Napsal: pát kvě 23, 2008 11:23:34
to video o Rku je tak krásné
takový nosič mám, jen blinkry jsou na původním místě, měl jsem ho ale už při koupi, takže neporadím, max můžu naměřit nafotit atd.kerik píše:Zdarec bando. Nemáte nějakej dobrej (levnej) typ na nosič horního kufru na Edíka?
Toto se mi celkem líbí ale nevím kde v ČR sehnat - http://www.getgeared.co.uk/productinfo/ ... 022448.pdf
Dík za typy a Rexům zdar
Tak to jsem rád, že tu cestu rex zvládl, vítej mezi rexaře a ať dělá jen samou radostHery píše:Tak a patřím mezi vás, rexaře. Esko je doma a musím říct že je to nádhera. Měl jsem trošku stres z té cesty, protože jsem ji vezl na vozíku ale zvládli jsme to. Teď jsem to byl trošku projet na letišti a hrozná síla. Musím si trošku zvykat. V pondělí ji objednám do servisu na ty ventily (akorát nevím, jestli Brno, nebo Břeclav) a olej a filtry si udělám sám. Ještě jednou děkuju doktorovi, že pro ni se mnou jel, moc mi to pomohlo. Takže díky doktore...
Možná je to tady samej šmejd, ale nezlob se, můj případ to teda fakt neni. Rexe jsem koupil s 13,5t. km a hned sem olej vyměnil+6t.km je 19.5t. km. V době prodeje má najeto asi 19t.km, takže je potřeba udělat olej, což sem zcela na férovku sdělil a taky na to slevil z ceny, takže sem se na to nevyprd, jak říkáš, navíc podle mě je Rexík jako novej, což si myslím že i Doktor potvrdí.KankX píše:Tak ji hlavne poradne zkontroluj, at pozdeji nelitujes a muzes si poradne uzivat... Ventily seridit uz mel, pravidelne se kontroluji a serizuji pry servisce 12tis. km a pak kazdych dalsich 12tis. km a zatim jsem nevidel ZRX kde by se neserizovaly aspon 4 ventily, ale spis vic... trosku na to jeste soucasny majitel prdel, tak rozhodne pokud ji koupis, vraz do toho jeste "par" kacek at muzes nalitat bezpocet stastnych km bez nervu a neustaleho stresovani ze ti tam nekde neco odejdeHery píše:Tak zítra si jedu pro esko. Má prý ale před servisem, to teda znamená olej a filtry. Ale říkal, že má najetých 19tis a nikdy neseřizoval ventily a karbece, to bych teda asi měl udělat ne? Nevíte co to stojí? Řetězovka je prý originál a ještě rozhodně není před smrtí, desky nový....Co bych ještě měl vyměnit nebo nechat seřídit? Poraďte... DíkyRetezovku skontrolujes pohledem, jak vypada rozeta (zuby) a pak jeste kdyz otocis kolem jestli ma retez stale stejne pruhyb nebo jestli se zvetsuje a zmensuje. Ja mam retezovku stale originalni a najeto cca 32tis. km a myslim ze by tech 6 jeste mela dat bez problemu, ale spis jeste vic... Mozna pak vymenit brzdovku, jestli je tam uz 5 let, tak asi nebude uplne OK. Jen je mi trosku divny pojem "pred servisem" vzhledem k tomu ze se servis dela kazdych 6tis. km, tak mi tam tech 19tis. km tak uplne nesedi
6, 12, 18, 24... asi se na to v tech 18 tis. km vyprd. Fakt ji poradne zkontroluj, ja toho clovicka tedy neznam, ale v tomhle state je to samej smejd...
