Stránka 336 z 367

Re: ZRX IV.

Napsal: pát bře 16, 2018 14:34:33
od Jirka_Z
Na papíry to přeci nejezdí :D

Re: ZRX IV.

Napsal: pát bře 16, 2018 16:42:10
od ZRX 1984
volkswagen píše: pát bře 16, 2018 13:03:16 Zkoušel jsem pohledat a nemá, ale asi by nebyl problém mu napsat... Jen jsem zvědavej, jak tady s technickou :-D
Na technickou přece bude chodit vzhledově identická motorka s identickým VIN

Re: ZRX IV.

Napsal: pát bře 16, 2018 16:54:50
od Jirka_Z
:lol: :lol: :lol: a nebo tak

Re: ZRX IV.

Napsal: pát bře 16, 2018 18:30:41
od ZRX 1984
ZRX 1984 píše: pát bře 16, 2018 16:42:10
volkswagen píše: pát bře 16, 2018 13:03:16 Zkoušel jsem pohledat a nemá, ale asi by nebyl problém mu napsat... Jen jsem zvědavej, jak tady s technickou :-D
Na technickou přece bude chodit vzhledově identická motorka s identickým VIN
To už jsem měl takhle vymyšlený s DAEGEM, ale doprava motorky sem byla nesmysl...

Re: ZRX IV.

Napsal: pát bře 16, 2018 19:54:44
od lukas.01
ZRX 1984 píše: pát bře 16, 2018 16:42:10
volkswagen píše: pát bře 16, 2018 13:03:16 Zkoušel jsem pohledat a nemá, ale asi by nebyl problém mu napsat... Jen jsem zvědavej, jak tady s technickou :-D
Na technickou přece bude chodit vzhledově identická motorka s identickým VIN
ale s jiným typem motoru, takže ofiko neprojde

Re: ZRX IV.

Napsal: pát bře 16, 2018 20:47:10
od Munga
Tak zrovna na Rexu jsem hodně poznal výměnu hadic - s gumovejma jsem promačkával páčku a s pancířkou to pěkně ztvrdlo. Na nové to možná znát nebude,ale na staré hajtře to placebo není.

Re: ZRX IV.

Napsal: sob bře 17, 2018 11:10:37
od KankX
ZRX 1984 píše: pát bře 16, 2018 12:25:10 To uchladí úplně v pohodě, nemá tam někde návod?
uchladí to leda když to bude mít výkonově přiškrcený na 130 kobyl :D :D
chlad.jpg
chlad.jpg (85.39 KiB) Zobrazeno 2427 x

Re: ZRX IV.

Napsal: sob bře 17, 2018 11:12:43
od KankX
Munga píše: pát bře 16, 2018 20:47:10 Tak zrovna na Rexu jsem hodně poznal výměnu hadic - s gumovejma jsem promačkával páčku a s pancířkou to pěkně ztvrdlo. Na nové to možná znát nebude,ale na staré hajtře to placebo není.
gumové hadice časem měknou a nafukují se... výměnu gumových hadic za pancířky na nové motorce nepoznáš (tedy téměř, malinký rozdíl v citlivosti dávkování tam je), na 10let staré už to znát vážně je a na 20 let staré už ty gumové nefungují vůbec

Re: ZRX IV.

Napsal: sob bře 17, 2018 16:18:07
od Munga
Správně - přesně takhle jsem to myslel

Re: ZRX IV.

Napsal: pon bře 19, 2018 10:57:15
od Jirka_Z
Tak to už o tom budu muset za chvilku přemýšlet :) :)

Re: ZRX IV.

Napsal: pon bře 19, 2018 11:38:54
od ZRX 1984
No tak chladič zzr jako je o kousek větší, takhle ale jde vzduch okolo celého motoru i chladiče, kterej je určitě tlustčí a na objem to bude +- podobný :-)

Re: ZRX IV.

Napsal: pon bře 19, 2018 12:49:03
od Jirka_Z
Noooo jenom aby, podle mě to vypadá, že ZZR má ten chladič fakt o docela velkej kus větší, i ten objem bude větší :(
To bude muset chlapík ještě asi vyměnit...

Re: ZRX IV.

Napsal: pon bře 19, 2018 13:12:15
od KankX
ZRX 1984 píše: pon bře 19, 2018 11:38:54 No tak chladič zzr jako je o kousek větší, takhle ale jde vzduch okolo celého motoru i chladiče, kterej je určitě tlustčí a na objem to bude +- podobný :-)
prý o kousek :D ...jsi ho asi v realu neviděl a tloušťka je stejná jak u ZRX. On i obsah chladící kapaliny u ZRX 2,8litru proti 3,6litru u ZZR něco vypovídá a ty dva ventilátory co jsou zezadu na chladiči a každý z nich je stejně velký jak ten jeden na ZRX taky.

Re: ZRX IV.

Napsal: pon bře 19, 2018 16:45:49
od Tilda
KankX píše: pon bře 19, 2018 13:12:15
ZRX 1984 píše: pon bře 19, 2018 11:38:54 No tak chladič zzr jako je o kousek větší, takhle ale jde vzduch okolo celého motoru i chladiče, kterej je určitě tlustčí a na objem to bude +- podobný :-)
prý o kousek :D ...jsi ho asi v realu neviděl a tloušťka je stejná jak u ZRX. On i obsah chladící kapaliny u ZRX 2,8litru proti 3,6litru u ZZR něco vypovídá a ty dva ventilátory co jsou zezadu na chladiči a každý z nich je stejně velký jak ten jeden na ZRX taky.
aby taky ne, autobus jen tak neuchladíš :D

Re: ZRX IV.

Napsal: úte bře 20, 2018 09:42:00
od Méďa
Možná jsem to přehlédl. Je taky nutné řesit "tepelný vykon" v porovnání na plochu. Podivejte se na origo a druhovýrobu jen pohledem. Druhovyroba má svisle trubičky 3cm od sebe a plechy jen jak vlny na Macháči. Origo je z jiného materiálu s jinym tepelný přenosem a jemný. Jen si vezmi účinnost , kolik procent kW jde na na chlazení, když motor da 130kW. To je plotynek na sporáku.