Stránka 230 z 367

Re: ZRX IV.

Napsal: ned kvě 19, 2013 09:51:49
od Sixtiu
Stojan tu.. http://_lu-k-as_.motorkari.cz

Kdo by chtěl vědět víc tak může napsat do PM. :wink:

Re: ZRX IV.

Napsal: ned kvě 19, 2013 11:35:21
od MMKS
super.

Re: ZRX IV.

Napsal: pát kvě 24, 2013 15:48:20
od Tilda

Re: ZRX IV.

Napsal: sob kvě 25, 2013 09:07:13
od zdenek
uff

spadl mi kamen ze srdce že nejsem na světě s problemem sám..viz zajímavé čtení:
http://www.zrxoa.org/forums/showthread. ... OW-TO-FIX-.

doporučuji se mrknout dirou na nalivaní oleje a posvitit na přitlačák spojky..možna se někteří budou divit :shock: tím to samozřejmě nikomu nepřeju.
cena za napínák 3617.-
řetěz 453.-
přítlačák 838.- (ten bude stačit obrousit, masa má dost)
některým Rexum začíná problém již kolem 40 tis km... :shock:

taky mě zaujalo že oddeklovanej motor startujou jak dyby se nechumelilo, ja teda zjistil pouhym pohledem co je špatně, a nikdy bych motor bez oilu nestartoval(je teda fakt že nenastartoval) co vy na to?

Tak sem to jkž takž přelouskal a borci mají hned dvě řešení za pár kaček(Americkejch:-))
a je to buď nainstalování ¨rukávu" kdy se na tyčku navlékne trubička(nějak se tam možná musí navařit nebo co, ten gogle překladač to nedává), která nedovolí napínáku takové povolení aby zasáhl do přítlačáku, a nebo předělat na napínák manuální(použití hlavně na závody atd.)

hyyyr rukávek
Obrázek

Obrázek
a hýýr štelovák manuální
Obrázek

Re: ZRX IV.

Napsal: sob kvě 25, 2013 12:53:04
od tequila
to video mi nejde pustit.nějak se v tom neorientuju.

Re: ZRX IV.

Napsal: sob kvě 25, 2013 13:33:47
od 666S999
1)Tenhle upgrade už mám doma, jak se bude měnit spojka, tak to tam dám.
2)"samoštel" rozvoďáku se taky nahrazuje "handy" napínákem - při zaklapnutí plynu, se může setrvačností "sypaného" řetězu rozčasovat některá vačka a je vymalováno. Dává se to u víckompresních sad, kde je větší pravděpodobnost potkání pístu s ventilem. (APE manual tensioner tamer)
Úpravu napínáku řetězu altu a startéru nabízí Pete Kwick Aronson.

Re: ZRX IV.

Napsal: sob kvě 25, 2013 16:28:20
od zdenek
tequila -- -- toš s tím ti neporadím...

666S999 -- -- wau to čumím, si připravenej na všechno že ano :mrgreen:

teď sem čuměl že je tam ještě jedna varianta krom rukavku, nebo teho handy.
Je jednoduchá přesně jak jsem si představoval :idea:
sem si říkal že hned čtverku do staryho verku není třeba cpát :toothy1:
ta je hýr
esli to dobře chápu tak stačí trubička ze solidniho matroša a na konci trochu zvětšit díru, nebo co to píše kdo ví??


Heres my fix for the tensioner back-lash problem. With the tensioner installed, I measured the length of the shaft and subtracted about 3/16" for a little freeplay. I went to the hardware store and found some small steel sleeves that fit snugly over the shaft, welded them togather, & cut down to length. The small bracket that the shaft goes thru had to be widened a little w/rotary file.
No more 'jump rope' chain while cranking I left 3/16" freeplay to allow for heat changes & ease of install. Minimal kickback & tensioner still takes out chain slack. Feel free to copy



Obrázek
Obrázek
Obrázek

Re: ZRX IV.

Napsal: sob kvě 25, 2013 20:10:48
od 666S999
zdenek píše:666S999 -- -- wau to čumím, si připravenej na všechno že ano :mrgreen:
Ano, trochu jsem připraven, mám kompresní poměr už asi 500km... 12,0, takže zatím zajíždím mrdku co nejede... a klouže mi spojka, když to polechtám na kulích. :ANAL:

Kwickovo napínák tady

Re: ZRX IV.

Napsal: ned kvě 26, 2013 13:04:13
od Pavel ZRX
Zdenku, ty ten volný řetízek slyšíš? Nebo je jen osekaný přítlačák? Co jsem tu měl rexe na servis, tak žádný neměl přítlačák bez otěru, já mám 14 tis km, taky ojebaný přítlačák, vím, že už v 6 tis km měl tečky. Konstrukčně to nějak japončíkum nevychází. Ta trubička se jeví jako solidní řešení, možná by se dala nasadit na tu tyčku hodně tuhá pružina, aby to nebylo uplně natvrdo. Přešponování řetězu šroubem je blbý, u šroubového napínáku rozvoďáku, co jsme dávali na 666S999 rexe je dobré, že se dá řetěz za chodu motoru naladit na ucho.

Re: ZRX IV.

Napsal: pon kvě 27, 2013 16:17:35
od zdenek
666S999 -- -- heleď mně něco řikej o vydechlejch mrtkach po nahrkanejch 70-ti litrech :mrgreen: :rolleyes:
to je z minulyho roku :arrow:
Obrázek

Pavel ZRX -- -- Pavle řetizek neslyším, to spíš rozvodák si sem tam cvakne po ránu za studena, to jo. přítlačák sem
zbrousil,trubička je na cestě od kamoša a věřim že varianta třetí bude fungovat.

S tou pružinou je to taky možnost....

ještě zajímavá věc,po vypuštění byl olej čistý a všechen ten hlinik byl zachycenej ve filtru, takže ten svou funkci plní dobře :lol:

Re: ZRX IV.

Napsal: pon kvě 27, 2013 20:19:50
od 666S999
zdenek píše:666S999 -- -- heleď mně něco řikej o vydechlejch mrtkach po nahrkanejch 70-ti litrech :
Jen glosuju, jak REXe tady "kawarádi" hezky umí pojmenovat. :finga:
P.S.: Na FB je pár skupin ZRX - tam je lepší sounáležitost :!: , pro staré i nové dobré časy...
Let the good times roll.

Re: ZRX IV.

Napsal: pon kvě 27, 2013 21:21:55
od zdenek
jj sleduju a vim že sme tady s těma našema ignotama par lidem pro smích :toimonster:
nevadí :albino:
Let the good times roll
akorát trubička se dnes nepodařila ošefovat, stenak je to počasí spiš na blatovrhač

Re: ZRX IV.

Napsal: pon kvě 27, 2013 21:36:39
od ZRX 1984
To jsou věci :-)

Jaký to vydávalo zvuk, že jsi to rozebral...

Re: ZRX IV.

Napsal: pon kvě 27, 2013 23:10:00
od milda
ZRX 1984 píše:To jsou věci :-)

Jaký to vydávalo zvuk, že jsi to rozebral...
Nebyl slyšet laďák? :axe:

Re: ZRX IV.

Napsal: pát kvě 31, 2013 05:56:11
od ZRX 1984
milda píše:
ZRX 1984 píše:To jsou věci :-)

Jaký to vydávalo zvuk, že jsi to rozebral...
Nebyl slyšet laďák? :axe:
Tož to je pořádný bengál. Jak se nakonec podařilo napínák vyřešit?