Stránka 1 z 1
VN 800 škube
Napsal: úte led 29, 2008 08:38:35
od DaliSS
zdar, nevite nekdo cim by to mohlo byt? kdyz to nastartuju(upe v pohode na prvni sup) tak to necham prohrat, projedu to aby to bylo fakt zahrate, no a stejne kdyz mam male otacky a chci rychle pridat, tak to ma tendenci prvne jakoby uplne vynechat, takze to skubne a az se to rozkula na ty stredni tocky tak to jede upe bez problemu, i kdyz pridam tak to jede pekne v pohode proste no problem, ale jakmile to zase snizim na ty maly tocky a pridam tak to zas skubne ble kdyz tam je treba jednicka a popojizdim tak mi to sem tam prdne do vyfuku, kdyz tam mam jenom volnobeh tak je to pohoda pekne si to brumla zadny kolisani a kdyz to zkusim protocit na neutral tak se vytaci ochotne a bez problemu zadny zadrhavani(retez je natahnutej dobre, takze tim to za jizdy nebude) dela to uz delsi dobu, tak sem si myslel, ze je to svickama, tak sem je vymenil, ventili sou serizeny a hadicky by meli vsude tesnit dobre podle kontroly, vzduchac sem profouknul, jinak vejfuky sou navrtane, napadla me jedine spatna smes nebo spatna akceleracni pumpicka kdyz to dela jenom pri ostrejsim otoceni plynu, tak vy na to? diky za kazdou radu

Napsal: úte led 29, 2008 15:30:42
od Dak
Zkontrolovat podtlaky. Tak se motor chová většinou když sou karbce hooodně rozhozené.
Napsal: úte led 29, 2008 18:25:26
od DoktorZRX
Já bych to viděl taky na karbec, už podle toho střílení tam jde moc benzinu a nebo svíčky. Ten benzin je dusí

Napsal: úte led 29, 2008 18:48:33
od MMKS
mě to dělala slabá baterka. Při nízkých otáčkách nestíhala dobíjet a špatně to házelo jiskru, takové to popojíždění krokem, po kruháči atd. Občas škubala, občas střelil výfuk, stačilo přidat a jela jak pila. Taky mě pak špatně chytala za tepla.
Napsal: stř led 30, 2008 19:16:23
od Milan X
Mě to dělá jen ,když je to studené po zahřátí OK, mám tam laďáky

vidím problém v tom ,že to chce seřídit podtlak karbece a velikost trisky většinou nutná k ladákům v tvém případě vyvrtané díry ve vyfuku změna tlaku ve vyfuku . Nebo karbec vyčistit trisky a skontrolovat podtlakovou hadičku otvírání ventilu nádrže jestli to stíhá zaplavovat karbec při nízkých otáčkách a hladinu v plovákové komoře. Popřípadě skus odmotovat vzduchový filtr a skus to projet bez něj po zahřátí pokud to bude Ok tak je filtr kaput víměna každých 12000 Km.
Tady máš odkaz jak na karbec je to sise montáž DYNOJETU , ale vidíš kde je hlavní triska jsou to německé stránky o VNkách.
http://www.vulcan800.de/dyno/dyno.html
Ješte rozborka karbece.

Napsal: pon úno 04, 2008 15:06:25
od DaliSS
Takže díky všem za rady. Moto už zas brumlá tak jak má. Trochu se s tím pohýbalo, zahřálo a zas jede
