Nazdar, jsem čerstvý majitel REX-Se ( ZRX 1200S´03, samozřejmě jsem chtěl zelený R, ale ten se tady nedá sehnat za dobrý peníze

). Potřeboval bych trochu poradit jak ho "rozpohybovat" .
Myslím (mám srovnání jen s GSX750 Inazuma), že je dole (cca do 3500ot.) takovej chcíplej. Všude píšou jak to jede už od spodu a oproti Inazumě nic moc rozdíl. A ještě kolem 3000ot chytne moto vibrace a jako když se dusí. Od 3500ot je to už (asi

) v pohodě. Dále, když držím otáčky nad 3500ot (moto na stojanu) tak to ve výfuku bublá (pobublává

), ale za střelbu do výfuku bych to neoznačil (i když třeba se mílím).
Karbec jsem komplet rozebral a vyčistil (vydělat a nandat je neskutečná hokna

).
Směs mám na 2,25ot, možná moc bohatý. Jak ladíte směs, resp. co používáte za vercajk (nemůžu se ke 2-3 s ničím dostat, leda sundat, na Ině to bylo v pohodě)
Svíčky jsou spíš černý (ty půjdou vyměnit, kdo ví kolik mají nalítaný). Tu směs si nejsem jistej. V manuálu jsou dvě hodnoty (jedno pro EUR a jedna pro USA,CA,..) a zaboha s popisu nedokážu poznat která je pro jakou zemi (nějakej divnej systém čárek, závorek a středníků

).
Kolik teda otáček?
Jinak startuje v pohodě.
Jenom si myslím, že by to oproti Inazumě mělo jet trochu rozdíl, ale moc mě nepříjde (a nebo jsem měl sakra nadupanou Inazumu

), nebo je to prostě tak.
Takže rekapitulace

:
kolik ot. na směs?
jak naladit abych nemusel sundávat karbec (co máte za nářadí)?
od kolika ot. máte "znatelný" zátah?
co udělat ke zlepšení výkonu (né tuning

)?
můžou mít svíčky vliv na výkon v nízkých otáčkách?
tuším, že odpovědi budou svíčky, směs, ventily, synchro,.. ale co dělat když se momentálně nedá jezdit, tak aspoň vo tom kecat
Jinak REXům a jejich majitelům zdar. Doufám že mě REXík bude dělat radost.
Jak já se těším na jaro

I když dneska by to šloooo
Děkuju