az na par vyjimek
OK, nic proti, neznam tveho "byvaleho" rexe... bylo to mysleno vseobecne, aby Hery nekoupil nejakej smejd a pak nebrecel jak naletel, kazda indicie neco muze znamenat a kazda ma samozrejme ruzne duveryhodna vysvetleni. Bohuzel neznam ani tebe a tak jen muzu doufat, ze je vse jak pises a ze Hery bude narame spokojenej. Za temi smejdy v CR si stojim, bohuzel jejich pomer je tak 90:10 v jejich prospechtonybeny píše:Možná je to tady samej šmejd, ale nezlob se, můj případ to teda fakt neni. Rexe jsem koupil s 13,5t. km a hned sem olej vyměnil+6t.km je 19.5t. km. V době prodeje má najeto asi 19t.km, takže je potřeba udělat olej, což sem zcela na férovku sdělil a taky na to slevil z ceny, takže sem se na to nevyprd, jak říkáš, navíc podle mě je Rexík jako novej, což si myslím že i Doktor potvrdí.KankX píše:Tak ji hlavne poradne zkontroluj, at pozdeji nelitujes a muzes si poradne uzivat... Ventily seridit uz mel, pravidelne se kontroluji a serizuji pry servisce 12tis. km a pak kazdych dalsich 12tis. km a zatim jsem nevidel ZRX kde by se neserizovaly aspon 4 ventily, ale spis vic... trosku na to jeste soucasny majitel prdel, tak rozhodne pokud ji koupis, vraz do toho jeste "par" kacek at muzes nalitat bezpocet stastnych km bez nervu a neustaleho stresovani ze ti tam nekde neco odejdeHery píše:Tak zítra si jedu pro esko. Má prý ale před servisem, to teda znamená olej a filtry. Ale říkal, že má najetých 19tis a nikdy neseřizoval ventily a karbece, to bych teda asi měl udělat ne? Nevíte co to stojí? Řetězovka je prý originál a ještě rozhodně není před smrtí, desky nový....Co bych ještě měl vyměnit nebo nechat seřídit? Poraďte... DíkyRetezovku skontrolujes pohledem, jak vypada rozeta (zuby) a pak jeste kdyz otocis kolem jestli ma retez stale stejne pruhyb nebo jestli se zvetsuje a zmensuje. Ja mam retezovku stale originalni a najeto cca 32tis. km a myslim ze by tech 6 jeste mela dat bez problemu, ale spis jeste vic... Mozna pak vymenit brzdovku, jestli je tam uz 5 let, tak asi nebude uplne OK. Jen je mi trosku divny pojem "pred servisem" vzhledem k tomu ze se servis dela kazdych 6tis. km, tak mi tam tech 19tis. km tak uplne nesedi
6, 12, 18, 24... asi se na to v tech 18 tis. km vyprd. Fakt ji poradne zkontroluj, ja toho clovicka tedy neznam, ale v tomhle state je to samej smejd...
az na par vyjimek
To Hery: brzdovku neřeš, je měněná loni na podzim s destičkama a jsem rád, že si to dovezl v pohodě. Ať slouží
Hery píše:Tak a patřím mezi vás, rexaře. Esko je doma a musím říct že je to nádhera. Měl jsem trošku stres z té cesty, protože jsem ji vezl na vozíku ale zvládli jsme to. Teď jsem to byl trošku projet na letišti a hrozná síla. Musím si trošku zvykat. V pondělí ji objednám do servisu na ty ventily (akorát nevím, jestli Brno, nebo Břeclav) a olej a filtry si udělám sám. Ještě jednou děkuju doktorovi, že pro ni se mnou jel, moc mi to pomohlo. Takže díky doktore...
Taky Tě vítám mezi Rexaře a hlavně mezi nás,utiskovanéHery píše:Tak a patřím mezi vás, rexaře. Esko je doma a musím říct že je to nádhera. Měl jsem trošku stres z té cesty, protože jsem ji vezl na vozíku ale zvládli jsme to. Teď jsem to byl trošku projet na letišti a hrozná síla. Musím si trošku zvykat. V pondělí ji objednám do servisu na ty ventily (akorát nevím, jestli Brno, nebo Břeclav) a olej a filtry si udělám sám. Ještě jednou děkuju doktorovi, že pro ni se mnou jel, moc mi to pomohlo. Takže díky doktore...
Servis Kawa Břeclav má nějaký problém?marek píše:Ahoj, já po zkušenostech se servisem Břeclav - Brno už opravdu jenom Brno. A ať Rex jezdí a hlavně opatrně a s rozumem.