Stránka 4 z 9

Napsal: stř srp 15, 2007 13:57:36
od Tomekk
Tak jsme svýho Zeda zase uškrtil.....sice nerad ale udělal jsem to pro sichr svojeho svědomí..... :D

Napsal: pát lis 02, 2007 13:12:28
od ENZO
Tak já včera dostal novej malej techničák a tam mam 25kW a poměr 0,3618. Vim, že se to už řešilo několik (set) krát, ale přece jen se radši zeptam, jestli je to v pohodě....

Napsal: pát lis 02, 2007 13:15:58
od volkswagen
Ty máš motorku co váží 69 kilo??? Tyjo... :-P

Napsal: pát lis 02, 2007 13:28:38
od ENZO
:lol: :lol: No právě, to je nějaká ptákovina, i v tom malým techničáku mam 199 kg, nemam skůtra :lol:

Napsal: pát lis 02, 2007 13:39:57
od volkswagen
No myslím si že správní orgán opět projevil své nebetyčné nadání při dělení a násobení :-)

Prostě nějaká kráva udělá překlep a vy mi z toho děláte umění. Mazej na ouřad ať to přepíšou bo takovou kravinu aby člověk pohledal....

Jak na to

Napsal: ned led 13, 2008 19:19:27
od Stipl
Lidi prosím spaste mě uvažuji koupit Kawu tedkom přesně nevim typ je to šestikilo a řidičák bych mohl dělat až za 3 roky kde se dá motorka přiškrtit ale jen tak abych to měl v papírech a ne na stroji?dík moc za radu!

Napsal: ned led 13, 2008 19:51:32
od volkswagen
Nejlepší je zopakovat si čtení... potom si přečíst celé tohle téma od začátku. Když to nepomůže tak ještě jednou... a tak furt dokola dokud nepřijde osvícení

Napsal: ned led 13, 2008 20:00:02
od Maverick
volkswagen píše:Nejlepší je zopakovat si čtení... potom si přečíst celé tohle téma od začátku. Když to nepomůže tak ještě jednou... a tak furt dokola dokud nepřijde osvícení
:thumbleft: Takových sou bohužel plný hřbitovy :cry:

velký guru

Napsal: ned led 13, 2008 20:05:01
od 666S999
volkswagen píše:Nejlepší je zopakovat si čtení... potom si přečíst celé tohle téma od začátku. Když to nepomůže tak ještě jednou... a tak furt dokola dokud nepřijde osvícení
tím nemyslí si svítit do očí ledajakým světlem, on TÍM určitě myslí jako: "AHA" už chápu jak se to včecičko řeší s byrokratem, i na servisu...
neboť se to v tomto tématu omlelo skoro k rozemletí...

Napsal: ned led 13, 2008 20:10:16
od Zdrahy
ehm já bych si chtěl koupit helikoptéru, ale jako nemám na to noty, vlastně ani peníze, poraďte... 8)

Napsal: ned led 13, 2008 21:51:47
od Stipl
Tak sem si přečetl celý ten příspěvek ale nikde sem se nedočetl kde musim zajit aby mi motorku přišrtili jen papírově ne na motoru.Tak sem asi hlupy! :twisted: :D :lol:

Napsal: ned led 13, 2008 22:06:30
od ENZO
Stipl píše:Tak sem si přečetl celý ten příspěvek ale nikde sem se nedočetl kde musim zajit aby mi motorku přišrtili jen papírově ne na motoru.Tak sem asi hlupy! :twisted: :D :lol:
hehe, z vlastní zkušenosti vím, že nejpohodlnější je, když si seženeš motku, která těch 25 kW v papírech už mít bude, protože škrtit ji je celkem nepohodlnej elaborát. Sice se ti tím výrazně sníží možnosti nabídek, ale jestli chceš nějakou starší motku z karbcema, tak škrtící sada leze do desítek tisíců (nebo mi to aspon bylo řečeno). Pak běhání po úřadech a následné odškrcování :lol: :lol: Ale jestli chceš JEN papírově, tak to si budeš muset vytipovat nějakej dobrej autorizovanej prodej značky tvojí vysněný motky a připravit si kapříky. A ani tak ti nezaručuju úspěch :lol: :lol:

Napsal: ned led 13, 2008 22:06:45
od Dak
Stipl píše:Tak sem si přečetl celý ten příspěvek ale nikde sem se nedočetl kde musim zajit aby mi motorku přišrtili jen papírově ne na motoru.Tak sem asi hlupy! :twisted: :D :lol:
Je to tam rozepsané, ale asi jsi to nepochopil. Takže: Mosíš si koupit celý ten kit což je drahé, jet do servisu aby ti ho tam namontovali a dali štempl (bez toho kitu ti to nedají) to je taky drahé, pak na dopravní a tam ti to zapíšou do techničáku. Pak si to možeš nechat odmontovat a nikdo nic neví. Z toho ti vyplívá kit=moc peněz, servis=hodně peněz, hodíš držku=průser jak mraky a i když to nebude tvoje vina tak všecko zacáluješ. Rada na závěr------nedělat radši si počkat. Toš tak

Napsal: pon led 14, 2008 08:47:17
od Zdrahy
Stipl píše:Tak sem si přečetl celý ten příspěvek ale nikde sem se nedočetl kde musim zajit aby mi motorku přišrtili jen papírově ne na motoru.Tak sem asi hlupy! :twisted: :D :lol:
Asi jo, jinak by jsi se dočetl, že je to skoro neproveditelné. Buď to necháš uškrtit a po zápisu do papírů odškrtíš (drahé) a nebo musíš mít strejdu autorizovaného dovozce (Daniel) aby jsi na to dostal papír, protože normální člověk ti ten papír nedá. Klidně si kup uškrcenou verzi, protože klucííí ze třídy poznaj stejně hovno a můžeš jim tvrdit že je v tom třeba motor z litra... :D

Průser...

Napsal: pon led 14, 2008 18:09:46
od 666S999
Stipl píše:Tak sem si přečetl celý ten příspěvek ale nikde sem se nedočetl kde musim zajit aby mi motorku přišrtili jen papírově ne na motoru.Tak sem asi hlupy! :twisted: :D :lol:
Normálně...si koupí mladíci moto se "škrcením" v papírech, fyzicky to škrcení nikoho na TP a u PČR zatím "netankuje".
A normálně se nejdřív koupí "škrcená" motorka (kvůli notám) a ne naopak... Koupit si motorku, že se líbí je chvályhodné, ale pro "pozdější škrcení" dosti tristní záležitost. Co já o tom trochu vím, tak čím novější model (stříkačka, ne karbce!!) je zaškrcení levnější.
Vzhledem k mému věku se o to moc nezajímám, a dceři jsem doporučil, aby si koupila na naučení "cokoli zánovního, v slušném stavu s 25kW v techničáku".