Stránka 1 z 5

ZRX - nastavení podvozku

Napsal: čtv kvě 31, 2007 19:15:53
od MMKS
Pánové sice mám stažený amuál ale moc moudrý z toho nejsem. Může prosím popsat někdo funkci a jak nastavit všechny ty šrouby na předku i zadku. Návody sice existují, ale používají termíny, tkeré mě jako laikovy nic moc neřeknou. Napíklad mě se předek zdá dost měkký a zanořuje se dost už při samotném nasednutí. Jak a s čím si pohrát? atd. Dík za každou radu či vysvětlení funkce

Napsal: čtv kvě 31, 2007 23:18:28
od DoktorZRX
Zkus zašroubovat o stejnej kus tu matku na řidítkách, myslím že to je na 17ku klíč, to by mělo pomoct :wink:

Napsal: čtv kvě 31, 2007 23:50:09
od $kuba$
Pěkně je to vysvětlený v MOTOCYKLU 5/2007

Napsal: čtv kvě 31, 2007 23:56:36
od milda
Teda Doktore,nic ve zlym,ale to nebyla vyčerpávající odpověď!!! :lol:

Myslím,že by bylo docela zajímavý,kdyby sem všichni Rexaři napsali s jakým nastavením jezdí.

Např.jízda:1) sólo
2)ve dvou
3)okruh.....

Pokud tedy někdo nastavení pro různý režimy mění??

No a pak klasika:Zadní tlumič:Nahoře 2,pružina na prostřední polohu z pěti a dole na 1....

Přední čumí dva proužky,šrouby na plochej šroubovák zatočený z vytočený polohy o 1 a1/2 otočení...


Konkrétní informace,kombinace nastavení,kterou si může každej snadno vyzkoušet,zapsat a zapamatovat a posoudit ,co to s Rexíkem při jeho stylu jízdy dělá...

Napsal: pát čer 01, 2007 08:58:58
od MMKS
Dík, zkusím to postupně (taky se to tak má). Je mě jasný, že každý ma jíný styl jízdy, jiné silnice v okolí, jiný pocit a jinou váhu. Jedná se mě spíš o to čím točit - kam a co to pak provede.
Ten článek z motocyklu znám, ale přesto bych to právě potřeboval zjednodušit. Jak jsem už psal, jsou tam uvedné nějaké termíny po kterýma nevíc co přesně si představit (myslím např. tahový útlum atd) prostě nevím co to pak s motorkou udělá.
Byla by škoda, když má REX takový potenciál v nastavení podvozku toho nevyužít a jezdit jen s tím co tam už nastavené je.

Napsal: pát čer 01, 2007 17:52:00
od DoktorZRX
milda píše:Teda Doktore,nic ve zlym,ale to nebyla vyčerpávající odpověď!!! :lol:
Rychle, stručně :wink: Každá motorka je jiná, nikdo neváží stejně, ani olej ve vidlích není stejnej, jinak tlumí motorka s najetejma 15 tis. než 45 tis.. Odpovídal jsem na tu měkkou vidlici. Já podle manuálu nejezdím, nastavím si to tak, jak to vyhovuje mě :wink:

Napsal: pát čer 01, 2007 22:58:50
od milda
DoktorZRX píše:
milda píše:Teda Doktore,nic ve zlym,ale to nebyla vyčerpávající odpověď!!! :lol:
Rychle, stručně :wink: Každá motorka je jiná, nikdo neváží stejně, ani olej ve vidlích není stejnej, jinak tlumí motorka s najetejma 15 tis. než 45 tis.. Odpovídal jsem na tu měkkou vidlici. Já podle manuálu nejezdím, nastavím si to tak, jak to vyhovuje mě :wink:
No vidíš,jak to umíš vysvětlit!!!! :wink:

Asi jsou ty hodnoty tajný....

Osobně by mě zajímalo,co mají na starosti ty štelovací kolečka na spodku zadních tlumičů neboť manuál v jiném jazyku je pro mě nesrozumitelný!!!

A něco takového je,jak jsem se někde dočetl i dole na předku??? MUsím si pod Rexíka lehnout :lol:

Napsal: sob čer 02, 2007 13:04:41
od DoktorZRX
A nešteluje se tím kolečkem dole Mildo rychlost vracení tlumiče :?: :scratch:

Napsal: sob čer 02, 2007 20:13:50
od milda
DoktorZRX píše:A nešteluje se tím kolečkem dole Mildo rychlost vracení tlumiče :?: :scratch:
Protože to nevím,tak jsem se zeptal a dostane se mi odpovědi s otazníkem a poklepáním si na čelo??

Na zadním tlumiči je jedno kolečko s čísly nahoře,jedno dole a pak se šteluje matka- spec.klíčem,ta je celkem jasná.Má myslím 5 poloh stlačení pružiny.

No nic,najdu si to a přeložím podle slovníku z aj. manuálu...

Možná je to horní kolečko na rychlost stlačení tlumiče a spodní na rychlost vracení....

Napsal: sob čer 02, 2007 20:25:40
od MMKS
ty máš tuším nějakou rýpavou. Není za tím otazníkem spíš smajlík se škrábáním na hlavě?
No nic když na to dojdeš a přeložíš tak dej vědět. Já dneska stáhl tím 17 klíčem ty přední tlumiče asi o půl otočky dolů a mylsím, že ot bylo lepší, ale zase na druhou stranu jsem měl baťůžek a volnější tempo. Jen mě bylo divné, že ty matky byly každá zašroubovaná jinak (podle těch výřezů na klíč). Tak jsem je dal obě stejně.

Napsal: sob čer 02, 2007 20:36:25
od DoktorZRX
Milda je nějakej rejpavej :? Já si tím kolečkem taky nejsem jistej a tohle :scratch: znamená že nevím a ne že si ťukám na čelo :wink:

Napsal: sob čer 02, 2007 20:40:21
od DoktorZRX
MMKS píše: Jen mě bylo divné, že ty matky byly každá zašroubovaná jinak (podle těch výřezů na klíč). Tak jsem je dal obě stejně.
Jen jestli jsi to teďka nerozhodil, ale to poznáš v zatáčce. Kdyžtak to potom zašroubuj a povoluj obě o stejnej kousek :wink:

Napsal: sob čer 02, 2007 20:40:46
od milda
DoktorZRX píše:Milda je nějakej rejpavej :? Já si tím kolečkem taky nejsem jistej a tohle :scratch: znamená že nevím a ne že si ťukám na čelo :wink:
Aha!! Tak promiň!!

Fakt mě nenapadlo,že si nejsi jistej!!

:roll: Omluva ode mě!! :oops:

Napsal: sob čer 02, 2007 20:43:03
od DoktorZRX
Fajn, nic se nestalo :wink:

Napsal: sob čer 02, 2007 20:43:42
od milda
DoktorZRX píše:
MMKS píše: Jen mě bylo divné, že ty matky byly každá zašroubovaná jinak (podle těch výřezů na klíč). Tak jsem je dal obě stejně.
Jen jestli jsi to teďka nerozhodil, ale to poznáš v zatáčce. Kdyžtak to potom zašroubuj a povoluj obě o stejnej kousek :wink:
Ne ne,tohle je docela jednoduchý,poněvadž tyhle matky mají ma sobě drážky sai po milimetru a musíš jich nechat koukat stejně a stejně je nít otočený....

Na středových šroubkach to nepoznáš,ty je nejlepší nadoraz povolit a oba současně a stejně utahovat....