Stránka 28 z 234

Napsal: pon led 26, 2009 12:34:01
od ZRX 1984
MMKS píše:a jak a kde to poslouchat? Jak ten zvuk vypadá? Je to pro mechanika těžké to zkontrolovat (tzn. musí toho hodně demontovat), nebo to zvládne na "počkání"?
Je to takovej šumivej zvuk, na škodovce 120 to bylo slyšet úplně perfektně, já bych nic nerozebíral, jen bych to poslechnul :-))))

Napsal: pon led 26, 2009 13:59:53
od milda
Zas až takovej odborník nejsem,abych sypal z rukávu z čeho přesně dělá Kawasaki rámy...Ještě jsme tohle nevařili.
Tipoval bych lepší ocel. Svařit CO2,tigem nebo elektrodou,kde si můžeš vybrat podle materiálu složení elektrody.

Chce to trošku brusnout,podle jisker se pozná asi tak materiál.

Možná Marek a kluci ,co se motaj kolem okruhovek by mohli mít praktický zkušenosti.

dělá dobře mě i tobě

Napsal: pon led 26, 2009 17:28:29
od zdenek
DoktorZRX píše:To nejsou moc dobrý zprávy Zdenku, ale doufám, že budeš co nejdřív zase pojízdnej :wink:
jako pojizdnej sem vo tom žadná akorat jen na 4 kvalty :roll:

Rozvodák na kamošove zx12 mel neco pres 60 tis a neozyval se vubec, zato u me pri studenym motoru na volnobeh na bočním stojanku sem tam v pravidelných intervalech si klepnul, zrejme do nejake vodící lišty nebo co ja vim, ale při zahrati se neozyvalo vubec nic :wink:
Jinak MajoZRX to je super cena za ten rozvodak, ja nasel DID za 1900 :roll:

Ted mi odepsali z puzzlu ohledne motoru kterej maj na sklade, chteji za nej 19 tis s tim ze je možnost výmeny za muj sterej plus nejakej doplatek, toš nevím, počkam kolik bude delat doplatek, pak tam vyrazime s kamošem zmeřit tlaky a uvidime jaky cisilka na nas ta masinka vyflusne. Maj tam skoro všechny ND na rexe, bylo to eSko, no ty dily vypadaji dost neudržovaně, tak doufam že alespon o ten motor se jeho majitel dostatečne staral :oops: jsou tam i budiky s natocenejma asi 30 tisicema, možna si je prikuupim taky, bo moje sou momentalne asi na 136 dilků.... když me ty karamboly toooolik baví :twisted:
Tak vam kluci pěkně děkuju :wink:

Napsal: pon led 26, 2009 17:32:42
od DoktorZRX
Škoda žes nanapsal dřív, na tipmotu, nebo motoinzerci byla zelená 12ka nabořená autem ze zadu a motor v pořádku za 40 tis. kč, ale už je pryč :oops:

Napsal: pon led 26, 2009 18:40:56
od zdenek
DoktorZRX píše:Škoda žes nanapsal dřív, na tipmotu, nebo motoinzerci byla zelená 12ka nabořená autem ze zadu a motor v pořádku za 40 tis. kč, ale už je pryč :oops:
no práve, vedel sem o ni, jenže zrovinka v tu dobu sem dostal neodolatelnou nabidku koupit nahradu za svýho staryho favorita, takže auto dostalo přednost, ted se biju do plice, ale to už tak bývá :evil:

Napsal: pon led 26, 2009 18:48:05
od Czert ZRX
12 stran do zadu jsem dával odkaz na tento motor a to byl i poladěn
http://cgi.ebay.de/Kawasaki-ZRX-1100-GP ... otohosting

Napsal: pon led 26, 2009 18:48:53
od Czert ZRX
akorát koukám,že máš 12tku:)

Rám + rozvoďák

Napsal: pon led 26, 2009 19:46:52
od Marťyn
Rám je s největší pravděpodobností z chrom-molybdenové oceli (u svařovaných ocelových rámů se v podstatě jiný mat. nepoužívá - lehký a pružný), skvěle svařitelný materiál - vařil bych to TIGem nebo CO2.
Rozvoďák - měl jsem dotaz na ASCO v Brně a doporučený interval Kawasaki neuvádí, podle M. Pernici vydrží klidně i 100.000km, to se mě moc nezdálo, tak jsem měnil na začátku sezóny 2008 při 75.000km a faktem je, že řetěz při měření vykazoval docela malé odchylky - pravděpodobně by při turistice těch 100tis. vydržel. V mnohem horším stavu byl spodní řetěz, ten byl vytahaný docela hodně, tomu už moc nechybělo, podle mě je taky mnohem víc namáhaný, protože se přes něj roztáčí motor. Kdysi na staré Hondě mě praskl při startování, takže na ten bych si dával větší pozor.
Toť vše.

Napsal: pon led 26, 2009 19:57:54
od MMKS
Jé, to zas budu mít hlavu. Kolik těch řetězů tam teda je, mění se zároveň enbo jak, na kolik to vychází?

Napsal: pon led 26, 2009 20:57:34
od zdenek
Czert ZRX píše:akorát koukám,že máš 12tku:)

...navíc sem teprve před malou chvílí dolouskal vlakno ZRX II.
:wink:

Marťyn: diky za rady :wink: ohledne tech dvou řetězů sem na tom podobne jako MMKS, ale snad bych je v tom motoru našel :lol: taky je možne že mam zaseklý napínak rozvoďáku :book: jak už tady bylo psáno.

btw. servisní manualek na rexe? ten ve starem vlaknu už nelze zobrazit :wink:

Napsal: pon led 26, 2009 21:05:42
od 666S999

Napsal: pon led 26, 2009 21:14:47
od KankX
zdenek píše:
DoktorZRX píše:Škoda žes nanapsal dřív, na tipmotu, nebo motoinzerci byla zelená 12ka nabořená autem ze zadu a motor v pořádku za 40 tis. kč, ale už je pryč :oops:
no práve, vedel sem o ni, jenže zrovinka v tu dobu sem dostal neodolatelnou nabidku koupit nahradu za svýho staryho favorita, takže auto dostalo přednost, ted se biju do plice, ale to už tak bývá :evil:
muzes byt v klidu, nebylo celkem o co stat... pouzitelnyho na ni toho zase tak moc nebylo, rozjel jsem se pro ni, asi hodku jsem si ji prohlizel a premeroval, chtel jsem z ni udelat okruhoveho REXE, ale jak pisu, moc pouzitelneho tam nebylo :-(

Napsal: pon led 26, 2009 22:09:05
od milda
Zajímalo by mě,jestli Ti z Vás ,kteří otevírali motor-dělali rozvoďák,spojku....
...jestli jste museli měnit těsnění pod víkem?

Napsal: pon led 26, 2009 22:23:23
od zdenek
milda píše:Zajímalo by mě,jestli Ti z Vás ,kteří otevírali motor-dělali rozvoďák,spojku....
...jestli jste museli měnit těsnění pod víkem?

nevím jestli se tom mym už někdo hrbal, každopadne spojkovej dekl jeví znamky přilepeni pruhledným silikonem, více budu vedět zítra nebo ve středu až to rozkucham :wink:

Manuály

Napsal: pon led 26, 2009 22:32:49
od Marťyn
Kdyby jste někdo potřeboval, tak mám na ZRX 11 (40Mb), ZRX 12 (22Mb) a ZZR 600 - 90-92 (9Mb)