Stránka 351 z 367
Re: ZRX IV.
Napsal: sob úno 09, 2019 09:45:47
od Munga
Já si Verouše podrobněji všiml předloni v Alpách když všichni přes litr a on s náma v zatáčkách držel krok uplně v pohodě. To jsme to do těch zatáček už klopit více nezvládaly.
Probém měl při předjíždění na rovinkách v ůdolí. Mě ta motorka celkově dost překvapila.
Ted ji mám zaparkovanou u mne a jak je to nové a pohodlné, pěkné a tak to láká.
Je pravda že jezdím vlastně jenom s litrama a tohle je jen půl motoru...Říkal jsem si že zvolním,abs paráda a budu mít větší šanci na přežití a trochu se pokochám, ale když se budu snažit stíhat rychlejší mašiny tak by to také mohlo dopadnout obráceně.
Velkej Verouš jede parádně,ale vadí mi ta velká hmotnost a také je už v jiné cenové kategorii. To raději 900RS - ta má šmrnc, ale zase mne tam limituje cena.
Tak to vypadá že zůstanu u veterána další rok ostatně jako vždy..
Re: ZRX IV.
Napsal: sob úno 09, 2019 13:32:33
od SumavaCZ
Budeš nasraný. 650 nekupuj. Objem ničím nenahradíš a litrový versys jede moc pěkně. Váhu při jízdě nepoznáš. Já měl problém dosáhnout na zem. Pouze na špičkách jsem si moc na křižovatkách stabilně nepřipadal. Koupil jsem od výrobce z DE snižující kit, a teď dosáhnu úplně super.
Re: ZRX IV.
Napsal: sob úno 09, 2019 23:18:25
od Jirka_Z
ZRX 1984 píše: ↑pát úno 08, 2019 21:06:31
Budes nasranej, ja mel verose i er6 a obe jsou uz z baraku, dokud jezdis sam, neni problem. Problem zacne kdyz jedes s nekym kdo ma litr a vic, pa jsi uplne v prd.li, na verousoj je to fajn ale kdyz potřebuješ nekde svizneji jsi vis kde. Kup litr, to je docela adekvatni nahrada zrx, ale rexi srdce to nema. Zrx ma koule, kroutak, vykon tak akorat nez se svezes na zzr
Krásnej autobusáckej konec příběhu

Re: ZRX IV.
Napsal: pát úno 22, 2019 19:07:25
od zdenek
Ja bych tu 650 zase tolik nezatracoval, nemel sem sice Versys ale bawo dakar 650 a na tom me hodne bavilo jak cestovani tak litání kolem komina.Zas je fakt ze jezdim sam,takze zadny honicky s litrama se nekonaly, ono ve většině případech záleží na pilotovy než na velikosti stáda pod zadkem.
Dneska stejne,co chces na tech cestach honit..těch tajných policejních oktávek a superbů už jezdí tolik, že když tu škodovku vidím před sebou, automaticky zpomaluju

Zahlídnul jsem v inzerci zelenyho Verssyse v plne polni s kuframa a moc se mi libila.
A rád bych se zdejších Rexařů pozeptal na zkusenosti s odstraněním Air suction valve.
Cosik jsem zahlídnul na fejsu, ale nejsem z toho moudry.
Ivan’s dělá záslepky. A borci ten system demontují pryč z mašiny. Nedočetl jsem se k čemu to tam vlastně je?
Někteří se Shodují na tom že zaslepení eliminuje střílení do výfuku při deceleraci
Přijde mi to že to je nejaka vyfikudace jako třeba egr na autě.
Mam to teď na stole, páč se chystam na ventily a vyměnu rozvoďáku a jestli je to tam zbytečny tak bych to zpatky nedával.Ale přece v tej Kawasaki tovarně nejsou blbí aby na moto dali nejakou blbost ne?
Obr: po 92tis km..
Re: ZRX IV.
Napsal: pát úno 22, 2019 22:07:57
od Munga
Třeba kámoš měl egr na staré Suzuki Bandit už v dobách když se ZRX ještě nevyrábělo takže já se kloním k tomu že to bude mít tuhle funkci. Píše se o tom jako o emisním systému .
Zase když to nezlobí tak proč se do toho hrabat, ale jak jsem koukal tak se to zaslepuje běžně - pak to zlobit nebude rozhodně nikdy

Re: ZRX IV.
Napsal: sob úno 23, 2019 07:45:17
od volkswagen
Re: ZRX IV.
Napsal: sob úno 23, 2019 09:36:44
od Munga
(Tento systém je používán hlavně v indických dvoukolkách) .. v dvoukolkách a ZRX

