zdenek píše:Čau chlapi, tak po dlouhé době

koukam že vlakno už je ve své třetí existenci, čož je určitě dobře, stejne tak že spousta z vas ladí a tuní své miláčky
Už budu muset taky něco s tím svým udělat, kouknout se na střívka a tak, většina z vas děla jen kosmetické úpravy, na ktere ja si jestě nejakou dobu počkam

řeším zasadnejší věcičky, rozvoďák musí ven, chrastí až běda, spojka už taky není co bejvávala

asi nejhorší je že se mi potvrdily povídačky o nespolehlivé Kawa převodovce, zkrátka čtvrtej kvalt vyskakuje

není se co divit, najeto už ma k 70 ti tisícům tachometrovejch. navíc při své poslední lonské projíždce na silvestra, (bylo jen asi minus pět), jsem zjistil že přední pravej držák motoru je ulomenej

chmm to sou věci.
navíc mi nejakej dobrak ukradl laptopa ve kterym sem mel v oblíbených položkách spoustu internetových obchodů na nahradní díly. Zkrátka na posranýho i hajzl spadne, ale nemužu si stežovat, žiju a to je hlavní. Navíc mam skvělou přítulkyni, sedla sice bramboru, ale Rexik se ji moc líbí
Takže, ví někdo z vas z jakýho matrošu je vyrobenej rám?myslel sem si že je to železo, protože u par rexu jsem na nem objevil rez, ale ten zlom mi jako železnej nepřipada, navíc magnet(sice jen na tankvaku) na kostre nedrží

mam proto obavy o zavření.
Dál bych uvítal nějaké odkazy na net obchody, koukal sem zatim na parts depot, kde teda maji všechno, ale před par mesíci jsem na motorkarích.cz narazil na vcelku nelichotivou diskuzi na tuhle firmu.
Napadlo me ještě, vzhledem k ceně v servise (30 tis za výmenu kolečka, vidličky a rozvoďáku) plus dalších min 5 tis za spojku, pořidít komplet motor(na ebay je cca za 42 litru se serviskou a najetyma 20 tis.km.) Jeden se prodává i na motopuzle.cz, není tam cena a tel. mi nezvedaj. není to někoho z klubu? Vím že s motorem je to sázka do loterie.
Heleď s tím motorem je to těžký, může s epodařit koupit dobrej. S tím rámem, nevím teda jak v roce 2006, ale já si myslím, že by to měl bejt normální trubkáč možná z ušlechtilejší oceli než je třída 11. Počkáme na vyjádření Mildy, to je profík v oboru ocelí

)) Takže já bych určitě normálka svářel, asi nejspíš elektrodou, nebo CO, je to možná jedno.... S převodovkou Ti mnoho neporadím, protože já se do motoru nekoukám, rozvoďák měním až je slyšet.....
Nejlevnější alternativa u které to asi stejně skončí, bude strhnutí hran na tom jetým kolečku, maximalně nová vidlička, ten rozvoďák spachat určitě a s vlidným zchazenim to snad tech 20 tisic co sem loni najezdil vydrží do další zimy
takže ladění zdar
