Stránka 336 z 367
Re: ZRX IV.
Napsal: pát bře 16, 2018 14:34:33
od Jirka_Z
Na papíry to přeci nejezdí

Re: ZRX IV.
Napsal: pát bře 16, 2018 16:42:10
od ZRX 1984
volkswagen píše: ↑pát bře 16, 2018 13:03:16
Zkoušel jsem pohledat a nemá, ale asi by nebyl problém mu napsat... Jen jsem zvědavej, jak tady s technickou
Na technickou přece bude chodit vzhledově identická motorka s identickým VIN
Re: ZRX IV.
Napsal: pát bře 16, 2018 16:54:50
od Jirka_Z
Re: ZRX IV.
Napsal: pát bře 16, 2018 18:30:41
od ZRX 1984
ZRX 1984 píše: ↑pát bře 16, 2018 16:42:10
volkswagen píše: ↑pát bře 16, 2018 13:03:16
Zkoušel jsem pohledat a nemá, ale asi by nebyl problém mu napsat... Jen jsem zvědavej, jak tady s technickou
Na technickou přece bude chodit vzhledově identická motorka s identickým VIN
To už jsem měl takhle vymyšlený s DAEGEM, ale doprava motorky sem byla nesmysl...
Re: ZRX IV.
Napsal: pát bře 16, 2018 19:54:44
od lukas.01
ZRX 1984 píše: ↑pát bře 16, 2018 16:42:10
volkswagen píše: ↑pát bře 16, 2018 13:03:16
Zkoušel jsem pohledat a nemá, ale asi by nebyl problém mu napsat... Jen jsem zvědavej, jak tady s technickou
Na technickou přece bude chodit vzhledově identická motorka s identickým VIN
ale s jiným typem motoru, takže ofiko neprojde
Re: ZRX IV.
Napsal: pát bře 16, 2018 20:47:10
od Munga
Tak zrovna na Rexu jsem hodně poznal výměnu hadic - s gumovejma jsem promačkával páčku a s pancířkou to pěkně ztvrdlo. Na nové to možná znát nebude,ale na staré hajtře to placebo není.
Re: ZRX IV.
Napsal: sob bře 17, 2018 11:10:37
od KankX
ZRX 1984 píše: ↑pát bře 16, 2018 12:25:10
To uchladí úplně v pohodě, nemá tam někde návod?
uchladí to leda když to bude mít výkonově přiškrcený na 130 kobyl

- chlad.jpg (85.39 KiB) Zobrazeno 2427 x
Re: ZRX IV.
Napsal: sob bře 17, 2018 11:12:43
od KankX
Munga píše: ↑pát bře 16, 2018 20:47:10
Tak zrovna na Rexu jsem hodně poznal výměnu hadic - s gumovejma jsem promačkával páčku a s pancířkou to pěkně ztvrdlo. Na nové to možná znát nebude,ale na staré hajtře to placebo není.
gumové hadice časem měknou a nafukují se... výměnu gumových hadic za pancířky na nové motorce nepoznáš (tedy téměř, malinký rozdíl v citlivosti dávkování tam je), na 10let staré už to znát vážně je a na 20 let staré už ty gumové nefungují vůbec
Re: ZRX IV.
Napsal: sob bře 17, 2018 16:18:07
od Munga
Správně - přesně takhle jsem to myslel
Re: ZRX IV.
Napsal: pon bře 19, 2018 10:57:15
od Jirka_Z
Tak to už o tom budu muset za chvilku přemýšlet

Re: ZRX IV.
Napsal: pon bře 19, 2018 11:38:54
od ZRX 1984
No tak chladič zzr jako je o kousek větší, takhle ale jde vzduch okolo celého motoru i chladiče, kterej je určitě tlustčí a na objem to bude +- podobný

Re: ZRX IV.
Napsal: pon bře 19, 2018 12:49:03
od Jirka_Z
Noooo jenom aby, podle mě to vypadá, že ZZR má ten chladič fakt o docela velkej kus větší, i ten objem bude větší

To bude muset chlapík ještě asi vyměnit...
Re: ZRX IV.
Napsal: pon bře 19, 2018 13:12:15
od KankX
ZRX 1984 píše: ↑pon bře 19, 2018 11:38:54
No tak chladič zzr jako je o kousek větší, takhle ale jde vzduch okolo celého motoru i chladiče, kterej je určitě tlustčí a na objem to bude +- podobný
prý o kousek

...jsi ho asi v realu neviděl a tloušťka je stejná jak u ZRX. On i obsah chladící kapaliny u ZRX 2,8litru proti 3,6litru u ZZR něco vypovídá a ty dva ventilátory co jsou zezadu na chladiči a každý z nich je stejně velký jak ten jeden na ZRX taky.
Re: ZRX IV.
Napsal: pon bře 19, 2018 16:45:49
od Tilda
KankX píše: ↑pon bře 19, 2018 13:12:15
ZRX 1984 píše: ↑pon bře 19, 2018 11:38:54
No tak chladič zzr jako je o kousek větší, takhle ale jde vzduch okolo celého motoru i chladiče, kterej je určitě tlustčí a na objem to bude +- podobný
prý o kousek

...jsi ho asi v realu neviděl a tloušťka je stejná jak u ZRX. On i obsah chladící kapaliny u ZRX 2,8litru proti 3,6litru u ZZR něco vypovídá a ty dva ventilátory co jsou zezadu na chladiči a každý z nich je stejně velký jak ten jeden na ZRX taky.
aby taky ne, autobus jen tak neuchladíš

Re: ZRX IV.
Napsal: úte bře 20, 2018 09:42:00
od Méďa
Možná jsem to přehlédl. Je taky nutné řesit "tepelný vykon" v porovnání na plochu. Podivejte se na origo a druhovýrobu jen pohledem. Druhovyroba má svisle trubičky 3cm od sebe a plechy jen jak vlny na Macháči. Origo je z jiného materiálu s jinym tepelný přenosem a jemný. Jen si vezmi účinnost , kolik procent kW jde na na chlazení, když motor da 130kW. To je plotynek na sporáku.