Re: ZRX IV.
Napsal: úte úno 26, 2019 19:32:11
od zdenek
..a kdo ještě neviděl kapotovanýho rexe ?
V rámci upgrade než mi dojdou nový ventilovy podložky jsem ubrousil kousek zámku sedla,aby pěkně dosedalo a nebyla mezi ním a podsedlákem nevzhledná mezera
Re: ZRX IV.
Napsal: úte úno 26, 2019 20:49:13
od ZRX 1984
Ty kapoty jsou šílený...
Re: ZRX IV.
Napsal: stř úno 27, 2019 08:49:53
od Jirka_Z
Re: ZRX IV.
Napsal: stř úno 27, 2019 09:19:08
od KankX
ZRX 1984 píše: ↑úte úno 26, 2019 20:49:13
Ty kapoty jsou šílený...
šílený je slabý slovo, ale myslím že u VB v 70letech by to bylo IN

Re: ZRX IV.
Napsal: pát bře 01, 2019 21:44:11
od Zubr
zdenek píše: ↑pát úno 22, 2019 19:07:25
Ja bych tu 650 zase tolik nezatracoval, nemel sem sice Versys ale bawo dakar 650 a na tom me hodne bavilo jak cestovani tak litání kolem komina.Zas je fakt ze jezdim sam,takze zadny honicky s litrama se nekonaly, ono ve většině případech záleží na pilotovy než na velikosti stáda pod zadkem.
Dneska stejne,co chces na tech cestach honit..těch tajných policejních oktávek a superbů už jezdí tolik, že když tu škodovku vidím před sebou, automaticky zpomaluju

Zahlídnul jsem v inzerci zelenyho Verssyse v plne polni s kuframa a moc se mi libila.
A rád bych se zdejších Rexařů pozeptal na zkusenosti s odstraněním Air suction valve.
Cosik jsem zahlídnul na fejsu, ale nejsem z toho moudry.
Ivan’s dělá záslepky. A borci ten system demontují pryč z mašiny. Nedočetl jsem se k čemu to tam vlastně je?
Někteří se Shodují na tom že zaslepení eliminuje střílení do výfuku při deceleraci
Přijde mi to že to je nejaka vyfikudace jako třeba egr na autě.
Mam to teď na stole, páč se chystam na ventily a vyměnu rozvoďáku a jestli je to tam zbytečny tak bych to zpatky nedával.Ale přece v tej Kawasaki tovarně nejsou blbí aby na moto dali nejakou blbost ne?
Obr: po 92tis km..
Zaslepit se to dá, ale ztratíš tím možná nějaký kobylky. Moje ninja 9tka jela pocitově hůře, nejspíš by se muselo ladit na brzdě. Rozdíl mezi tímto a EGR je ten, že egr posílá výfukové plyny do saní, aby se snížila teplota hoření a tento systém naopak saje vzduch z airboxu do výfuku, aby podpořil dohořívání nespálených uhlovodíků a jinejch plynů kvůli emisím a nazývá se KLEEN.

V kawě se počítalo při ladění výfuku i s tímto dohoříváním
Re: ZRX IV.
Napsal: čtv bře 07, 2019 15:28:46
od volkswagen
Re: ZRX IV.
Napsal: pát bře 08, 2019 12:16:16
od zdenek
Diky za diskuzi ohledne zaslepení. Specialne Zubrovi

Mašina po ventilech táhne jak kráva..az tolik, že začala klouzat spojka

jako uz to pozoruju par roku ze by zaslouzila vymenit, ale na moje turisticke tempo vzdycky stacila.Nicméně nerad bych kvůli ní zustal někde dál od domova stát.
Zkusíme si tedy udělat takový rychlý přehled.
Nabízí se tři varianty.
Druhovýroba 1500-2000Kč
Tourmax(v ČR není) tu bych chtěl
EBC - četl jsem že jsou s ní problémy
Vesrah - pry Japonska kvalita
Lucas, NHC, Vicma atd...
Original z partsdepot 3800.-
Nebo kevlarova Barnet(usa) za 3400.-
Plechy mam novy original Kawa
Pružiny koupim asi zesilené EBC
Co byste doporučili?
Re: ZRX IV.
Napsal: pát bře 08, 2019 13:38:54
od ZRX 1984
Doporučuju zavolat k Havrdom a koupit originál se slevou.