak beranek.rozhodne statistiky rozsirovat nechci.Zadni pneu je celkem sjeta rovnomerne,sice mala ploska veprostred je protoze jezdim vic rovne nez v zatackach ale nic hroznyho.

Napsal: stř črc 16, 2008 21:09:56
od tomson
Taky se mi zda ze mi to v zatackach plave a nejak to ujizdi tak jsem slysel ze by se mel ten zadek pritvrdit ale nez jsem se k tomu rozhodl to udelat tak jsem pozadal o radu naseho odbornika Zubra TEN MI ZDELIL ZE POPDVOZEK JE NASTAVEN ...OK...A NEMAM SE V TOM HRABAT ZE TO JE VE STYLU JIZDY U ZACATECNIKU TAK JSEM HO POSLECHL JELIKOZ JE TO TRIDA A BUDU SE UCIT JEZDIT A JEZDIT.TOZ TAK ASI...JO A TAKY SE MI STALO TO CO TOBE...HNED JSEM UBIRAL ALE DAVAM TOMU ZA VINU...VICHR JE VICHR.

Napsal: stř črc 16, 2008 21:19:30
od KankX
tak si to tady procitam a nestacim valit oci :shock: na nove Z750 jsem sice nejezdil ale ze by mi Z1000 treba jen naznakove nekde zaplavalo at uz ve vysoke rychlosti nebo v zatacce, to se mi fakt nestalo a to ani tehdy, kdyz jsem se z ni snazil vyzdimat co to da... i ve 250km/h byla Z1000 absolutne v pohode akorat ja jako ridic jsem se uz moc v pohode necitil, proudici vzduch se mnou cloumal tak ze kdybych pevne drzel riditka tak snad budu litat po silnici v sinusovkach ;-) Mozna to by mohlo byt to plavani, rozhozeni motorky lehkym skubanim riditek v rytmu narazu vetru do tela, nebo na nasich dalnicich dokazi motorku slusne rozhodit vyjete koleje, kterych je u nas na dalnicich vyjeto pozehnane... :idea:

Napsal: stř črc 16, 2008 21:26:24
od plisken
tomson píše:Taky se mi zda ze mi to v zatackach plave a nejak to ujizdi tak jsem slysel ze by se mel ten zadek pritvrdit ale nez jsem se k tomu rozhodl to udelat tak jsem pozadal o radu naseho odbornika Zubra TEN MI ZDELIL ZE POPDVOZEK JE NASTAVEN ...OK...A NEMAM SE V TOM HRABAT ZE TO JE VE STYLU JIZDY U ZACATECNIKU TAK JSEM HO POSLECHL JELIKOZ JE TO TRIDA A BUDU SE UCIT JEZDIT A JEZDIT.TOZ TAK ASI...JO A TAKY SE MI STALO TO CO TOBE...HNED JSEM UBIRAL ALE DAVAM TOMU ZA VINU...VICHR JE VICHR.
Me to pritvrzoval mechanik primo v Asku v Brne,kdyz sem mu rekl ze budu jezdit ve dvou.Zacatecnik nema jezdit 190 to je jasny ale kdyz pak pridas a rozvlni se ti to tak to neni dobry.

Napsal: čtv črc 17, 2008 07:58:31
od Jirka_Z
Ja musim zase souhlasit s KankXem (ikdyz uz je mi to skoro blby :lol: - ale podle me ma pravdu) Dnesni moderni motorky se nekyvou ani nevlnej, Tipnul bych to bud na ten vitr (obcas je fakt neprijemnej kdyz vi jak ma fouknout...) a nebo ty vyjety koleje ty me taky obcas rozhodej...

ano!

Napsal: čtv črc 17, 2008 08:57:22
od 666S999
Jirka_Z píše:Ja musim zase souhlasit s KankXem (ikdyz uz je mi to skoro blby :lol: - ale podle me ma pravdu) Dnesni moderni motorky se nekyvou ani nevlnej, Tipnul bych to bud na ten vitr (obcas je fakt neprijemnej kdyz vi jak ma fouknout...) a nebo ty vyjety koleje ty me taky obcas rozhodej...
při větších rychlostech zatěžovat víc přední kolo (princip vznášedlo: odporem těla se předek odlehčuje...) a pak "české rygóly" - vyjeté koleje zametou s motorkou víc než s autem!!!

Napsal: sob črc 19, 2008 10:36:07
od Honza-Zed
Neco podobneho mi delalo taky Zetko... Pri tempu 200 a vice se odlehcilo predni kolo a motorka byla hur ovladatelna...
Kdyz jeste zafouka vitr, tak jsem toho mel plne ruce...

Tyhle stroje nejsou delane na podobne rychlosti...

Napsal: sob črc 19, 2008 19:26:35
od KankX
Honza-Zed píše:Neco podobneho mi delalo taky Zetko... Pri tempu 200 a vice se odlehcilo predni kolo a motorka byla hur ovladatelna...
Kdyz jeste zafouka vitr, tak jsem toho mel plne ruce...

Tyhle stroje nejsou delane na podobne rychlosti...
to jsou kecy... tohle mi delala ZR7 ale u noveho Z po tom nejsou ani pamatky, 250 naprosto v pohode!

Napsal: ned črc 20, 2008 11:54:29
od plisken
Dekuji vsem za zkusenosti a nazory.Bohuzel to bylo zapricineno tlakem v pneu.Sam sem strasne prekvapeny ale je to skutecnost.Nevim jestli jen Ztko nebo vsechny motky jsou tak moc nachylne na nizky tlak v pneu.Na sve motce poznam podhusteni i o 1,5 baru.mel sem podhusteny gumy ale jen o trochu.Vcera sem testoval znovu po dofouknuti a 190 jak nic a bez vlneni.Holt sem poucenej a budu kontrolovat tlak asi kazdou vyjizdku.Necekal sem ze desetina udela takovou zmenu.omlouvam se za zbytecne vlakno.Zdar vsem.

Napsal: ned črc 20, 2008 13:23:47
od Honza-Zed
KankX píše:
Honza-Zed píše:Neco podobneho mi delalo taky Zetko... Pri tempu 200 a vice se odlehcilo predni kolo a motorka byla hur ovladatelna...
Kdyz jeste zafouka vitr, tak jsem toho mel plne ruce...

Tyhle stroje nejsou delane na podobne rychlosti...
to jsou kecy... tohle mi delala ZR7 ale u noveho Z po tom nejsou ani pamatky, 250 naprosto v pohode!
Tak fakt nevim, mozna to nove Zetko nedela diky novemu ramu a bocnich vyztuhach...
Moje Zetko, ktere melo tlak v pneu v poradku, nechytlo zadnou velkou ranu, to proste delalo a hotovo...