Stránka 5 z 6
Napsal: stř bře 03, 2010 23:41:36
od misak39
pod karbecama je lišta, která ovládá klapky, zkoukni jestli nevázne ( vrací ji pérko, tak jestli je správně uchycený, event nejsou zatuhlý nebo zarezlý čepy uchycení lišty)
Napsal: čtv bře 04, 2010 08:12:52
od muWme
panove pred vsema smekam.. pred 20 lety sem dokazal tak maximalne sundat karbec u Jawy 50 ale na zasahy co tu popisujete bych si netroufl ani kdybych to mel kde delat...

Napsal: čtv bře 04, 2010 09:02:16
od ZRX 1984
Pánové smekám. Jen koukám, že problémy se špatným benzínem u devítky nic neobvyklého viď Mišáku

Napsal: čtv bře 04, 2010 09:47:35
od Tomast33
Mechanicky tam nic nedře ,ani nevázne.
Napsal: čtv bře 04, 2010 09:49:38
od misak39
ZRX 1984 píše:Pánové smekám. Jen koukám, že problémy se špatným benzínem u devítky nic neobvyklého viď Mišáku


to se právě pozná kvalitka-nesežere žádnej bordel

to víš, komunistickej výcvik, všechno se dělalo doma

Napsal: čtv bře 04, 2010 09:53:35
od misak39
Tomast33 píše:Mechanicky tam nic nedře ,ani nevázne.
musej někde váznout klapky-to musí jít volně a je to vidět, hledal bych závadu v tomhle... nebo je to vratný péro už vytahaný a tolik netáhne...
Napsal: čtv bře 04, 2010 10:15:35
od ZRX 1984
Já bych na to chtěl mít aspoň čas a teplou garáž, třeba bych taky něco zkusil urob si sám

Napsal: čtv bře 04, 2010 14:50:21
od Zubr
Tomast33 píše:Ještě jeden dotaz.
Zdá se mi,že hodně pomalu klesají otáčky.
Lanka nedrhnou.
Možná bude potřeba udělat znova podtlaky a nebo by mohli váznout podtlaková šoupátka. Možná by to spravila delší projížďka, přece jen je všechno po zimě zatuhlý.

Napsal: pát bře 05, 2010 10:37:29
od Tomast33
To je jasný,počkám až bude tepleji a pořádně jí profouknu výfuk.
Jinak jsem radši včera vypustil plovákové komory,aby se situace neopakovala

Napsal: stř bře 17, 2010 20:33:52
od Tomast33
Předělal jsem tlakování karburátorů. Myslím,že by to takhle mělo fungovat.

Napsal: čtv bře 18, 2010 08:49:38
od MSPACIL
Tomast33 píše:To je jasný,počkám až bude tepleji a pořádně jí profouknu výfuk.
Jinak jsem radši včera vypustil plovákové komory,aby se situace neopakovala

Asi to tady někde je ale nenašel jsem to.
Kde se vypouští ty komory?
Díky
Napsal: čtv bře 18, 2010 09:42:51
od Tomast33
Zespoda je takový čudlík na každém karburátoru a má z boku šroubek na imbus asi č.3 (mívá takový trychtýřek z plastu).
Povolíš a vyteče benzín.
Napsal: čtv bře 18, 2010 09:46:51
od MSPACIL
Supr dík
Napsal: čtv bře 18, 2010 18:38:01
od nouvy86
Tomast33 píše:Předělal jsem tlakování karburátorů. Myslím,že by to takhle mělo fungovat.

sem na tebe zvědavej. jestli ti to bude šlapat tak to taky zkusim předělat.

Napsal: sob bře 20, 2010 13:10:35
od Tomast33
Dneska první pěkná jízda. Asi 70km,bez nejmenšího problému. Motor jde za plynem a ani necukne.
Tzn. tlakovákí karburátorů takhle funguje.
