Stránka 24 z 151

Napsal: čtv kvě 15, 2008 12:41:05
od Elvis.
marek píše:
misak39 píše:Nojo, rozrůstáte :D za chvíli to bude vypadat, že kawa je jen Rex a ostatní jsou jen nepovedený pokusy o motorku :D :D
No my jsme to jako takto naplno ani říct nechtěli, ale když už je to venku . . . :D :D
¨

Ale prd... ja bych si treba rexe nikdy neporidil :twisted: :lol:

Napsal: čtv kvě 15, 2008 14:27:50
od Hery
No doktore je pravda, že strach mám docela velkej, i když se považuji za vcelku rozumného. Všichni to máte daleko do té Bystřice, tak mi alespoň prosím poraďte,na co se mám dívat. Chci tam zajet v sobotu s našima. Jedou na závody s koněm kousek od tama a kdybych se pro ni rozhodl, což asi jako určitě, protože nepoznám rozdíl ani mezi ZRX 1100 a 1200, tak ji můžu zaparkovat do vozíku vedle koně.
Díky za rady

Napsal: čtv kvě 15, 2008 18:13:27
od MARTY
zaplat doktorovi zrx cestu a nebudes litovat...ten se v tech sunkach vyzna dokonale..... :D :D

Napsal: čtv kvě 15, 2008 19:31:42
od Hery
Doktor to má ještě dál než já, asi 170km a to by měl na celý den. Spíš jsem se díval, že nejblíž to má asi Zdeněk. Z Olomouce asi 35km, ale já samozřejmě nemůžu nikoho nutit. Každý má své práce dost a čas je drahý. Ten chlap co ji prodává, říkal, že si myslí, že jestli jsem fanda Kawasaki, tak si ji hned odvezu. Akorát mě zaráží ta cena. Za sto tisíc 2004, super stav, vše originál kromě výfuku a ty kilometry :?: No, snad mě pak někde na sraze až se uvidíme neřeknete, že jsem koupil šrot :( . Spořil jsem si na ni pět let. V sobotu dopoledne si tam teda pro ni pojedu, tak sem prosím hoďte pár základních rad, na co si dát pozor při koupi.
Díky moc

Napsal: čtv kvě 15, 2008 20:07:10
od Ladis
Suvereně nejblíž to má asi Marek Bělík ( http://kawa.flexible.cz/profile.php?mod ... file&u=538 )
Zkus se ozvat jemu, je to kawák, mechanik, třeba ti pomůže... ;)

Napsal: čtv kvě 15, 2008 20:14:42
od DoktorZRX
Hery, základ je poslech motoru, nemělo by se ozývat žádné klepání. Osahat motor jestli někde neteče. Start by měl být se studeným motorem, to poznáš jak jsou na tom karbece. Otáčky by neměli kolísat. Zkus na místě zapružit vidlema, ty by neměli drhnout. No a při jízdě zkus pustit opatrně řidítka jestli netáhne na stranu. Pak to jsou už jen spotřební věci u kterých se dá slevit na ceně ( i když 100 je tak akorát ) pneu, destičky a řetězovka. Řetěz poznáš že to má za sebou když jde odsunout z rozety. A musí sedět čísla v techničáku a na motorce. Tak ať dobře pořídíš a pak dej vědět jak to dopadlo :wink:

Napsal: čtv kvě 15, 2008 20:16:31
od DoktorZRX
Dlouho se tu nic neobjevilo :wink: :arrow:

Obrázek

Obrázek

Napsal: čtv kvě 15, 2008 22:18:29
od Marťyn
DoktorZRX píše:Dlouho se tu nic neobjevilo :wink: :arrow:

Obrázek

Obrázek
Jejda, ta je pěkná :shock:

Napsal: čtv kvě 15, 2008 23:09:20
od Zdrahy
DoktorZRX píše:Hery, základ je poslech motoru, nemělo by se ozývat žádné klepání. Osahat motor jestli někde neteče. Start by měl být se studeným motorem, to poznáš jak jsou na tom karbece. Otáčky by neměli kolísat. Zkus na místě zapružit vidlema, ty by neměli drhnout. No a při jízdě zkus pustit opatrně řidítka jestli netáhne na stranu. Pak to jsou už jen spotřební věci u kterých se dá slevit na ceně ( i když 100 je tak akorát ) pneu, destičky a řetězovka. Řetěz poznáš že to má za sebou když jde odsunout z rozety. A musí sedět čísla v techničáku a na motorce. Tak ať dobře pořídíš a pak dej vědět jak to dopadlo :wink:
Doporučil bych ještě okouknout dorazy vidlí (takové nálitky o které se zastavují vidle v max poloze do stran), tam je dost poznat jestli byla motorka bouraná, kouknout jestli je podsedlovka rovně....

Napsal: pát kvě 16, 2008 10:19:54
od MMKS
a za mě připomenu chladič. Celkem jsem se s tím mým vyškolil. Nech to běžet ať zjistíš, za jak dlouho se spustí větrák, zda vůbec a jestli motorku uchladí. Zkontroluj si mířžku, jestli není někde lepená atd. Taky by nebylo pšatné vyzkoušet měřákem dobíjení, někde se tady probírali hodnoty.
No a pak ty klasické zkošení vůle různých ložisk (krk a kola) ale tam to jde blbě bez zvedáků, leda to opřít o stojánek.
jestli měla stříkanou nádrž mrkni dovnitř, když jsem byl poprvé kupovat prvou, tak Kuba objevil, že uvnitř nádrže pod víčkem se loupal lak, tak ať ti nepadá do filtrů atd.
S tím zvukem-poslechem motoru-no jak to říct, polde mě nemá REX moc pravidelný - čistý zvuk, prostě tam furt jde něco slyšet. Možná je to jen u mého, ale co jsem poslouchal ostaní na Youtube, tak je to nastejno, tak to naposlouhej, ať nejsi překvapený.

Napsal: pát kvě 16, 2008 10:59:07
od KankX
u vsech Kawasaki motoru se z motoru ozyvaji vselijake zvuky... lajk ktery nema zkusenosti tezko pozna co je u Kawy normalni a co uz zavani nejakou zavadou. Jinak pravidelnost chodu motoru na volnobeh u Kawy taky neni uplne sametova... jde o to aby se na ten volnobeh celej motor netrasl a nekuckal a aby to nemelo volnobeh 1500ot ale jen neco kolem 1000ot. Muj Rex udrzi slusne pravidelne otacky i kolem 500ot/min. Jinak muzes zkusit akceleraci na nejake pekne rovine kde te nic neprekvapi, nejlepe na 2 rychl. melo by to tahnout jako tank od cca 2500ot az do cerveneho bez nejakych der akorat tak nekde nad 6tis. to jeste vic zabere. Ale jestli nemas moc najeto tak fakt opatrne protoze na 2st je tam u cerveneho policka cca 150km/h a je to tam fakt rychle!!!

Napsal: pát kvě 16, 2008 13:52:08
od zdenek
Hery mas PM :computer:

Napsal: pát kvě 16, 2008 13:55:56
od Hery
Díky, napíšu si to na papírek a zkusím co půjde. Napsal mi i Zdenek, že by se přijel podívat, tak to jsem moc rád.

Napsal: pát kvě 16, 2008 16:21:26
od Munga
Vem si zubařské či podobné zrdcátko a skoukni rám u svárů zevnitř,jakékoli praskliny na barvě znamená že byla hnutá kostra,ale jestli je to dobře spravené atk to ani neva-je to trubkáč.

Napsal: pát kvě 16, 2008 19:07:05
od DoktorZRX