Stránka 1 z 1

Vzduchový filtr K&N do air-boxu

Napsal: ned bře 04, 2007 08:03:28
od pepekawa20
Čauky,vzduchový filtr K&N do air-boxu, náhrada za originální papírový nebo molitanový filtr.vyšší propustnost vzduchu (o cca 40%),přidá v kobylkách,ale nevím když ho vyměním za originál jestli nebudu muset seřídit motor???

Nebo jaký filtr,aby přidal na kobylách?
Nebo mam zase koupit origo?
Díky

Kawa 636 R r05 :twisted:

Napsal: ned bře 04, 2007 09:58:06
od Pavel ZRX
K-N filtr tam klidně můžeš dát i bez přetryskování. Trochu se to ochudí ale jede to trošku líp. Pokud máš originál výfuk, tak to bude v pohodě. Pokud je tam nějaký otevřený laďák, tak to asi budeš muset přetryskovat.

Napsal: ned bře 04, 2007 11:20:31
od Pavel Kočický
Ja jsem ho ted koupil a prvni projizka uplne super.Jede to krapet lepe a vytratila se mi dira tesne pred 13 000 ot.Mam ladak a vypada,ze zadny pretryskovani neni nutny......Uvidime v lete.Stal me priblizne 1700Kc a mam ZX 6R ninja 2001.

Napsal: ned bře 04, 2007 13:08:43
od pepekawa20
Super,tak jsem to objednal na: http://www.dkracing.cz/obchod/ za 1750kč.Mám stříkačku a ještě origo výfuk.Nemam k tomu filtru raději koupit svíčky vyrobena z iridia,nebo ponechat origo.
dík moc za rady :lol: :lol: :lol:

Napsal: ned bře 04, 2007 20:49:26
od Pavel ZRX
O těch svíčkách jsem se radil s panem Havrdou - servis Kawasaki, doporučil originál, žádný iridium ani platinu. Doporučil mě zkrátit interval výměny, než kupovat drahé platinové svíčky.

Napsal: ned bře 04, 2007 20:50:50
od čoud
Pavel Kys píše:O těch svíčkách jsem se radil s panem Havrdou - servis Kawasaki, doporučil originál, žádný iridium ani platinu. Doporučil mě zkrátit interval výměny, než kupovat drahé platinové svíčky.

Aj piloti v MMCR na ZX-6RR jezdej s origo svicema ... :wink:

Napsal: pon bře 05, 2007 13:39:59
od pepekawa20
Ok.,dám na vaše rady a koupím originál svíčky…díky :lol: :lol: :lol:

Napsal: úte bře 06, 2007 21:45:52
od Kozel ZX10
Na ZX10R mám KN filtr a laďák(koncovku) a vzhledem k tomu,že je to stříkačka,tak se s tím nedá dělat nic jiného než koupit PowerCommander,který mám nachystaný na montáž a odladění u DK racing,protože jak jsem zjišťoval sám na více místech a je jedno jastli karbec nebo stříkačka už jen montáž koncovky ochudí směs,natož v kombinaci s filtrem nebo ještě svody.Na své motorce jsem to poznal po montáži filtru častým střílením do výfuku při podřazování nebo brždění,což je známka chudé směsi.Proto doporučuji po montáži filtru zajet na brzdu,kde mají lambda sondu,která určí bohatost směsi a následně pak řešit přetryskování a naladění na brzdě.