Stránka 354 z 367
Re: ZRX IV.
Napsal: pát bře 15, 2019 11:52:41
od zdenek
Jj ty krajní ventily měli taky nejmenší vůli..
Puvodne sem chťel brousit, ale známí a pak už i naznámí na to neměli čas.
Sehnal jsem nový za 80.- za kus.takže nebylo co řešit a těch 9 kousků sem objednal.
Re: ZRX IV.
Napsal: pát bře 15, 2019 18:46:16
od ZRX 1984
Bo se lip chladej. Nekdy stačí je přecházet, ale za 80,- Kc je to vubec kov?
Re: ZRX IV.
Napsal: sob bře 16, 2019 00:38:23
od zdenek
Jj jak říkaš, přehazet. Přehodil jsem 2 kusy. 9 koupil a 5 origo nebroušených sem vyměnil s kamošem za ty moje puvodni, co měl z jinýho motoru.
Ty krajní právě měli nejmenší vůli(0.05 misto 0.19-0.23) usuzuju kvuli tomu že jsou na kraji a vačky se tam nejvíc při rotaci deformují....škoda že jsem tu ve vlákně ZRX nenašel hodnoty od jiných majitelů, tohle jsou věci co mě zajímají.
Tvrdost jsem nezkoušel, ale jistě bych si zuby vylamal. .. ono podle ceny lze těžko soudit.. na partsdepot sou ty podložky za 220.-, dal na netu za 120.- a v lokalnim kamennym obchodě mi je borec nabidl za 80.-
To same u svíček našel sem za 270.- i za 140.-
To samo KN vzduch.filtr za 2400.- nebo za 1400.-
Atd..atd..
Re: ZRX IV.
Napsal: sob bře 16, 2019 19:23:16
od ZRX 1984
Mel jsi napsat, mam fotku nekde, jak ty vule maji byt a jinak mam cely dilensky cca 5kg vazici dilensky manual. Většinou se vsim jeudim k Havrdom pac si nevěřím a radši zaplatím nez se v tom vrtat a pak se tlouct do hlavy. Jawu ješte jo, ale na tohle nemam koule, myslim ventily, karbce sesynchonizovat neni problém, ale to je max
Re: ZRX IV.
Napsal: pon bře 18, 2019 15:44:00
od Jenda
Ahoj, která hadice na rexovi vede teplou vodu do chladiče a která studenou z chladiče zpět do motoru ?
Díky

Re: ZRX IV.
Napsal: pon bře 18, 2019 16:04:17
od ZRX 1984
Chladič se ohřívá od vrchu
Re: ZRX IV.
Napsal: pon bře 18, 2019 16:06:51
od Jenda
Takže je to hadice nalevo vedle čidla
Re: ZRX IV.
Napsal: pon bře 18, 2019 17:00:23
od KankX
Re: ZRX IV.
Napsal: pon bře 18, 2019 18:24:20
od Jenda
Jo a jedna bude teplejší než druhá

Re: ZRX IV.
Napsal: pon bře 18, 2019 18:55:30
od ZRX 1984
Jo po startu to zjistíš za chvilku

Taky podle toho zjistíš jak funguje termostat když zrx nemá teploměr

Re: ZRX IV.
Napsal: pon bře 18, 2019 19:27:09
od Jenda
Re: ZRX IV.
Napsal: pon bře 18, 2019 20:30:16
od ZRX 1984
No ono ten eSkovej teploměr funguje přesně jak píšeš a je to správně u Havrdů jsme to zkoušeli, když se to posune nad tu první rysku, tak to je 85°C, když je teploměr uprostřed je to těsně před sepnutím větráku, to si nepamatuju kolik to bylo stupňů, ale cca 100°C a do červeného se nám to nepodařilo dostat, takže jednoduše řečeno, celej budík je na rozmezí 85 až 105°C

Takže digitál je úplně zbytečnej. Hlavně u ZRX je originál dirka v termostatu, takže hned po nastartování ti jde teplá voda hned do chladiče tou malou dirkou, až se ohřeje malý okruh otevře termostat a jde to teprve celé do chladiče.Takže pokud budeš dávat čidlo někde k termostatu, tak Ti bude ukazovat teplotu hned 80°C, ale v podstatě motor studenej a do moturu poteče studená voda z chladiče díky té malé dírce, pokud dáš čidlo na výstup z chladiče, bude Ti to ukazovat pořád 70°C

takže za mě, je to starej dobrej stroj, nech ho prvních 10 km ohřát a na celej digitál se vyser

Jestli jsi viděl film divočáci, tak hlavně chlapi zahoďte hodinky...
Re: ZRX IV.
Napsal: pon bře 18, 2019 21:06:50
od zdenek
ZRX 1984 píše: ↑sob bře 16, 2019 19:23:16
Mel jsi napsat, mam fotku nekde, jak ty vule maji byt a jinak mam cely dilensky cca 5kg vazici dilensky manual. Většinou se vsim jeudim k Havrdom pac si nevěřím a radši zaplatím nez se v tom vrtat a pak se tlouct do hlavy. Jawu ješte jo, ale na tohle nemam koule, myslim ventily, karbce sesynchonizovat neni problém, ale to je max
Diky za nabidku, manual sem mel vytisknutej driv nez sem si motorku dovezl domu.. mam kamoša, hroznej srdcař co se tyka vsech motorovych vozidel a ten mi řekl, že jestli si ty ventily neudělám, sem u něj mrtvej Homolka, viš jak... tak seděl nademnou v obývaku a ja měřil vůle, spolu sme pak vyměnili rozvoďák a tak sem se to naučil...a je to fakt jednoduchý.
.. k tématu teploměr ,, viděl jsem jak delají díru a závit do té hliníkové přiruby ve které je termostat. Pak našroubují čidlo a zapojí.. zajímalo by mě jestli by fungoval teploměr, kdyby se vytáhl ještě jeden drát z toho původního čidla, bez vrtání další díry..??
..jak řikáš.. vysrat se na teploměr vody.... a co takle teploměr oleje, he?
Re: ZRX IV.
Napsal: pon bře 18, 2019 21:33:18
od ZRX 1984
Taky zbytečnost, mám nějakej od Louise a nikdy se to nepřehřálo, ani na okruhu. Musel bys být ultradebil abys ohřál 3,5 l oleje tak aby to něčemu vadilo

Na místě to netůruju a zbytek se uchladí, japončíci to mají udělaný velmi dobře..
Re: ZRX IV.
Napsal: pon bře 18, 2019 22:07:06
od zdenek
...dnešní akce vidlice: výměna pouzder a gufer (Tourmax- zajimavy že gufero má jen jednu pružinku, ty co sem demontoval meli pružinku z každé strany - matně si vzpomínám že to byly All balls gufera)
Olej - koupil jsem Repsol 10w za pěkných 260.-/litr
Letos ty Alpske zatacky budou o hodně bezpečnější

...aaa fotečka. ... nešťastný začátek. (borec v pražským pneuservisu mi tak šikovně utáhl osu kola až se paklíč utrhnul...to bylo loni v létě, nejdřív nasadil kolo, že se vůbec netočilo, prý hele to si sedne jak to projedete, to se mi lehce zvedl tlak, řikam mu jdi od toho ty umělče.špatně nasadil náhon tachometru. Tak sem si to dal dohromady sam. U pultu na mě paní odlehčila od 650korun českých, braly mě mdloby podruhé..