Stránka 58 z 71
Re: ZX-12R
Napsal: stř říj 10, 2012 08:36:03
od ZRX 1984
Tlumič řízení, je dobrá věc na nerovnosti v zatáčkách. Nerozhodí to tak řidítka. na to co píše MMKS je potřeba ho mít kur.a utaženej aby to k něčemu bylo, ale zase si pak rozbiješ hubu ve městě
Jako všechno mám něco pro i proti..
na ZRX ho dotahuju jen na dálnici, abych nemusel bejt zalehlej a mohl jsem jet přes 200

To je ten správnej nářez

Re: ZX-12R
Napsal: stř říj 10, 2012 17:32:19
od misak39
nevím, na Rexovi jsem s ničím nešteloval a jelo to hezky, takže na Rexovi bych ho já mít nemusel (ale třeba je to tím jak pomalu a opatrně jezdím

)
Re: ZX-12R
Napsal: stř říj 10, 2012 17:42:44
od ronny
Jako všechno mám něco pro i proti..
na ZRX ho dotahuju jen na dálnici, abych nemusel bejt zalehlej a mohl jsem jet přes 200

To je ten správnej nářez

[/quote]
Díky za info: to jsem potřeboval slyšet že tak dráhá věc je vlastně k hovnu...

Re: ZX-12R
Napsal: čtv říj 11, 2012 08:48:37
od misak39
ronny píše:Jako všechno mám něco pro i proti..
na ZRX ho dotahuju jen na dálnici, abych nemusel bejt zalehlej a mohl jsem jet přes 200

To je ten správnej nářez

Díky za info: to jsem potřeboval slyšet že tak dráhá věc je vlastně k hovnu...

[/quote]
se nečil, tyhle doplňky jsou individuální pro každýho, někomu je k hovnu, někdo na to nedá dopustit a diví se, jak moh jezdit bez toho.... tlumič buď chceš, tak si ho kup, nebo si to u někoho nejdřív vyzkoušej a pak uvidíš... No, a když se zeptáš, slyšíš názory těch co ho maj... Nebo sis myslel, že z tlumiče budou všichni nadšení?
Re: ZX-12R
Napsal: čtv říj 11, 2012 11:10:32
od DoktorZRX
ZRX a ZX mají úplně jiný těžište a výkon. Tam je po přidání plynu tlumič potřeba. Aspoň já to tak měl a musel dotáhnout potom, co se mi v 7 tis. ot přizvedl předek a řidítka šly od dorazu k dorazu

Re: ZX-12R
Napsal: čtv říj 11, 2012 12:12:24
od Zdrahy
Tlumič řízení je úplně zbytečný.. do doby než ho potřebuješ. I když je to jednou za sezónu, tak to v součtu vyjde výrazně lépe pro variantu mít ho
Kdo si vyzkoušel rozkmitaní řidítek a tankslapper, dokázal to ustát, ten se šel přebalit a potom si ho koupit. Kdo to neustál, pokud chodí, šel si koupit novou motorku a tlumič řízení pokud na ní nebyl

Re: ZX-12R
Napsal: čtv říj 11, 2012 17:20:55
od ronny
Zdrahy: plně souhlasím!
DoktorZRX: asi do něj půjdu, časem!
misak39: čekal jsem třeba-na zx12r doporučuji, na jiný tip třeba Z 750 je k ničemu, něco takového.Nebo bez něj se mi jezdí tak a s ním zase tak...
Re: ZX-12R
Napsal: čtv říj 11, 2012 19:01:52
od Zdrahy
v podstatě to má co dělat se stylem jízdy

na chopperu je velkem zbytečný, ale když to bude HD Night Rod, nebo Suzuki M1800R tak i tam bude mít svůj důvod. Jakýkoli plasťák, nebo naháč od 600cm už by ho měl mít z výroby
Pokud za to vezmeš tak, že se ti odlehčí předek a při dopadu kolo najede zešikma, máš bez tlumiče řízení slušnou šanci, že řidítka neudržíš.
Re: ZX-12R
Napsal: pát říj 12, 2012 09:54:47
od ZRX 1984
Kdo si vyzkoušel rozkmitaní řidítek a tankslapper, dokázal to ustát, ten se šel přebalit a potom si ho koupit.
To je můj případ

Kdybych měl v prdeli vraženou 5 cm kulatinu přestřihl jsem ji

Re: ZX-12R
Napsal: pát říj 12, 2012 18:36:32
od 666S999
ZRX 1984 píše:Kdo si vyzkoušel rozkmitaní řidítek a tankslapper, dokázal to ustát, ten se šel přebalit a potom si ho koupit.
To je můj případ

Kdybych měl v prdeli vraženou 5 cm kulatinu přestřihl jsem ji

Párkrát sem to ustál a tlumič řízení jsem bral jako "poslední polepšení" , ALE dávám tímto Zdrahymu a Markovi B. zapravdu v tom, že kdybych ho koupil dříve, lebedil bych si DÉLE. Je s ním radost kroužit zatáčky... Ani rozjebaný povrch našich silnic moc nerozhodí..., ale když to "zahození" má být, tak to přijde i se steering damperem. Letos na jaře jsem jel vojenským prostorem Libavá trochu rychleji, a v jedné zatáčce byla tak ukrutná roleta, že jsem začal s Rexem vyhopsávat v náklonu ven... Dopadlo to tak, že jsem nikam nedopadl. Zbylo mi tak 40cm do škarpy - kamarád co se mnou jel, mi pak řekl něco o psychopatech, a že tak rychle by to tam nedal.
Jasně, každý první majitel Devítky mi ujede na dvojku, (ať nežeru na trojku 100%). Znáte to, vrána bez peří, Rex bez Al rámu, a kapot jsou marný, jak žádost na byt a tlumič je tam khovnu2x (pro dědka čekatele s mojím letopočtem narození).
Re: ZX-12R
Napsal: sob pro 08, 2012 07:11:47
od Méďa
Dají se na 12 dohledat rozdíly někde jinde, než v plastech u modelu 2002 a 2003? Nemáte tip, kde by byly vinka podle roků?
Re: ZX-12R
Napsal: sob pro 08, 2012 19:17:26
od MMKS
nerozumím pořádně otázce, VIN předpokládám, že je vždy na krku řízení. Jestli myslíš, jak podle VIN poznat rok, tak rok je značen na 10. znaku VIN. Roku 2001 by mělo odpovídat číslice 1, 2002 číslice 2, 2003 --3 atd. atd. Více třeba viz
http://en.wikipedia.org/wiki/Vehicle_Id ... r_encoding , nebo to můžeš zkusit tady
http://www.motoverse.com/tools/vin/kawasaki.asp
Re: ZX-12R
Napsal: pon pro 10, 2012 07:20:18
od Méďa
ano, podle VIN rok-je tam na 10 místě ale uvedeno B, což podle Kawa odpovídá roku 1981 a to asi ještě ZX12 nebyla
u ostatních rozlišovacích znaků třeba na ZX10R/2005 je umístění ovládací páčky na víku spojky jinak, než na modelu 2006.
u ZZR byly k dohledání i číselné řady motorů k roku výroby
Něco takového- jestli nevíš
Dík

Re: ZX-12R
Napsal: sob pro 15, 2012 21:18:44
od ronny
já tam mám taky B čko, sakra šrot z 80let

nu což, mám pěkný kult

Re: ZX-12R
Napsal: sob led 19, 2013 17:49:06
od KankX
to se psal rok 2005
